Normaal gesproken is de Oscar voor Beste Vrouwelijke Bijrol de eerste, dus we zullen d'r wel snel weer terugzien.quote:

Ja ik probeerde een paar van die links aan de praat te krijgen maar dat werkte nu. Heb nu iets via VLC player maar daar hapert hij heel erg.quote:

werkt niet bij mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Voor VLC
http://mobilestreaming.il(...)klnf9/playplist.m3u8

Bij haar scene moet ik altijd hieraan denken:quote:Op maandag 25 februari 2013 02:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de Oscar voor Beste Vrouwelijke Bijrol de eerste, dus we zullen d'r wel snel weer terugzien.

Haha ja ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 02:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij haar scene moet ik altijd hieraan denken:

quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
werkt niet bij mij.
Heeft iemand een werkende livestream die niet alleen red carpet is?

1 - ga naar ustvnow.comquote:Op maandag 25 februari 2013 02:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik probeerde een paar van die links aan de praat te krijgen maar dat werkte nu. Heb nu iets via VLC player maar daar hapert hij heel erg.

Stream is ruk, maar moet wel werken...ff op volgende klikken helpt misschienquote:Op maandag 25 februari 2013 02:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
werkt niet bij mij.
Heeft iemand een werkende livestream die niet alleen red carpet is?

Heb je Facebook voor nodigquote:Op maandag 25 februari 2013 02:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
ustvnow
registreren
abc aanklikken
kijken.

Nee hoor, hier ook zonder facebook geregistreerd.quote:

Nee, ff op registreren klikken en via email adresquote:

quote:Op maandag 25 februari 2013 02:36 schreef N00dles het volgende:
Godverdomme, de hele wereld ligt aan je voeten met internet, maar een stream is teveel gevraagd. Is er nou NIKS werkends?
kost je letterlijk nog geen minuut en je hebt een HD streamquote:Op maandag 25 februari 2013 02:27 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - ga naar ustvnow.com
2 - registreer je met eender welk mailadres (hoeft niet te bestaan)
3 - kijk naar abc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |