Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Sorry voor de dubbele post, maar even een vraagje, weten jullie of Academy members op zichzelf kunnen stemmen?
Het zou wel geweldig zijn als hij zou winnen. Met zo'n klein budget, onbekende regisseur, onbekende acteurs, etc. Dat zou nog eens een goede verassing zijn en niet altijd de grote films.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Beasts zal trouwens zeker niet winnen. Volgens mij moet je die nominatie puur zien als aanmoedigingsprijs (zoals er elk jaar een kleine film tussen zit).
Op beste film mag volgens mij elk lid van de academy stemmen. Hoeveel procent van de acamedy denk je dat die film überhaupt zal hebben gezien?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Het zou wel geweldig zijn als hij zou winnen. Met zo'n klein budget, onbekende regisseur, onbekende acteurs, etc. Dat zou nog eens een goede verassing zijn en niet altijd de grote films.
Er wordt toch verwacht, neem ik aan, dat iedereen alle films ziet? Anders vind ik het een gigantische onzin en ook oneerlijk, dat doet wel af aan de waarde van de award...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Op beste film mag volgens mij elk lid van de academy stemmen. Hoeveel procent van de acamedy denk je dat die film überhaupt zal hebben gezien?
Natuurlijk wordt dat verwacht, maar hoe wou je dat afdwingen? Mondelinge overhoring?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Er wordt toch verwacht, neem ik aan, dat iedereen alle films ziet? Anders vind ik het een gigantische onzin en ook oneerlijk, dat doet wel af aan de waarde van de award...
Nog eentje:quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor wie het boeit, een genomineerde voor best animated short:
Ik zou beasts ook wel terecht vinden maar heb het idee dat dat 'teveel' een indiefilm is om te winnen, ik bedoel wanneer heeft er voor het laatst een indiefilm de oscar gewonnen, het zijn (zeker de laatste paar jaar) toch de wat meer mainstream films die winnen. Dus dat zou dit jaar dan Argo zijn of toch Lincoln.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik denk toch Argo of Beasts. Ik hoop eigenlijk op Beasts omdat ik het idee heb dat Argo, ondanks dat de film gruwelijk goed is, meer Best Picture gaat winnen omdat Ben Affleck niet genomineerd is voor Best Director en dat dus een ''goedmakertje'' is, en niet per sé omdat het echt de beste film in het rijtje is. Ik moet Lincoln en ZDT nog zien, maar op dit moment is Beasts die film die mij het meest aanspreekt en echt een impact op me heeft gehad.. Prachtig verhaal, geweldige regie (voor een jonge regisseur!), briljante acteurs, gewoon geweldig.
En beste regisseur, again. Wordt toch wel pijnlijk voor de academy nu, dat hij niet genomineerd is. Lijkt me trouwens leuk dat als Argo best picture wint Ben Affleck het podium opkomt en gewoon 'argo, fuck yourself' zegt en dan weggaat.quote:
Gelukkig is Affleck ook producer van Argo, zo kan hij straks toch nog een Oscar mee naar huis nemen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En beste regisseur, again. Wordt toch wel pijnlijk voor de academy nu, dat hij niet genomineerd is. Lijkt me trouwens leuk dat als Argo best picture wint Ben Affleck het podium opkomt en gewoon 'argo, fuck yourself' zegt en dan weggaat.
Ik hoop dat ze de ballen ervoor hebben, ik ben in ieder geval allang blij dat niet Lincoln alles wint, zal je overigens straks zien dat ze wel de oscar winnen...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Gelukkig is Affleck ook producer van Argo, zo kan hij straks toch nog een Oscar mee naar huis nemen.
Want het niet nomineren voor best director wordt idd nu wel heel pijnlijk. Schandaaltje. En ik heb het idee dat het best eens Clooney zou kunnen zijn die een sneer gaat geven naar de Academy als ze best picture winnen. Vond hem gisteren zo overdreven lovend over Affleck in zijn speech, misschien een klein voorschotje?
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En beste regisseur, again. Wordt toch wel pijnlijk voor de academy nu, dat hij niet genomineerd is. Lijkt me trouwens leuk dat als Argo best picture wint Ben Affleck het podium opkomt en gewoon 'argo, fuck yourself' zegt en dan weggaat.
Over geen enkele genomineerde, bevalve Django Unchained.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef VeX- het volgende:
Argo is gewoon een gevalletje goede PR. Over een paar jaar heeft niemand het nog daarover.
Hoop idd dat ze de ballen ervoor hebben, levert toch leuke momenten op. En ze hebben nog gelijk ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de ballen ervoor hebben, ik ben in ieder geval allang blij dat niet Lincoln alles wint, zal je overigens straks zien dat ze wel de oscar winnen...
Ik hoop trouwens niet dat Riva beste actrice wint, vond die man vele malen beter acteren en ook een moeilijkere rol hebben dus al zou iemand in Amour een oscar verdienen dan is hij het (Jean-Louis Trinigant oid)
Als je kort van geheugen bent wel...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Over geen enkele genomineerde, bevalve Django Unchained.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als zo'n zekerheidje er alsnog naast grijpt. DDL zal er niet heel erg van wakker liggen, maar ik zou die kop van Hathaway dan wel eens willen zien.
Is bij bijna iedere acteur zo die een oscar wint misschien een handvol uitzonderingen zoals Meryl Streep.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Kijk die pagina van Hathway dan, al die films met een paar nominaties en prijzen hier en daar en dan komt Les Miserables opeens xD Gigantische lijst met prijzen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anne_Hathaway
Dat was een kleine maand geleden ongeveer omgekeerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
Odds voor Best Picture op Unibet nu 1.20 voor Argo en 5.00 voor Lincoln.
Inderdaad, daarom vind ik per definitie dat Lincoln hem niet moet winnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef SteveBudin het volgende:
Lincoln is een film die je maakt als je een Oscar wilt winnen.
Ik vond "I Dreamed a Dream" nog een paar niveaus erger.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef SteveBudin het volgende:
Lincoln is een film die je maakt als je een Oscar wilt winnen.
Misschien ter compensatie van The Hurt Locker? Die was achteraf namelijk niet zo heel goed, zeker qua directie niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb vrijdag ZDT gezien en ik vind het nog steeds een schande dat Bigelow ook niet genomineerd is. Wat is er toch aan de hand in de Best Director categorie daar?
Ja, The Hurt Locker was niet zo heel goed, maar ZDT was dat dus wel. Het is dus niet in balans daar bij die Academy.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Misschien ter compensatie van The Hurt Locker? Die was achteraf namelijk niet zo heel goed, zeker qua directie niet.
Eens, zijn films zijn niet te herkennen, hij drukt er geen stempel op.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen wordt David O. Russell gezien als mogelijke verrassing bij de oscars bij regie, aangezien er de laatste dagen/weken opnieuw een buzz is gecreëerd rond Silver Linings Playbook.
Dat zou ik wel een rare winnaar vinden, van alle regisseurs is hij degene die het minst aanwezig is in zijn film. Spielberg (ondanks dat het geen typische Spielberg was), Haneke, Zeitlin en Lee zijn heel erg nadrukkelijk aanwezig, het is echt hun film, zij dragen bij aan het succes.
SLP had gemakkelijk door iemand anders geregisseerd kunnen worden zonder dat het echt zou opvallen, het is gewoon goed gecast. Ze hebben de oscar natuurlijk ook aan Hooper gegeven, ook al zo'n regisseur zonder een eigen stem, het zou niet de eerste keer zijn.
Ik weet niet hoeveel mensen de stemformulieren al hebben opgestuurd, morgen sluit de deadline. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je een groep van 4000 egocentrische mensen (de academy) kan paaien/sturen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eens, zijn films zijn niet te herkennen, hij drukt er geen stempel op.
Maar Harvey Weinstein is flink campagne aan het voeren voor SLP, dat zal wel helpen.
Dit dus...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen de stemformulieren al hebben opgestuurd, morgen sluit de deadline. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je een groep van 4000 egocentrische mensen (de academy) kan paaien/sturen.
Op Film1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:41 schreef VeX- het volgende:
Ik denk niet dat ik het ga kijken, maar wordt het nog ergens live uitgezonden in Nederland?
wordt opengesteld, dus zolang je DTV heb kan je het zien op in ieder geval het themakanaal van je tv-provider.quote:
Ik vond The Hurt Locker toch een pak beter dan Zero Dark Thirty...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Misschien ter compensatie van The Hurt Locker? Die was achteraf namelijk niet zo heel goed, zeker qua directie niet.
Ongelofelijk terwijl vooraf (voor welke Awardshow ook) elke rechtgeaarde filmliefhebber Lincoln als grote winnaar verwachte. Als ik heel eerlijk ben vond ik 360 zero beter dan Argo als je naar het grote geheel kijkt. Ik bedoel daarmee "vermaak" dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Argo wint ook bij de Writers Guild, de oscar is nu helemaal binnen, heeft gewoon alles gewonnen.
Ik heb het voorgaande jaren wel gedaan, maar ik vind Seth MacFarlane (presentator dit jaar) ontzettend vervelend en niet-grappig, dus sla het een jaartje over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, wie gaan er behalve wij (vriendin en ik) er zondagavond laat (maandagochtend vroeg) voor zitten om de hele show te volgen?
Bedankt voor de tip. Was eik niet van plan te gaan kijken, maar dit zou een en ander kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
wordt opengesteld, dus zolang je DTV heb kan je het zien op in ieder geval het themakanaal van je tv-provider.
Seth McFarlane is takke-irritant, maar ik heb dit jaar eindelijk digitale tv, dus als het goed is moet ik het dan kunnen zien. In dat geval ga ik kijken, maandag toch vrij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ongelofelijk terwijl vooraf (voor welke Awardshow ook) elke rechtgeaarde filmliefhebber Lincoln als grote winnaar verwachte. Als ik heel eerlijk ben vond ik 360 zero beter dan Argo als je naar het grote geheel kijkt. Ik bedoel daarmee "vermaak" dus.
Maar goed, wie gaan er behalve wij (vriendin en ik) er zondagavond laat (maandagochtend vroeg) voor zitten om de hele show te volgen?
Helaas doet Tele2 niet meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
wordt opengesteld, dus zolang je DTV heb kan je het zien op in ieder geval het themakanaal van je tv-provider.
Datzelfde voor mij:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb een enkele film nog niet gezien in de belangrijke categorien, maar heb daar ook geen tijd meer voor.
Mijn voorkeuren (zeker niet degene waarvan ik verwacht dat ze winnen).
Niet gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
Hebben jullie Amour niet gezien of vonden jullie Emmanuelle Riva niet zo goed?
Wel gezien en zeker goed, maar ik vond Watts beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
Wel gezien maar ik vond de anderen beter. De acteur in Amour vond ik veel beter...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat John McCain het deed op voorspraak van een maatschappij, maar de anderen misschien wel. Hoeveel klopt er van het gerucht dat de screeners die online komen geleakt worden door concurrerende maatschappijen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik las trouwens nog een interessante insinuatie, namelijk dat de politieke aanvallen op Zero Dark Thirty eigenlijk geïnitieerd werden door de entourage van een concurrerende film, al wilde men niet zeggen uit welke hoek het kwam (al lijken Argo en Lincoln uiteraard de meest geschikte kandidaten).
Het was wel erg tekenend dat de verontwaardiging van de heren politici meteen ging liggen nadat Zero Dark Thirty naar de achtergrond van de oscarrace was verwezen.
Dit dus, helemaal waarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Wel gezien maar ik vond de anderen beter. De acteur in Amour vond ik veel beter...
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Seth McFarlane is takke-irritant, maar ik heb dit jaar eindelijk digitale tv, dus als het goed is moet ik het dan kunnen zien. In dat geval ga ik kijken, maandag toch vrij.
Franco en Anne waren zonder twijfel dé slechtste hosts ooitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ik vond hem tijdens de roast of series wel grappig.
I.i.g kan hij het niet slechter doen dan toen David Letterman het presenteerde.
Dat deed gewoon pijn aan je ogen...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef Pazzo het volgende:
[..]
Franco en Anne waren zonder twijfel dé slechtste hosts ooit
Why is that?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat deed gewoon pijn aan je ogen...
Maar ik heb er vertrouwen in dat Seth een goede poging gaat doen om dat te evenaren...
Idd maar het intro filmpje was wel heel goed:quote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef Pazzo het volgende:
[..]
Franco en Anne waren zonder twijfel dé slechtste hosts ooit
Ik vind Seth McFarlane (en Family Guy) gewoon ontzettend niet grappig en overgewaardeerd. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ik vond hem tijdens de roast of series wel grappig.
I.i.g kan hij het niet slechter doen dan toen David Letterman het presenteerde.
Nee, die van Crystal waren altijd veel beterquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Idd maar het intro filmpje was wel heel goed:
Op Les Misérables na, alle genomineerden gezien. Van mij mag Zero Dark Thirty winnen. Maar elke gewonnen award voor Amour is ook welkomquote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oscaravond afgetrapt met Zero Dark Thirty, straks Amour, en misschien Argo nog, zodat ik enigszins bij ben voor vannacht.
meestal rond 00.00uur/ 00.30uurquote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef spacechinees het volgende:
Hoe laat begint het? Er is toch altijd iets met red carpet enz. waarbij ze de sterren interviewen ?
hoeft ook niet, wordt opengesteld als je digitale tv heb, zie site van film1.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Is er eigenlijk een goede live stream beschikbaar? wij hebben geen sport1 en film1
Nee, 3 keer genomineerd:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef spacechinees het volgende:
Is DiCaprio genomineerd? Hij heeft nooit gewonnen toch?
Volgens mij is hij er tussen uit gegaan omdat hij er genoeg van heeftquote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, 3 keer genomineerd:
2007 Nominated Oscar Best Performance by an Actor in a Leading Role
for: Blood Diamond (2006).
2005 Nominated Oscar Best Performance by an Actor in a Leading Role
for: The Aviator (2004).
1994 Nominated Oscar Best Actor in a Supporting Role
for: What's Eating Gilbert Grape (1993).
Dit jaar vind ik het wel terecht dat hij niet is genomineerd, als Django een extra bijrolnominatie had gekregen zou die mijns inziens naar Samuel L. Jackson moeten gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef spacechinees het volgende:
Is DiCaprio genomineerd? Hij heeft nooit gewonnen toch?
Dit is juist voor het eerst sinds jaren dat De Niro weer in een paar fatsoenlijke films zat.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef spacechinees het volgende:
Robert De Niro zit de laatste tijd in enorm veel baggerfilms
Ja, een. Maar daarin heeft hij ook niet de belangrijkste rol.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dit is juist voor het eerst sinds jaren dat De Niro weer in een paar fatsoenlijke films zat.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wordt wel moeilijk voor DiCaprio wanneer ze één van de hoofdrolspelers uit zijn film in supporting steken.
Ja vind ik ook. Hij staat zelfs voor Caprio op IMDb listings.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat Waltz voor mij gewoon een hoofdrol had.
Ja, Hoffman had ook nog eens de titelrol. Hoewel hij wel minder screentime had dan Phoenix.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat Waltz voor mij gewoon een hoofdrol had.
Hij niet alleen trouwens, hetzelfde geldt voor Hoffman.
Nee heb Film1 een tweet gestuurd, kreeg als antwoord dat t via Tele2 niet te volgen is. Wordt niet open gesteld voor Tele2 aboneesquote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, wordt opengesteld als je digitale tv heb, zie site van film1.
Begint trouwens 02:30 komt omdat het in LA is en niet in bv. NY scheelt een paar uur tijdsverschil.
de show zelf ja, maar dat met de sterren interviewen waar jij `t over hebt begint rond 00.00uurquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Nee joh, pas om 02:30.
Tot 02:30 is het dat red carpet gedoe.
Nee, twee. En in Being Flynn had hij een dragende rol.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Ja, een. Maar daarin heeft hij ook niet de belangrijkste rol.
Red Lights, die film met 50 cent en nog een aantal andere. Bagger films.
Niet echt een grote filmquote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, twee. En in Being Flynn had hij een dragende rol.
Lol is al lang begonnen film1quote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, de Red Carpet show zou al begonnen moeten zijn maar de zender vd Maas bij KPN laat bij mij nog steeds NBA basketbal zien.
Een klein beetje welquote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook niet over?
Ja maar de zender vd maand is Sport1, en die zou het ook moeten uitzenden. Zo staat het ook op de site van Film1.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Lol is al lang begonnen film1
Sport1 zendt het niet uit (tenminste tot nu toe), bij UPC is de evenementenzender naar Film1 gegaan ipv Sport1.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de zender vd maand is Sport1, en die zou het ook moeten uitzenden. Zo staat het ook op de site van Film1.
Jullie krijgen een 2e ranks behandelingquote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de zender vd maand is Sport1, en die zou het ook moeten uitzenden. Zo staat het ook op de site van Film1.
Conclusie: KPN zuigt.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar. http://www.film1.nl/blog/(...)-de-Oscars-zien.html.
Ik hoop maar dat het is omdat de LA Lakers spelen en ze Kobe niet willen afkappen, dus straks overgaan. Maar anders is het inderdaad helemaal kut.quote:
bij UPC kijk ik al wel naar de red carpet showquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Conclusie: KPN zuigt.
Ik hoop maar dat het is omdat de LA Lakers spelen en ze Kobe niet willen afkappen, dus straks overgaan. Maar anders is het inderdaad helemaal kut.
Het webcareteam op Twitter gaf een aantal uren geleden aan dat het om 23.00 uur zou beginnen. Niet dus. Ik ga ze ff bellen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het is omdat de LA Lakers spelen en ze Kobe niet willen afkappen, dus straks overgaan. Maar anders is het inderdaad helemaal kut.
Ja, doe ze de groeten van mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het webcareteam op Twitter gaf een aantal uren geleden aan dat het om 23.00 uur zou beginnen. Niet dus. Ik ga ze ff bellen.
Denk ook alleen de Oscars dan, en niet de red carpet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar. http://www.film1.nl/blog/(...)-de-Oscars-zien.html.
Nou, dit is inderdaad niet de bedoeling. Ze gaan kijken of de fout bij KPN zit of bij Sport 1. Er is nu in ieder geval iemand mee bezig en het zou zo goed gezet moeten worden. Even afwachten dan maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, doe ze de groeten van mij.
Ik ben juist blij dat hij nu af en toe kiest voor interessante rollen in kleine producties in plaats voor goedbetaalde rollen in slechte films zoals hij de afgelopen jaren alleen nog maar leek te doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Een klein beetje wel
Hij staat niet meer echt in de schijnwerpers, speelt in bagger films.
Ik vraag mij af waarom hij die rollen aanneemt. Zo goed zullen die kleinere producties met mindere/onbekende acteurs toch niet betalen?
Bij KPN dus. KPN zou ipv Sport1 nu Film1 moeten uitzenden.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou, dit is inderdaad niet de bedoeling. Ze gaan kijken of de fout bij KPN zit of bij Sport 1. Er is nu in ieder geval iemand mee bezig en het zou zo goed gezet moeten worden. Even afwachten dan maar.
ik hoop dat hij wintquote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat hij nu af en toe kiest voor interessante rollen in kleine producties in plaats voor goedbetaalde rollen in slechte films zoals hij de afgelopen jaren alleen nog maar leek te doen.
En wellicht hoopt hij dat de aandacht die hij hiermee krijgt (bijvoorbeeld nu met zijn oscarnominatie) weer leidt tot interessantere rollen in grotere films.
Ik zou Silver Linings Playbook geen kleine productie noemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat hij nu af en toe kiest voor interessante rollen in kleine producties in plaats voor goedbetaalde rollen in slechte films zoals hij de afgelopen jaren alleen nog maar leek te doen.
En wellicht hoopt hij dat de aandacht die hij hiermee krijgt (bijvoorbeeld nu met zijn oscarnominatie) weer leidt tot interessantere rollen in grotere films.
Maar ook geen hele grote toch? Anders was hij vast niet in aanmerking gekomen voor een spirit award. En ik doelde vooral op Being Flynn.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou Silver Linings Playbook geen kleine productie noemen.
Men klaagt er al langer over dat de regels bij die awards wat vaag zijn. Men was er gisteren dan ook niet tevreden over (het publiek dan) dat SLP met al die awards aan de haal ging terwijl men vond dat Beasts of Southern Wild dat had moeten doen, want dat is een echte indie.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar ook geen hele grote toch? Anders was hij vast niet in aanmerking gekomen voor een spirit award. En ik doelde vooral op Being Flynn.
Moonrise Kingdom had beste film moeten winnen daar.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Men klaagt er al langer over dat de regels bij die awards wat vaag zijn. Men was er gisteren dan ook niet tevreden over (het publiek dan) dat SLP met al die awards aan de haal ging terwijl men vond dat Beasts of Southern Wild dat had moeten doen, want dat is een echte indie.
http://www.livestream.com/theoscars/quote:Op maandag 25 februari 2013 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Film 1 wordt niet aangeboden door Telfort. Iemand met een goede live-stream?
Het gaat me om de uitreiking zelf, niet de Red Carpet shit, wordt die daar uitgezonden?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/theoscars/
Video hapert wel zodra ik naar high quality schakel, maar de audio loopt in elk geval goed door.
Ik geloof het wel. Maar nu is die "Red Carpet Shit" dus nog aan de gang.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat me om de uitreiking zelf, niet de Red Carpet shit, wordt die daar uitgezonden?
Hier is rond 2:00/2:30 nl'se tijd sowieso de Oscar uitreiking live te zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat me om de uitreiking zelf, niet de Red Carpet shit, wordt die daar uitgezonden?
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:40 schreef spacechinees het volgende:
Ik haat dat sletterige aandachtshoeren gedoe dat nu bezig is. Vieze wijven die nep interessant aan het doen zijn en 2.5 uur bull shit over jurken. Een grote farce is het, allemaal jaloerse wijven daar. Het zijn ook nog eens actrices, dus ze zijn er extra goed in. Wie gelooft er hier dat ze oprecht zijn? Met hun neppe hollywood-smile, face helemaal straks getrokken en geperst in een of ander jurkje waar ze de naam van moeten vertellen.
Red carpet verslag is per definitie niet interessant om te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:43 schreef Rainesz het volgende:
Red carpet verslag op E! is boeiender om te kijken dan op Film1/OTRC
Ik word hier een beetje ziek van, zelfverrijking op zijn best. Geef alle goodie-bags dan af om geveild te worden en geef de opbrengst aan een goede doel. Nu geef je gratis spullen aan miljonairs die al een overschot aan spullen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:54 schreef Rainesz het volgende:
lol, net op ABC news. Iedereen die aanwezig is in Dolby theatre krijgt na afloop een "goodie" bag mee.
De waarde van de inhoud dit jaar een kleine $48.000.
Onder andere een vampire facelift ter waarde van 5000 dollar:quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Desunoto het volgende:
Wat zit er in zo'n $48.000 goodie bag dan?![]()
Of hebben ze dat er niet bij vermeld?
The company announced that nominees would be receiving trips to Australia, Hawaii and Mexico; personal training sessions, hand-illustrated tennis shoes, acupuncture sessions, a $5,000 plastic surgery voucher, a week's stay at a weight-loss retreat and a year's membership to Heathrow's private VIP service.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Desunoto het volgende:
Wat bellatrx zegt hehe.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Desunoto het volgende:
Films zouden zo veel goedkoper kunnen zonder dat soort onzin.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:54 schreef Rainesz het volgende:
lol, net op ABC news. Iedereen die aanwezig is in Dolby theatre krijgt na afloop een "goodie" bag mee.
De waarde van de inhoud dit jaar een kleine $48.000.
PR man ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 01:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Trouwens, wie is die vent die steeds "on your right side, on your RIGHT side!!!" roept bij de red carpet?
Ze brengen het niet heel subtiel hè...quote:Op maandag 25 februari 2013 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The company announced that nominees would be receiving trips to Australia, Hawaii and Mexico; personal training sessions, hand-illustrated tennis shoes, acupuncture sessions, a $5,000 plastic surgery voucher, a week's stay at a weight-loss retreat and a year's membership to Heathrow's private VIP service.
The bundle also includes more everyday items including an elaborate lint remover priced at $19.99, condoms, crockery that claims to help you lose weight and, for the domestic movie star, a bottle of Windex, priced $3.99.
Die kleine producten zijn er gewoon ingegooid voor reclamedoeleinden dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze brengen het niet heel subtiel hè...
Wat Hollywood ook zegt, Jennifer Lawrence IS niet te dik!
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=22015quote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Is er eigenlijk een goede live stream beschikbaar? wij hebben geen sport1 en film1
Die stream is best goed Danny kijk er nu al dik half ur naar.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:15 schreef Danny het volgende:
[..]
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=22015
en anders even een account aanmaken op ustvnow. Daar kun je de eerste 30 dagen nog in hd kijken ook(moet je alleen ff liegen dat je US citizen in het buitenland bent, maar dan kun je gewoon alle US zenders live kijken)
jah, ik heb ook gewoon digitale tv, maar dan moet ik op de bank hangen met een laptop en gewoon achter m'n desk met een pc is wat fijner. val ik minder snel in slaap. Vorig jaar ben ik om die reden om half 5 ofzo afgehaakt voor het eerst sinds ik me kan herinneren.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die stream is best goed Danny kijk er nu al dik half ur naar.
Loopt nog een kleine 5/10sec voor op Film1 ook nog.
Vast allemaal gesponsord, dus dat betwijfel ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Films zouden zo veel goedkoper kunnen zonder dat soort onzin.
Deze hapert bij mij. Ik zie ook geen mogelijkheid om de kwaliteit omlaag te krikken om het eventueel wat soepeler te laten lopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:15 schreef Danny het volgende:
ustvnow heeft low, medium, high en hdquote:Op maandag 25 februari 2013 01:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze hapert bij mij. Ik zie ook geen mogelijkheid om de kwaliteit omlaag te krikken om het eventueel wat soepeler te laten lopen.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vast allemaal gesponsord, dus dat betwijfel ik.
Hier loopt hij soepel.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze hapert bij mij. Ik zie ook geen mogelijkheid om de kwaliteit omlaag te krikken om het eventueel wat soepeler te laten lopen.
http://www.livestream.com/theoscars/quote:Op maandag 25 februari 2013 01:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik nu inderdaad. Medium loopt goed.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
deze is hier zelfs is hoge kwaliteit nog OK en in lage kwaliteit supersnel.
Mja, ik weet niet of het zo werkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
De sterren zijn hierdoor gewend aan enorme luxe, waardoor een salaris van 10 miljoen per film als laag wordt beschouwd. Dit is niet meer terig te draaien.
da's alleen red carpet van AP. die zenden niet de awards zelf uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
deze is hier zelfs is hoge kwaliteit nog OK en in lage kwaliteit supersnel.
alleen ABC en film1 zenden de awardshow uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:27 schreef TheGloaming het volgende:
Zend e entertainment alleen de red carpet uit? Of gaan die straks ook de oscars uitzenden? Kan dat nergens vinden.
E! Doet alleen red carpetquote:Op maandag 25 februari 2013 01:27 schreef TheGloaming het volgende:
Zend e entertainment alleen de red carpet uit? Of gaan die straks ook de oscars uitzenden? Kan dat nergens vinden.
Nooit problemen gehad met dat ustvnow?quote:Op maandag 25 februari 2013 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen ABC en film1 zenden de awardshow uit.
e! doet alleen red carpet
nope, geen probs. ik kijk ook maar zelden (tijdverschil hequote:Op maandag 25 februari 2013 01:28 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met dat ustvnow?
Registreren ging wel heel simpel
2:30quote:Op maandag 25 februari 2013 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
Avond![]()
Ook maar even de oscars kjken![]()
Hoe laat begint dat?
Potentieel goed middel om zo af en toe series te gaan kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:30 schreef Danny het volgende:
[..]
nope, geen probs. ik kijk ook maar zelden (tijdverschil he) maar voor dit soort dingen is het geweldig
Snap wat je bedoelt, maar kom niet verder dan de ilive site. helaas.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:33 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand die URL van enkel de livestream video op http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=22015 vinden? Dan kan ik die in een media player plakken zoals VLC en dan loopt het meestal wat sneller. Want geen webbrowser open.
Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=12820quote:Op maandag 25 februari 2013 01:45 schreef Desunoto het volgende:
Werkt niet hier, helaas. Maar bedankt voor het proberen.
Ik zoek het internet wel even af voor andere streams.
Kijk eens paar posts omhoogquote:Op maandag 25 februari 2013 01:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn provider heeft helaas geen Film1.... Heeft iemand hier een goede stream?
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn provider heeft helaas geen Film1.... Heeft iemand hier een goede stream?
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:15 schreef Danny het volgende:
[..]
en anders even een account aanmaken op ustvnow. Daar kun je de eerste 30 dagen nog in hd kijken ook(moet je alleen ff liegen dat je US citizen in het buitenland bent, maar dan kun je gewoon alle US zenders live kijken)
Vond ik ook al, zelfs HD is goed te pruimen!quote:Op maandag 25 februari 2013 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Die stream van ustvnow is redelijk briljant. Misschien toch maar blijven hangen!
US reclames storen me om vage manier minder dan Nederlandse.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is dit dezelfde...
link
Wel veel reklame zeg![]()
Normaal gesproken is de Oscar voor Beste Vrouwelijke Bijrol de eerste, dus we zullen d'r wel snel weer terugzien.quote:
Ja ik probeerde een paar van die links aan de praat te krijgen maar dat werkte nu. Heb nu iets via VLC player maar daar hapert hij heel erg.quote:
werkt niet bij mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Voor VLC
http://mobilestreaming.il(...)klnf9/playplist.m3u8
Bij haar scene moet ik altijd hieraan denken:quote:Op maandag 25 februari 2013 02:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de Oscar voor Beste Vrouwelijke Bijrol de eerste, dus we zullen d'r wel snel weer terugzien.
Haha ja ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 02:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij haar scene moet ik altijd hieraan denken:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
werkt niet bij mij.
Heeft iemand een werkende livestream die niet alleen red carpet is?
1 - ga naar ustvnow.comquote:Op maandag 25 februari 2013 02:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik probeerde een paar van die links aan de praat te krijgen maar dat werkte nu. Heb nu iets via VLC player maar daar hapert hij heel erg.
Stream is ruk, maar moet wel werken...ff op volgende klikken helpt misschienquote:Op maandag 25 februari 2013 02:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
werkt niet bij mij.
Heeft iemand een werkende livestream die niet alleen red carpet is?
Heb je Facebook voor nodigquote:Op maandag 25 februari 2013 02:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
ustvnow
registreren
abc aanklikken
kijken.
Nee hoor, hier ook zonder facebook geregistreerd.quote:
Nee, ff op registreren klikken en via email adresquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:36 schreef N00dles het volgende:
Godverdomme, de hele wereld ligt aan je voeten met internet, maar een stream is teveel gevraagd. Is er nou NIKS werkends?
kost je letterlijk nog geen minuut en je hebt een HD streamquote:Op maandag 25 februari 2013 02:27 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - ga naar ustvnow.com
2 - registreer je met eender welk mailadres (hoeft niet te bestaan)
3 - kijk naar abc
Werkt niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:38 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
kost je letterlijk nog geen minuut en je hebt een HD stream
Werkt niet, not available for NonUS?quote:Op maandag 25 februari 2013 02:38 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Wel aangeklikt dat je us resident bent en in NL kijkt?quote:Op maandag 25 februari 2013 02:39 schreef N00dles het volgende:
[..]
Werkt niet, not available for NonUS?
je moet bij registreren even liegen dat je een us citizen bent (staat een vinkje ergens)quote:Op maandag 25 februari 2013 02:39 schreef N00dles het volgende:
[..]
Hier moet je zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:39 schreef N00dles het volgende:
[..]
Valt inderdaad niks tegen!quote:
De HD loopt bij mij helaas vast...quote:Op maandag 25 februari 2013 02:38 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Thnx!quote:
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2013 02:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal toch wel voor een stuk of 9 Oscars genomineerd zijn er minstens 6 winnen vannacht?
Ze zong het liedje in voor de zoveelste Bondfilm, weet je hoe knap dat is? Minstens 6 beeldjes voor die prestatie!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zong het liedje in voor de zoveelste Bondfilm, weet je hoe knap dat is? Minstens 6 beeldjes voor die prestatie!
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal toch wel voor een stuk of 9 Oscars genomineerd zijn er minstens 6 winnen vannacht?
Misschien is ie bang voor wat empty chair grapjesquote:Op maandag 25 februari 2013 02:54 schreef spacechinees het volgende:
Nicholson echt een baas.
HEEFT IEMAND EASTWOOD AL GEZIEN?
Vorig jaar helemaal niet gezien, nu ook nog niet. Waarschijnlijk geeft ie geen neuk meer om die show
Dat was 'pijnlijk'. Apart, want dit zijn normaal gesproken vrij grappige acteurs.quote:
ze spraken ook niet goed in de microfoonquote:Op maandag 25 februari 2013 02:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was 'pijnlijk'. Apart, want dit zijn normaal gesproken vrij grappige acteurs.
Dat was natuurlijk bewust pijnlijk. Vond het best grappig.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was 'pijnlijk'. Apart, want dit zijn normaal gesproken vrij grappige acteurs.
hoe weet je datquote:Op maandag 25 februari 2013 03:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk bewust pijnlijk. Vond het best grappig.
Ik snap wat ze wilden bereiken...maar dat lukte niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk bewust pijnlijk. Vond het best grappig.
Daar kan ik nog wel in komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap wat ze wilden bereiken...maar dat lukte niet.
Waarom kom je niet onder je eigen naam?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vond ik ook. Had ingezet op Ralph...
V.
Ze hebben geen lege stoelen daar...quote:Op maandag 25 februari 2013 02:54 schreef spacechinees het volgende:
Nicholson echt een baas.
HEEFT IEMAND EASTWOOD AL GEZIEN?
Vorig jaar helemaal niet gezien, nu ook nog niet. Waarschijnlijk geeft ie geen neuk meer om die show
?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom kom je niet onder je eigen naam?
-SH
Omdat je een vrouw bent?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom springen de tranen me alweer in de ogen bij het zien van dit stukje Life of Pi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |