ik hoop dat hij wintquote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat hij nu af en toe kiest voor interessante rollen in kleine producties in plaats voor goedbetaalde rollen in slechte films zoals hij de afgelopen jaren alleen nog maar leek te doen.
En wellicht hoopt hij dat de aandacht die hij hiermee krijgt (bijvoorbeeld nu met zijn oscarnominatie) weer leidt tot interessantere rollen in grotere films.
Ik zou Silver Linings Playbook geen kleine productie noemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat hij nu af en toe kiest voor interessante rollen in kleine producties in plaats voor goedbetaalde rollen in slechte films zoals hij de afgelopen jaren alleen nog maar leek te doen.
En wellicht hoopt hij dat de aandacht die hij hiermee krijgt (bijvoorbeeld nu met zijn oscarnominatie) weer leidt tot interessantere rollen in grotere films.
Maar ook geen hele grote toch? Anders was hij vast niet in aanmerking gekomen voor een spirit award. En ik doelde vooral op Being Flynn.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou Silver Linings Playbook geen kleine productie noemen.
Men klaagt er al langer over dat de regels bij die awards wat vaag zijn. Men was er gisteren dan ook niet tevreden over (het publiek dan) dat SLP met al die awards aan de haal ging terwijl men vond dat Beasts of Southern Wild dat had moeten doen, want dat is een echte indie.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar ook geen hele grote toch? Anders was hij vast niet in aanmerking gekomen voor een spirit award. En ik doelde vooral op Being Flynn.
Moonrise Kingdom had beste film moeten winnen daar.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Men klaagt er al langer over dat de regels bij die awards wat vaag zijn. Men was er gisteren dan ook niet tevreden over (het publiek dan) dat SLP met al die awards aan de haal ging terwijl men vond dat Beasts of Southern Wild dat had moeten doen, want dat is een echte indie.
http://www.livestream.com/theoscars/quote:Op maandag 25 februari 2013 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Film 1 wordt niet aangeboden door Telfort. Iemand met een goede live-stream?
Het gaat me om de uitreiking zelf, niet de Red Carpet shit, wordt die daar uitgezonden?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/theoscars/
Video hapert wel zodra ik naar high quality schakel, maar de audio loopt in elk geval goed door.
Ik geloof het wel. Maar nu is die "Red Carpet Shit" dus nog aan de gang.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat me om de uitreiking zelf, niet de Red Carpet shit, wordt die daar uitgezonden?
Hier is rond 2:00/2:30 nl'se tijd sowieso de Oscar uitreiking live te zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat me om de uitreiking zelf, niet de Red Carpet shit, wordt die daar uitgezonden?
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:40 schreef spacechinees het volgende:
Ik haat dat sletterige aandachtshoeren gedoe dat nu bezig is. Vieze wijven die nep interessant aan het doen zijn en 2.5 uur bull shit over jurken. Een grote farce is het, allemaal jaloerse wijven daar. Het zijn ook nog eens actrices, dus ze zijn er extra goed in. Wie gelooft er hier dat ze oprecht zijn? Met hun neppe hollywood-smile, face helemaal straks getrokken en geperst in een of ander jurkje waar ze de naam van moeten vertellen.
Red carpet verslag is per definitie niet interessant om te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:43 schreef Rainesz het volgende:
Red carpet verslag op E! is boeiender om te kijken dan op Film1/OTRC
Ik word hier een beetje ziek van, zelfverrijking op zijn best. Geef alle goodie-bags dan af om geveild te worden en geef de opbrengst aan een goede doel. Nu geef je gratis spullen aan miljonairs die al een overschot aan spullen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:54 schreef Rainesz het volgende:
lol, net op ABC news. Iedereen die aanwezig is in Dolby theatre krijgt na afloop een "goodie" bag mee.
De waarde van de inhoud dit jaar een kleine $48.000.
Onder andere een vampire facelift ter waarde van 5000 dollar:quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Desunoto het volgende:
Wat zit er in zo'n $48.000 goodie bag dan?![]()
Of hebben ze dat er niet bij vermeld?
The company announced that nominees would be receiving trips to Australia, Hawaii and Mexico; personal training sessions, hand-illustrated tennis shoes, acupuncture sessions, a $5,000 plastic surgery voucher, a week's stay at a weight-loss retreat and a year's membership to Heathrow's private VIP service.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Desunoto het volgende:
Wat bellatrx zegt hehe.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Desunoto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |