Ja vind ik ook. Hij staat zelfs voor Caprio op IMDb listings.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat Waltz voor mij gewoon een hoofdrol had.
Ja, Hoffman had ook nog eens de titelrol. Hoewel hij wel minder screentime had dan Phoenix.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat Waltz voor mij gewoon een hoofdrol had.
Hij niet alleen trouwens, hetzelfde geldt voor Hoffman.
Nee heb Film1 een tweet gestuurd, kreeg als antwoord dat t via Tele2 niet te volgen is. Wordt niet open gesteld voor Tele2 aboneesquote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, wordt opengesteld als je digitale tv heb, zie site van film1.
Begint trouwens 02:30 komt omdat het in LA is en niet in bv. NY scheelt een paar uur tijdsverschil.
de show zelf ja, maar dat met de sterren interviewen waar jij `t over hebt begint rond 00.00uurquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Nee joh, pas om 02:30.
Tot 02:30 is het dat red carpet gedoe.
Nee, twee. En in Being Flynn had hij een dragende rol.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Ja, een. Maar daarin heeft hij ook niet de belangrijkste rol.
Red Lights, die film met 50 cent en nog een aantal andere. Bagger films.
Niet echt een grote filmquote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, twee. En in Being Flynn had hij een dragende rol.
Lol is al lang begonnen film1quote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, de Red Carpet show zou al begonnen moeten zijn maar de zender vd Maas bij KPN laat bij mij nog steeds NBA basketbal zien.
Een klein beetje welquote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook niet over?
Ja maar de zender vd maand is Sport1, en die zou het ook moeten uitzenden. Zo staat het ook op de site van Film1.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Lol is al lang begonnen film1
Sport1 zendt het niet uit (tenminste tot nu toe), bij UPC is de evenementenzender naar Film1 gegaan ipv Sport1.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de zender vd maand is Sport1, en die zou het ook moeten uitzenden. Zo staat het ook op de site van Film1.
Jullie krijgen een 2e ranks behandelingquote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de zender vd maand is Sport1, en die zou het ook moeten uitzenden. Zo staat het ook op de site van Film1.
Conclusie: KPN zuigt.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar. http://www.film1.nl/blog/(...)-de-Oscars-zien.html.
Ik hoop maar dat het is omdat de LA Lakers spelen en ze Kobe niet willen afkappen, dus straks overgaan. Maar anders is het inderdaad helemaal kut.quote:
bij UPC kijk ik al wel naar de red carpet showquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Conclusie: KPN zuigt.
Ik hoop maar dat het is omdat de LA Lakers spelen en ze Kobe niet willen afkappen, dus straks overgaan. Maar anders is het inderdaad helemaal kut.
Het webcareteam op Twitter gaf een aantal uren geleden aan dat het om 23.00 uur zou beginnen. Niet dus. Ik ga ze ff bellen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het is omdat de LA Lakers spelen en ze Kobe niet willen afkappen, dus straks overgaan. Maar anders is het inderdaad helemaal kut.
Ja, doe ze de groeten van mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het webcareteam op Twitter gaf een aantal uren geleden aan dat het om 23.00 uur zou beginnen. Niet dus. Ik ga ze ff bellen.
Denk ook alleen de Oscars dan, en niet de red carpet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar. http://www.film1.nl/blog/(...)-de-Oscars-zien.html.
Nou, dit is inderdaad niet de bedoeling. Ze gaan kijken of de fout bij KPN zit of bij Sport 1. Er is nu in ieder geval iemand mee bezig en het zou zo goed gezet moeten worden. Even afwachten dan maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, doe ze de groeten van mij.
Ik ben juist blij dat hij nu af en toe kiest voor interessante rollen in kleine producties in plaats voor goedbetaalde rollen in slechte films zoals hij de afgelopen jaren alleen nog maar leek te doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Een klein beetje wel
Hij staat niet meer echt in de schijnwerpers, speelt in bagger films.
Ik vraag mij af waarom hij die rollen aanneemt. Zo goed zullen die kleinere producties met mindere/onbekende acteurs toch niet betalen?
Bij KPN dus. KPN zou ipv Sport1 nu Film1 moeten uitzenden.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou, dit is inderdaad niet de bedoeling. Ze gaan kijken of de fout bij KPN zit of bij Sport 1. Er is nu in ieder geval iemand mee bezig en het zou zo goed gezet moeten worden. Even afwachten dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |