Is bij bijna iedere acteur zo die een oscar wint misschien een handvol uitzonderingen zoals Meryl Streep.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Kijk die pagina van Hathway dan, al die films met een paar nominaties en prijzen hier en daar en dan komt Les Miserables opeens xD Gigantische lijst met prijzen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anne_Hathaway
Dat was een kleine maand geleden ongeveer omgekeerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
Odds voor Best Picture op Unibet nu 1.20 voor Argo en 5.00 voor Lincoln.
Inderdaad, daarom vind ik per definitie dat Lincoln hem niet moet winnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef SteveBudin het volgende:
Lincoln is een film die je maakt als je een Oscar wilt winnen.
Ik vond "I Dreamed a Dream" nog een paar niveaus erger.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef SteveBudin het volgende:
Lincoln is een film die je maakt als je een Oscar wilt winnen.
Misschien ter compensatie van The Hurt Locker? Die was achteraf namelijk niet zo heel goed, zeker qua directie niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb vrijdag ZDT gezien en ik vind het nog steeds een schande dat Bigelow ook niet genomineerd is. Wat is er toch aan de hand in de Best Director categorie daar?
Ja, The Hurt Locker was niet zo heel goed, maar ZDT was dat dus wel. Het is dus niet in balans daar bij die Academy.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Misschien ter compensatie van The Hurt Locker? Die was achteraf namelijk niet zo heel goed, zeker qua directie niet.
Eens, zijn films zijn niet te herkennen, hij drukt er geen stempel op.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen wordt David O. Russell gezien als mogelijke verrassing bij de oscars bij regie, aangezien er de laatste dagen/weken opnieuw een buzz is gecreëerd rond Silver Linings Playbook.
Dat zou ik wel een rare winnaar vinden, van alle regisseurs is hij degene die het minst aanwezig is in zijn film. Spielberg (ondanks dat het geen typische Spielberg was), Haneke, Zeitlin en Lee zijn heel erg nadrukkelijk aanwezig, het is echt hun film, zij dragen bij aan het succes.
SLP had gemakkelijk door iemand anders geregisseerd kunnen worden zonder dat het echt zou opvallen, het is gewoon goed gecast. Ze hebben de oscar natuurlijk ook aan Hooper gegeven, ook al zo'n regisseur zonder een eigen stem, het zou niet de eerste keer zijn.
Ik weet niet hoeveel mensen de stemformulieren al hebben opgestuurd, morgen sluit de deadline. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je een groep van 4000 egocentrische mensen (de academy) kan paaien/sturen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eens, zijn films zijn niet te herkennen, hij drukt er geen stempel op.
Maar Harvey Weinstein is flink campagne aan het voeren voor SLP, dat zal wel helpen.
Dit dus...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen de stemformulieren al hebben opgestuurd, morgen sluit de deadline. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je een groep van 4000 egocentrische mensen (de academy) kan paaien/sturen.
Op Film1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:41 schreef VeX- het volgende:
Ik denk niet dat ik het ga kijken, maar wordt het nog ergens live uitgezonden in Nederland?
wordt opengesteld, dus zolang je DTV heb kan je het zien op in ieder geval het themakanaal van je tv-provider.quote:
Ik vond The Hurt Locker toch een pak beter dan Zero Dark Thirty...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Misschien ter compensatie van The Hurt Locker? Die was achteraf namelijk niet zo heel goed, zeker qua directie niet.
Ongelofelijk terwijl vooraf (voor welke Awardshow ook) elke rechtgeaarde filmliefhebber Lincoln als grote winnaar verwachte. Als ik heel eerlijk ben vond ik 360 zero beter dan Argo als je naar het grote geheel kijkt. Ik bedoel daarmee "vermaak" dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Argo wint ook bij de Writers Guild, de oscar is nu helemaal binnen, heeft gewoon alles gewonnen.
Ik heb het voorgaande jaren wel gedaan, maar ik vind Seth MacFarlane (presentator dit jaar) ontzettend vervelend en niet-grappig, dus sla het een jaartje over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, wie gaan er behalve wij (vriendin en ik) er zondagavond laat (maandagochtend vroeg) voor zitten om de hele show te volgen?
Bedankt voor de tip. Was eik niet van plan te gaan kijken, maar dit zou een en ander kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
wordt opengesteld, dus zolang je DTV heb kan je het zien op in ieder geval het themakanaal van je tv-provider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |