Seth McFarlane is takke-irritant, maar ik heb dit jaar eindelijk digitale tv, dus als het goed is moet ik het dan kunnen zien. In dat geval ga ik kijken, maandag toch vrij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ongelofelijk terwijl vooraf (voor welke Awardshow ook) elke rechtgeaarde filmliefhebber Lincoln als grote winnaar verwachte. Als ik heel eerlijk ben vond ik 360 zero beter dan Argo als je naar het grote geheel kijkt. Ik bedoel daarmee "vermaak" dus.
Maar goed, wie gaan er behalve wij (vriendin en ik) er zondagavond laat (maandagochtend vroeg) voor zitten om de hele show te volgen?
Helaas doet Tele2 niet meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
wordt opengesteld, dus zolang je DTV heb kan je het zien op in ieder geval het themakanaal van je tv-provider.
Datzelfde voor mij:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb een enkele film nog niet gezien in de belangrijke categorien, maar heb daar ook geen tijd meer voor.
Mijn voorkeuren (zeker niet degene waarvan ik verwacht dat ze winnen).
Niet gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
Hebben jullie Amour niet gezien of vonden jullie Emmanuelle Riva niet zo goed?
Wel gezien en zeker goed, maar ik vond Watts beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
Wel gezien maar ik vond de anderen beter. De acteur in Amour vond ik veel beter...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat John McCain het deed op voorspraak van een maatschappij, maar de anderen misschien wel. Hoeveel klopt er van het gerucht dat de screeners die online komen geleakt worden door concurrerende maatschappijen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik las trouwens nog een interessante insinuatie, namelijk dat de politieke aanvallen op Zero Dark Thirty eigenlijk geïnitieerd werden door de entourage van een concurrerende film, al wilde men niet zeggen uit welke hoek het kwam (al lijken Argo en Lincoln uiteraard de meest geschikte kandidaten).
Het was wel erg tekenend dat de verontwaardiging van de heren politici meteen ging liggen nadat Zero Dark Thirty naar de achtergrond van de oscarrace was verwezen.
Dit dus, helemaal waarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Wel gezien maar ik vond de anderen beter. De acteur in Amour vond ik veel beter...
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Seth McFarlane is takke-irritant, maar ik heb dit jaar eindelijk digitale tv, dus als het goed is moet ik het dan kunnen zien. In dat geval ga ik kijken, maandag toch vrij.
Franco en Anne waren zonder twijfel dé slechtste hosts ooitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ik vond hem tijdens de roast of series wel grappig.
I.i.g kan hij het niet slechter doen dan toen David Letterman het presenteerde.
Dat deed gewoon pijn aan je ogen...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef Pazzo het volgende:
[..]
Franco en Anne waren zonder twijfel dé slechtste hosts ooit
Why is that?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat deed gewoon pijn aan je ogen...
Maar ik heb er vertrouwen in dat Seth een goede poging gaat doen om dat te evenaren...
Idd maar het intro filmpje was wel heel goed:quote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef Pazzo het volgende:
[..]
Franco en Anne waren zonder twijfel dé slechtste hosts ooit
Ik vind Seth McFarlane (en Family Guy) gewoon ontzettend niet grappig en overgewaardeerd. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ik vond hem tijdens de roast of series wel grappig.
I.i.g kan hij het niet slechter doen dan toen David Letterman het presenteerde.
Nee, die van Crystal waren altijd veel beterquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Idd maar het intro filmpje was wel heel goed:
Op Les Misérables na, alle genomineerden gezien. Van mij mag Zero Dark Thirty winnen. Maar elke gewonnen award voor Amour is ook welkomquote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oscaravond afgetrapt met Zero Dark Thirty, straks Amour, en misschien Argo nog, zodat ik enigszins bij ben voor vannacht.
meestal rond 00.00uur/ 00.30uurquote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef spacechinees het volgende:
Hoe laat begint het? Er is toch altijd iets met red carpet enz. waarbij ze de sterren interviewen ?
hoeft ook niet, wordt opengesteld als je digitale tv heb, zie site van film1.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Is er eigenlijk een goede live stream beschikbaar? wij hebben geen sport1 en film1
Nee, 3 keer genomineerd:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef spacechinees het volgende:
Is DiCaprio genomineerd? Hij heeft nooit gewonnen toch?
Volgens mij is hij er tussen uit gegaan omdat hij er genoeg van heeftquote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, 3 keer genomineerd:
2007 Nominated Oscar Best Performance by an Actor in a Leading Role
for: Blood Diamond (2006).
2005 Nominated Oscar Best Performance by an Actor in a Leading Role
for: The Aviator (2004).
1994 Nominated Oscar Best Actor in a Supporting Role
for: What's Eating Gilbert Grape (1993).
Dit jaar vind ik het wel terecht dat hij niet is genomineerd, als Django een extra bijrolnominatie had gekregen zou die mijns inziens naar Samuel L. Jackson moeten gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef spacechinees het volgende:
Is DiCaprio genomineerd? Hij heeft nooit gewonnen toch?
Dit is juist voor het eerst sinds jaren dat De Niro weer in een paar fatsoenlijke films zat.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef spacechinees het volgende:
Robert De Niro zit de laatste tijd in enorm veel baggerfilms
Ja, een. Maar daarin heeft hij ook niet de belangrijkste rol.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dit is juist voor het eerst sinds jaren dat De Niro weer in een paar fatsoenlijke films zat.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wordt wel moeilijk voor DiCaprio wanneer ze één van de hoofdrolspelers uit zijn film in supporting steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |