Oh doe ik ook wel hoor, lekker gezamelijk kauwen op mierikswortelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je hommo ofso ga hipster feeste bijwonen dan
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh doe ik ook wel hoor, lekker gezamelijk kauwen op mierikswortel
De zon schijnt keihard hierquote:
Op het eind van een feestje is iedereen nou eenmaal naar de tyfusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezanik weerja het kan niet iets minder zodat je nog enige bewustzijn hebt idd.
Oke.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De zon schijnt keihard hierBlauwe lucht alles
[..]
Op het eind van een feestje is iedereen nou eenmaal naar de tyfus.
Hoezo? heb je wat tegen somaliėrs? waarom?quote:
Omdat niks toevoegen weettog jatogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Hoezo? heb je wat tegen somaliėrs? waarom?
Wel.quote:
Belachelijk dat je de waarde van plaggenhutten zo ondermijnd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat niks toevoegen weettog jatog
Ik was al redelijk blij hoor. Maar een Jumi is altijd goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een lekker wief voor je word je nu blijer?
Ben je scheel ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was al redelijk blij hoor. Maar een Jumi is altijd goed
Ja mijn bril zit scheef. Sabine is ook nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzodit is sabine.
Jemeljanova, jeweetwelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mijn bril zit scheef. Sabine is ook nice
Welke Sabine?
Oh diequote:
Oh dan dealbreaker zou nietquote:
Ja maar deze foto is geshopt als een mallequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die![]()
![]()
Zij is echt hemels
[ afbeelding ]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |