Oh ja. En nu weken in het gips?quote:
Had je een uitnodiging nodig dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stuurde LR mij, is dat een uitnodiging?
Yoquote:
Nee drukverband nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. En nu weken in het gips?
[..]
Had je een uitnodiging nodig dan?
[..]
Yo
Dus je lag op de tafel voor het verwijderen van je meniscus en tijdens het snijden besloten ze dat het toch aan je kruisband lag?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee drukverband nu.
Kwamen met de kijkoperatie dat het wel mijn kruisband was.
Dus er is nu 1/5 van af en hopen dat het goed komt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je lag op de tafel voor het verwijderen van je meniscus en tijdens het snijden besloten ze dat het toch aan je kruisband lag?![]()
Lekker dan.
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je lag op de tafel voor het verwijderen van je meniscus en tijdens het snijden besloten ze dat het toch aan je kruisband lag?![]()
Lekker dan.
gelukkig,quote:
Succes manquote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn meniscus was nog helemaal in orde.
Alleen een stukje van mijn kruisband tussen gekomen, waardoor hij op slot ging.
Allemaal netjes gepolijst dus hopelijk kan ik zondag beetje lopen.
Dat wordt een MBO opleiding.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit, ik vertoon studie-ontwijkend gedrag.
Goed nieuws man.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.
Ben blij voor jullie dat 't nog goed te behandelen is Don.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.
Voetjes op tafel, VI terug kijken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
En ik ben terug van de fitness boys. Lekker lopen pompen, beetje schuimen naar de chicks.
Nu net vanonder de douche, gezichtscremepje op, voetjes omhoog.
Oh ja, dat is ook geweest natuurlijk. ff opzetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetjes op tafel, VI terug kijken, niks mis mee.
Ook nog even een kopje thee gezet en een album van The Script op zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
En ik ben terug van de fitness boys. Lekker lopen pompen, beetje schuimen naar de chicks.
Nu net vanonder de douche, gezichtscremepje op, voetjes omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |