woord blaaskaak is echt voor hem gemaaktquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik wou anders AryaMehr gokken, mar die was niet zo sympathiek als jij. Wat een teringzak vond ik dat zeg.
Eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
The Infraggable Krunk was toch de tofste van de 3.
Ja, echt een enorm zelfingenomen mannetje. Echt een pleurisuser vond ik dat.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:06 schreef Adames het volgende:
[..]
woord blaaskaak is echt voor hem gemaakt
Ah, nee man. Geniale gast dat. Nog ontmoet op het Groene Haas toernooi.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik wou anders AryaMehr gokken, mar die was niet zo sympathiek als jij. Wat een teringzak vond ik dat zeg.
Een van de grootste bazen die ik hier voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een enorm zelfingenomen mannetje. Echt een pleurisuser vond ik dat.
Dexter's Laboratory herinner ik mij nog goed, maar The Justice Friends wat er schijnbaar bijhoorde is mij volledig ontgaanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
The Infraggable Krunk was toch de tofste van de 3.
En was het echt die Turkse schrijver?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, nee man. Geniale gast dat. Nog ontmoet op het Groene Haas toernooi.
Ja, hij mist persoonlijkheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat Val Hallen de minst leuke van de Justice Friends was.
jij hebt dan ook een vrij afwijkende smaakquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van de grootste bazen die ik hier voorbij heb zien komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 20:09:40 ]
Zonde, leuke serie wel. Al vond ik Johnny Bravo het tofst.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dexter's Laboratory herinner ik mij nog goed, maar The Justice Friends wat er schijnbaar bijhoorde is mij volledig ontgaan
Ik hou niet van middelmaat idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
jij hebt dan ook een vrij afwijkende smaak
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Er komt een gast voorbij op m'n FB die gereageerd heeft op de status van z'n zusje. Z'n zusje heet zonder grappen dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BazenoudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was wel een Turk, maar Turkse schrijver?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En was het echt die Turkse schrijver?
Hij had zo die Turkse scheids met dat respect-bandje kunnen zijn.quote:
er zitten toch een paar pareltjes tussenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dexter's Laboratory herinner ik mij nog goed, maar The Justice Friends wat er schijnbaar bijhoorde is mij volledig ontgaan
Tevens lid van de illuminatie. Mijn computer crashte toen ik hem opzochtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was wel een Turk, maar Turkse schrijver?
Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens lid van de illuminatie. Mijn computer crashte toen ik hem opzocht
[ afbeelding ]
Dat is minder treurig dan DWDD momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit nog steeds bij kinderen geen bezwaar
Dan heeft hij een redelijke carriere met zijn boek en optredens in DWDD en die 24 uur onzin met Wilfried de Jong.quote:
Laat me eens met rust. Als je me nog één keer pest vraag ik Stijn om verhalen over darts te vertellen hier als hij er weer is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't treuriger dat jij 't kijkt, maargoed.
ik spring zelf overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is minder treurig dan DWDD momenteel.
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Knoppers zijn toch die aldi koeken?
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Sorry sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me eens met rust. Als je me nog één keer pest vraag ik Stijn om verhalen over darts te vertellen hier als hij er weer is.
Idd. Bij mij thuis kijtk de TV naar mij ipv andersom.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Televisie kijkenAchterhaald concept.
Met die jam in het midden?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.
Het spijt me dat ik zulke drastische stappen moet nemen, maar ik ben het nou eenmaal zat.quote:
Zoals het hoort.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Bij mij thuis kijtk de TV naar mij ipv andersom.
Niet per sé, maar ze worden er ook verkocht.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Televisie kijkenAchterhaald concept.
Inderdaad, waar staan al je meubels dan op gericht.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer man
TV gebruik je toch alleen voor sport en als je je helemaal de tering verveelt?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer man
oh die, ja die waren wel goed ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.
hij heeft daar een standbeeldje van zichzelf staanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, waar staan al je meubels dan op gericht.
Alleen dat eerste eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
TV gebruik je toch alleen voor sport en als je je helemaal de tering verveelt?
Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft daar een standbeeldje van zichzelf staan
Van zichzelf, niet van HMF.quote:
Jij hebt wel een flinke obsessie met de verlosser he?quote:
tv is af en toe heerlijk, ik ben het afgelopen tijd weer meer gaan waarderenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan m'n bureau dus heb daar geen last van.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eten ook wel handig, hoef je tenminste niet naar moeder de vrouw te kijken
studentenov, omdat de roverheid geld nodig heeft en het niet haalt bij de mensen die het wel hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer stoppen ze met de OVkaart eigenlijk?
Begint nu net een beetje volwassen te wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer stoppen ze met de OVkaart eigenlijk?
Oh, ja dan ben je niet helemaal normaal idd.quote:
Vieze troep man. Niet aan beginnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
conimex woksauzen, volgens authentiek aziatisch recept
Ja bedoel voor studenten zoals napoleonfour zeiquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Begint nu net een beetje volwassen te worden
wat is het verschil. Ik kijk juist tv en film op mijn beeldschermquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.
Goh...'t duurde nog lang voordat het anderen ook begon op te vallen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt wel een flinke obsessie met de verlosser he?
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
studentenov, omdat de roverheid geld nodig heeft en het niet haalt bij de mensen die het wel hebben
oh studentenreisproduct, is nu alleen ingekort naar nominaal+1.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja bedoel voor studenten zoals napoleonfour zei
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaartquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?
dat is icm sociaal leenstelsel en alleen voor nieuwe studenten. plannen zijn nog niet duidelijk wanneer ze het gaan invoeren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?
Voor iedereen? En de nieuwe stufi regeling was alleen voor nieuwe studenten of niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaart
Goffedomme. Straks moet ik nog echt een auto aanschaffen. Ja of een scooterquote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaart
Als het alleen voor nieuwe studenten is dan valt het wel mee met de schade.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is icm sociaal leenstelsel en alleen voor nieuwe studenten. plannen zijn nog niet duidelijk wanneer ze het gaan invoeren.
ja, al verbaast mij niks meer met deze regeringquote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor iedereen? En de nieuwe stufi regeling was alleen voor nieuwe studenten of niet?
voor bestaande studenten is alleen naar nominaal + 1quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor iedereen? En de nieuwe stufi regeling was alleen voor nieuwe studenten of niet?
Ik moet trainen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet je username allesbehalve eer aan met dit belachelijke statement.
Ik heb liever de keuze waar ik naar kijk. En kwaliteit komt steeds dichter bij elkaar te staan. Reclames zijn kanker, TV Stations die bepalen wat er allemaal op de buis komt ook. Verder zijn er echt duizenden leukere dingen te doen dan elke dag naar je tv kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.
500mil schade aanrichten als ze die zooi doorvoeren op de huidige studenten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, al verbaast mij niks meer met deze regering
Haal svp diequote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
500mil schade aanrichten als ze die zooi doorvoeren op de huidige studenten.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haal svp dieweg, dat geld moet ergens vandaan komen. Straks gaan ze ook nog aan de zorgtoeslag/huurtoeslag komen.
Godverquote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga je toch spinnen man. Met instructeur Evert heerlijk op dat fietsje in de fitness.![]()
Zolang de Tv-kantine op tv komt boeit het niemand wat man.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toch triest dat we in Nederland alles maar pikken.
Jij bent hier de hooligan... Sla er een paar op zijn bek en wellicht zullen wij je volgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toch triest dat we in Nederland alles maar pikken.
Deze manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zolang de Tv-kantine op tv komt boeit het niemand wat man.
beproefde combinatie. Eerst lasten verhogen en compenseren met extra subsidie zodat het nog mee valt om vervolgens de subsidie weg te halen en weg te zetten als linkse hobby.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haal svp dieweg, dat geld moet ergens vandaan komen. Straks gaan ze ook nog aan de zorgtoeslag/huurtoeslag komen.
Ik wacht eerst rustig af joh, volgens mij zitten wij nog net bij de generatie die geluk heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent hier de hooligan... Sla er een paar op zijn bek en wellicht zullen wij je volgen.
ja zou Justin Timberlake het het drukst hebben?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
En om alles nog wat erger te maken.
[ afbeelding ]
Godver dit is zo slecht dat ik hard op moest lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga je toch spinnen man. Met instructeur Evert heerlijk op dat fietsje in de fitness.![]()
Alleen kapi en ik zitten bij de laatste generatie die geluk heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik wacht eerst rustig af joh, volgens mij zitten wij nog net bij de generatie die geluk heeft.
Hoelang moet jij nog dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen kapi en ik zitten bij de laatste generatie die geluk heeft.
Hoogtepunt wat mij betreft vanaf 0:33quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver dit is zo slecht dat ik hard op moest lachen
Dus je hebt van die figuren gehad die van 2002 tot 2007 nog hoop hadden dat ze niet echt uit elkaar waren...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
En om alles nog wat erger te maken.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n rollenbank thuis staan om m'n fiets op te zetten. Moet wel als er sneeuw ligt, maar dodelijk saai.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil themphoh. Khomoph. Ghas.
Deze is nog achterlijker. JA JE SCHROK. DAT MOET OOK!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoogtepunt wat mij betreft vanaf 0:33
2 jaarquote:
Televisies naast zetten met bewegende beelden en een 3d bril op zetten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rollenbank thuis staan om m'n fiets op te zetten. Moet wel als er sneeuw ligt, maar dodelijk saai.
Ik moet nog 2,5 jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2 jaar. Maar ik heb itt tot de meeste wel redelijke lieve ouders die mij af en toe wat bijstoppen. Net als mijn opa en oma.
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 jaarMaar moet wel alles zelf lappen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ach, de Spice Girls zijn weer bij elkaar, dat is het enig wat telt.
quote:
Ik heb momenteel de ClubVirtual playlist aan. Dit is serieus leuk om te kijken in zijn kansloosheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nog wel lachen.
Dat dan weer wel ja, vind ~500 euro per maand jammer van het geld. Is maar een uurtje naar school toe met de trein.quote:
dan moet het toch wel goed te doen zijn, als thuiswonende kan je ook wel 12-20 uur per week werkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, vind ~500 euro per maand jammer van het geld. Is maar een uurtje naar school toe met de trein.
Werk ~25-60 uur per week.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dan moet het toch wel goed te doen zijn, als thuiswonende kan je ook wel 12-20 uur per week werken
Hahaha rightquote:
Frans, dat is lang geleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Frans proefwerk, woensdag Biologie SO, Vrijdag scheikunde SO
wat dan hé
Ils marchent librement dans la montagne.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Frans, dat is lang geleden.Weet nog dat boulangerie de bakker is.
Taalvirtuoos deze man. Gewoon Nederlands en Frans kunnen naast zijn moedertaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Frans, dat is lang geleden.Weet nog dat boulangerie de bakker is.
Voulez vous avec moiquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ils marchent librement dans la montagne.
Vergeet het Engels vooral niet. JOEEEEEE NEVEEEEEER WOOOOOK ALOOOOOOONEquote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Taalvirtuoos deze man. Gewoon Nederlands en Frans kunnen naast zijn moedertaal.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Taalvirtuoos deze man. Gewoon Nederlands en Frans kunnen naast zijn moedertaal.
Dans le port d'Amsterdamquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ils marchent librement dans la montagne.
Süssquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het Engels vooral niet. JOEEEEEE NEVEEEEEER WOOOOOK ALOOOOOOONE
Qu'est-ce que tu veux?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dans le port d'Amsterdam
Y a de marins que chantent
Les reves qui les hantent
Veel verder kom ik niet
En één of ander zelfverzonnen taaltje. Goa stoan aj veur twente bintquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het Engels vooral niet. JOEEEEEE NEVEEEEEER WOOOOOK ALOOOOOOONE
Mietjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef TwenteFC het volgende:
Ohja, mensen die reageren met "Que?"Irritanter kan haast niet.
Maakt oons nig uut wat ie d'r van vindt!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En één of ander zelfverzonnen taaltje. Goa stoan aj veur twente bint
Want normaal is echt het kaulo duur jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
Broccoli in de aanbieding bij de lidl Smoofie.
Nah, elke 50 cent die je meepakt is wat.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Want normaal is echt het kaulo duur ja
Als dat je motto is moet je toiletjuffrouw worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, elke 50 cent die je meepakt is wat.
Je moet wel wat dikker zijn voor zo'n baantje.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat je motto is moet je toiletjuffrouw worden.
Je weet niet eens hoe napo eruit ziet man.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel wat dikker zijn voor zo'n baantje.
Zeg ik dat hij er zo uit ziet dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe napo eruit ziet man.
minstens 150 kg, kan zo meedoen met obese.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe napo eruit ziet man.
Al die mensen die mee doen met Obese zitten minstens 1 jaar te wachten om al die stukken vel weg te laten halen. Niet gezond manquote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
minstens 150 kg, kan zo meedoen met obese.
Ok, je reactie is bij nader inzien multi-interpretabel. Mijn excuses your highness.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij er zo uit ziet dan?
Dank je.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, je reactie is bij nader inzien multi-interpretabel. Mijn excuses your highness.
Bah bah...14 en dan al pagga slaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ga even wat andere dingen doen tot straks.
Oehoehoe oerend hard
Neh, douchen. Spullen voor morgen klaar leggen et cetera.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bah bah...14 en dan al pagga slaan.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, douchen. Spullen voor morgen klaar leggen et cetera.
Volgens redelijk wat users hier is die 2 combineren niet ongebruikelijk...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, douchen. Spullen voor morgen klaar leggen et cetera.
Jinxquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me nog nooit gebeurd, karma is nog geen bitch hier
Zag je hoe ik de last post jatte Stijn. Nu wachten op iemand die het topic voor mij opent om hem vervolgens te beschuldiger van hunten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je hoe ik de last post jatte Stijn. Nu wachten op iemand die het topic voor mij opent om hem vervolgens te beschuldiger van hunten.
ik was asan het douchenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je hoe ik de last post jatte Stijn. Nu wachten op iemand die het topic voor mij opent om hem vervolgens te beschuldiger van hunten.
Is alleen jammer dat de 'topichunter' een mod is en jouw lapo gewoon kan verwijderen...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He,he ik was de enige die jouw Larp avonturen durfde te benoemen en je de uitleg achter Arno zijn bijnaam gaf.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat de 'topichunter' een mod is en jouw lapo gewoon kan verwijderen...
Jij bent vaak moeilijk te volgen, maar ik vind je toch wel lief.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He,he ik was de enige die jouw Larp avonturen durfde te benoemen en je de uitleg achter Arno zijn bijnaam gaf.
Wat is loos?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, nu wachten op telefoontje voor behandelingen.
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.quote:
Dat is mooi. (in de zin van gelukkig geen uitzaaiingen)quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.
Klopt en ook geen chemo gelukkig.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mooi. (in de zin van gelukkig geen uitzaaiingen)
Heftig manquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.
Dat is toch wel goed nieuws ja. Scheelt echt stukken.quote:
Zal 's kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit er nog een aanrader bij de wilde whiskey dagen Saind?
Allemaal prima prijs maar net zo duur als internet, meestal net iets duurderquote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal 's kijken
Vorige keer waren ze alsnog duurder dan het internet
Heb je nog een leuke tip?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Allemaal prima prijs maar net zo duur als internet, meestal net iets duurder
Stupide eigenlijk
Hoezo?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
jammer dat Fer al in De Kuip is geweest nu
Macallan is altijd goed, zie in de folder verder weinig staan, maar 10 soorten ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke tip?![]()
Als het net zo duur is toch wel ok, dan kan ik er gewoon om ipv wachten tot m'n ouders weer eens richting Utrecht komen.
Sterkte kerel.quote:
Oh ja. En nu weken in het gips?quote:
Had je een uitnodiging nodig dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stuurde LR mij, is dat een uitnodiging?
Yoquote:
Nee drukverband nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. En nu weken in het gips?
[..]
Had je een uitnodiging nodig dan?
[..]
Yo
Dus je lag op de tafel voor het verwijderen van je meniscus en tijdens het snijden besloten ze dat het toch aan je kruisband lag?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee drukverband nu.
Kwamen met de kijkoperatie dat het wel mijn kruisband was.
Dus er is nu 1/5 van af en hopen dat het goed komt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je lag op de tafel voor het verwijderen van je meniscus en tijdens het snijden besloten ze dat het toch aan je kruisband lag?![]()
Lekker dan.
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je lag op de tafel voor het verwijderen van je meniscus en tijdens het snijden besloten ze dat het toch aan je kruisband lag?![]()
Lekker dan.
gelukkig,quote:
Succes manquote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn meniscus was nog helemaal in orde.
Alleen een stukje van mijn kruisband tussen gekomen, waardoor hij op slot ging.
Allemaal netjes gepolijst dus hopelijk kan ik zondag beetje lopen.
Dat wordt een MBO opleiding.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit, ik vertoon studie-ontwijkend gedrag.
Goed nieuws man.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben blij voor jullie dat 't nog goed te behandelen is Don.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voetjes op tafel, VI terug kijken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
En ik ben terug van de fitness boys. Lekker lopen pompen, beetje schuimen naar de chicks.
Nu net vanonder de douche, gezichtscremepje op, voetjes omhoog.
Oh ja, dat is ook geweest natuurlijk. ff opzetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetjes op tafel, VI terug kijken, niks mis mee.
Ook nog even een kopje thee gezet en een album van The Script op zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
En ik ben terug van de fitness boys. Lekker lopen pompen, beetje schuimen naar de chicks.
Nu net vanonder de douche, gezichtscremepje op, voetjes omhoog.
Slaap lekker.quote:
Nee, zo ver wou ik niet gaan. Zit wel dromerig naar een foto van Caland te kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook nog even een kopje thee gezet en een album van The Script op zeker?
Wat toevallig, ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zo ver wou ik niet gaan. Zit wel dromerig naar een foto van Caland te kijken.
ff wassen.quote:
Gewoon 15 minuten van je werk wonen. Dan kan de wekker gewoon op 8.00 staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen slaapt nog?
Werken langharig werkschuw tuig!
Ze beginnen toch eerder in de haven?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon 15 minuten van je werk wonen. Dan kan de wekker gewoon op 8.00 staan.
Klopt. Happel begint nu dan ook al aan de nachtdienst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze beginnen toch eerder in de haven?
quote:UEFA waarschuwt Manchester City en Paris Saint-Germain
HOOFDDORP - De UEFA neemt de lucratieve sponsordeals die Manchester City en Paris Saint-Germain willen afsluiten onder de loep. Beide clubs worden ervan verdacht de Financial Fair Play-regels op die manier te omzeilen.
Foto: ANP
Vanaf het seizoen 2014/2015 kunnen clubs wier inkomsten en uitgaven niet in balans zijn worden uitgesloten van Europese competities. Het is niet langer toegestaan dat een rijke eigenaar de verliezen compenseert.
City en Paris Saint-Germain zouden hun omzet willen verhogen met nieuwe sponsorovereenkomsten. Dat mag, mits de bedrijven geen duidelijke relatie hebben met de eigenaar.
De Qatarese toerisme-autoriteit staat op het punt een deal voor tweehonderd miljoen af te sluiten met de club uit Parijs en Etihad Airlines zou bereid zijn de overeenkomst met City open te breken.
"We zullen deze deals nauwkeurig bestuderen", meldt secretaris-generaal Gianni Infantino van de UEFA in gesprek met The Guardian. "Iedereen kent de regels: de clubs moeten hun kosten opvangen door voldoende revenuen te genereren, zonder vals te spelen."
Minstens 3xquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dida was ter plekke overleden.
http://www.dumpert.nl/med(...)ltic_v_ac_milan.htmlquote:
Zit in college naar gestaltpsychologie te luisteren dus kan ff niet kijken. Hoe was je her?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ltic_v_ac_milan.html
Op 0:39, je kent Dida zijn acteertalent toch wel? Als Dida 3x wil overlijden dan doet hij dat.
Wat moest je toch zonder Brazilianen in het voetbal. Heel de Oost-Europese en Portugese competitie zou in ieder geval in elkaar storten.quote:
7 kantjes, en een pijnlijke hand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit in college naar gestaltpsychologie te luisteren dus kan ff niet kijken. Hoe was je her?
Ein bisschen geklappt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moest je toch zonder Brazilianen in het voetbal. Heel de Oost-Europese en Portugese competitie zou in ieder geval in elkaar storten.
[..]
7 kantjes, en een pijnlijke hand.
Bron van je post waar je het beweerde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja hoor, Milan wordt ook genoemd door FuentesHoevaak ben ik daarvoor niet uitgelachen, maar iedereen maar geloven dat ze zulke lekkere cornflakes maken op Milanello
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga deze pop-up advertentie gewoon glashard negeren, wegens de grote grammaticale fout.
[ afbeelding ]
Zo wens ik als consument niet toegesproken te worden![]()
Poe, zoveel. Bv:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron van je post waar je het beweerde?
Je oma?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man, morgen pas om 10 uur op school. Niets mis mee.
Zo een gastspreker die gaat vertellen over zijn jeugdervaringen ---> tweede wereldoorlog
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.quote:
Mijn beide oma's hebben niet zo hevige verhalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.
Hoe de hond door de duitsers werd doodgeschoten en in de horrorwinter van 44 in de vensterbank werd gezet waardoor hij daar ruim een maand vastgevroren bleeft staan.
Mooi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.
Hoe de hond door de duitsers werd doodgeschoten en in de horrorwinter van 44 in de vensterbank werd gezet waardoor hij daar ruim een maand vastgevroren bleeft staan.
Tja, die hebben het Leids ontzet weten te overleven. Hoeveel stelt zo'n tweede wereldoorlog dan nog voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn beide oma's hebben niet zo hevige verhalen.
Wat voor auto heb je uiteindelijk gekocht?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Belt er net zo'n kut van de autoverzekering op, of ik voor morgen schriftelijk kan bevestigen dat ik geen strafrechtelijk verleden heb.![]()
Toen ik dat ding online afsloot had ik een keer ja aangevinkt op die vraag om te zien wat er dan gebeurde, blijkbaar krijgen zij dan direct een melding ook al verander je het gelijk.
Een daihatsu valera uit 99. Best redelijk dingetje nog. Weinig op de tellert.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je uiteindelijk gekocht?
Jeugd zaken tellen toch niet of was het recenter?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een daihatsu valera uit 99. Best redelijk dingetje nog. Weinig op de tellert.
Maar nu moet ik dus een korte mail met handtekening terugsturen dat ik geen strafrechtelijk verleden heb de afgelopen 8 jaarKan ik nog gaan liegen ook
Boelers.
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jeugd zaken tellen toch niet of was het recenter?
Dat is waar, gewoon ontkennen dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.
Alsof het er iets mee te maken heeft.
Ik had dit jaar voor m'n vakantie een reisverzekering afgesloten, heb wel een strafblad dus ik dat aanvinken. Bellen ze een dikke week later op, ik al in Montenegro, wat er aan de hand was. Hele vakantie niet verzekerd geweest ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.
,
Alsof het er iets mee te maken heeft.
Tsja, zolang ze geen VOG vragen kunnen ze mooi de tering krijgen. Al krijg ik die sinds kort ook weer gewoon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had dit jaar voor m'n vakantie een reisverzekering afgesloten, heb wel een strafblad dus ik dat aanvinken. Bellen ze een dikke week later op, ik al in Montenegro, wat er aan de hand was. Hele vakantie niet verzekerd geweest ook
Ik krijg als het goed is ook weer een vogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zolang ze geen VOG vragen kunnen ze mooi de tering krijgen. Al krijg ik die sinds kort ook weer gewoon.
Ik vond het eigenlijk meer bizar dat ze weten wat je aanvinkt, ook al verander je het daarna direct weer.
Ik niet hoor. Ik zou zelfs nog binnenkomen als bodyguard bij de de koningin.quote:
Is dat de jouwe? Blind op links, Rhijn op rechts, Mathijsen centraalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
(http://www.vi.nl/interactief/Nederland-Italie.htm)
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heen.
[..]
Ik niet hoor. Ik zou zelfs nog binnenkomen als bodyguard bij de de koningin.
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dat de jouwe? Blind op links, Rhijn op rechts, Mathijsen centraal
Sos op?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je met bitcoins iets aan iemand overmaakt ontvangt hij het pas als alles is gesynchroniseerd toch?
Valt wel mee, was vooral in een bepaalde periode (16-18). Domme dingen doen, paar keer vast gezeten.quote:
Krulquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heen
Verpest het nou niet. Ik hoopte op Mikey.
Ik had eigenlijk nog liever Frank Demouge op de plek van Huntelaar gezien. Onbegrijpelijk dat hij niet is opgeroepen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou het beste zijn.
Huntelaar als aanspeelpunt voor Van Persie. Van Persie in een vrijerol om Huntelaar heen. En Kuijt als werkpaard zodat Huntelaar en Van Persie zich volledig op elkaar kunnen richten en niet mee hoeven verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |