Ik zie 't mezelf ook echt niet doen, als ik paar dagen van de wereld wil zijn doe ik 't wel op Lowlands ofzo.quote:
Wat een mongolenquote:
preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie 't mezelf ook echt niet doen, als ik paar dagen van de wereld wil zijn doe ik 't wel op Lowlands ofzo.
Idunno ik ga dit jaar pas voor t eerstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies
ik hoop nog steeds dat deze ooit eens naar NL komen
![]()
Snoop heeft toch ooit eens opgetreden op Lowlands?
Buffy?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Slayer komt wel, kan ik een keertje een echt metalconcertje meemachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast op 1:03, zijn pupillen.quote:
Zegt mijn vriendin ook altijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pharkus zit weer aan de verkeerde knopjes denk ik.
Ja, idd... alleen diequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gast op 1:03, zijn pupillen.![]()
De line up is nog niet eens bekend op een paar namen na, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga juist helemaal niet dit jaarAlleen maar van die pauper rock bandjes
Compleet verkankert die lui manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij valt het het meest op.![]()
Die Polen op het eind.
Hoi wdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo komt iedereen nu pas bij die buitenbeeld meuk? Stond meer dan een maand geleden ook al op gans het internet jezus ik wil jullie egt gaan klappe
Egt he :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo komt iedereen nu pas bij die buitenbeeld meuk? Stond meer dan een maand geleden ook al op gans het internet jezus ik wil jullie egt gaan klappe
Wat is er sneu aan, zij hebben tenminste lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet verkankert die lui manecht sneu.
quote:
Ben je hommo ofso ga hipster feeste bijwonen danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet verkankert die lui manecht sneu.
Het is hier gewoon lekker weer gek.quote:
Krijgen we dat gezanik weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan, zij hebben tenminste lol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |