woord blaaskaak is echt voor hem gemaaktquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik wou anders AryaMehr gokken, mar die was niet zo sympathiek als jij. Wat een teringzak vond ik dat zeg.
Eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
The Infraggable Krunk was toch de tofste van de 3.
Ja, echt een enorm zelfingenomen mannetje. Echt een pleurisuser vond ik dat.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:06 schreef Adames het volgende:
[..]
woord blaaskaak is echt voor hem gemaakt
Ah, nee man. Geniale gast dat. Nog ontmoet op het Groene Haas toernooi.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik wou anders AryaMehr gokken, mar die was niet zo sympathiek als jij. Wat een teringzak vond ik dat zeg.
Een van de grootste bazen die ik hier voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een enorm zelfingenomen mannetje. Echt een pleurisuser vond ik dat.
Dexter's Laboratory herinner ik mij nog goed, maar The Justice Friends wat er schijnbaar bijhoorde is mij volledig ontgaanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
The Infraggable Krunk was toch de tofste van de 3.
En was het echt die Turkse schrijver?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, nee man. Geniale gast dat. Nog ontmoet op het Groene Haas toernooi.
Ja, hij mist persoonlijkheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat Val Hallen de minst leuke van de Justice Friends was.
jij hebt dan ook een vrij afwijkende smaakquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van de grootste bazen die ik hier voorbij heb zien komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 20:09:40 ]
Zonde, leuke serie wel. Al vond ik Johnny Bravo het tofst.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dexter's Laboratory herinner ik mij nog goed, maar The Justice Friends wat er schijnbaar bijhoorde is mij volledig ontgaan
Ik hou niet van middelmaat idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
jij hebt dan ook een vrij afwijkende smaak
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Er komt een gast voorbij op m'n FB die gereageerd heeft op de status van z'n zusje. Z'n zusje heet zonder grappen dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BazenoudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was wel een Turk, maar Turkse schrijver?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En was het echt die Turkse schrijver?
Hij had zo die Turkse scheids met dat respect-bandje kunnen zijn.quote:
er zitten toch een paar pareltjes tussenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dexter's Laboratory herinner ik mij nog goed, maar The Justice Friends wat er schijnbaar bijhoorde is mij volledig ontgaan
Tevens lid van de illuminatie. Mijn computer crashte toen ik hem opzochtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was wel een Turk, maar Turkse schrijver?
Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens lid van de illuminatie. Mijn computer crashte toen ik hem opzocht
[ afbeelding ]
Dat is minder treurig dan DWDD momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit nog steeds bij kinderen geen bezwaar
Dan heeft hij een redelijke carriere met zijn boek en optredens in DWDD en die 24 uur onzin met Wilfried de Jong.quote:
Laat me eens met rust. Als je me nog één keer pest vraag ik Stijn om verhalen over darts te vertellen hier als hij er weer is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't treuriger dat jij 't kijkt, maargoed.
ik spring zelf overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is minder treurig dan DWDD momenteel.
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Knoppers zijn toch die aldi koeken?
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Sorry sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me eens met rust. Als je me nog één keer pest vraag ik Stijn om verhalen over darts te vertellen hier als hij er weer is.
Idd. Bij mij thuis kijtk de TV naar mij ipv andersom.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Televisie kijkenAchterhaald concept.
Met die jam in het midden?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.
Het spijt me dat ik zulke drastische stappen moet nemen, maar ik ben het nou eenmaal zat.quote:
Zoals het hoort.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Bij mij thuis kijtk de TV naar mij ipv andersom.
Niet per sé, maar ze worden er ook verkocht.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Televisie kijkenAchterhaald concept.
Inderdaad, waar staan al je meubels dan op gericht.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer man
TV gebruik je toch alleen voor sport en als je je helemaal de tering verveelt?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer man
oh die, ja die waren wel goed ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.
hij heeft daar een standbeeldje van zichzelf staanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, waar staan al je meubels dan op gericht.
Alleen dat eerste eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
TV gebruik je toch alleen voor sport en als je je helemaal de tering verveelt?
Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft daar een standbeeldje van zichzelf staan
Van zichzelf, niet van HMF.quote:
Jij hebt wel een flinke obsessie met de verlosser he?quote:
tv is af en toe heerlijk, ik ben het afgelopen tijd weer meer gaan waarderenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan m'n bureau dus heb daar geen last van.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eten ook wel handig, hoef je tenminste niet naar moeder de vrouw te kijken
studentenov, omdat de roverheid geld nodig heeft en het niet haalt bij de mensen die het wel hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer stoppen ze met de OVkaart eigenlijk?
Begint nu net een beetje volwassen te wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer stoppen ze met de OVkaart eigenlijk?
Oh, ja dan ben je niet helemaal normaal idd.quote:
Vieze troep man. Niet aan beginnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
conimex woksauzen, volgens authentiek aziatisch recept
Ja bedoel voor studenten zoals napoleonfour zeiquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Begint nu net een beetje volwassen te worden
wat is het verschil. Ik kijk juist tv en film op mijn beeldschermquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.
Goh...'t duurde nog lang voordat het anderen ook begon op te vallen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt wel een flinke obsessie met de verlosser he?
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
studentenov, omdat de roverheid geld nodig heeft en het niet haalt bij de mensen die het wel hebben
oh studentenreisproduct, is nu alleen ingekort naar nominaal+1.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja bedoel voor studenten zoals napoleonfour zei
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaartquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?
dat is icm sociaal leenstelsel en alleen voor nieuwe studenten. plannen zijn nog niet duidelijk wanneer ze het gaan invoeren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?
Voor iedereen? En de nieuwe stufi regeling was alleen voor nieuwe studenten of niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaart
Goffedomme. Straks moet ik nog echt een auto aanschaffen. Ja of een scooterquote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaart
Als het alleen voor nieuwe studenten is dan valt het wel mee met de schade.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is icm sociaal leenstelsel en alleen voor nieuwe studenten. plannen zijn nog niet duidelijk wanneer ze het gaan invoeren.
ja, al verbaast mij niks meer met deze regeringquote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor iedereen? En de nieuwe stufi regeling was alleen voor nieuwe studenten of niet?
voor bestaande studenten is alleen naar nominaal + 1quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor iedereen? En de nieuwe stufi regeling was alleen voor nieuwe studenten of niet?
Ik moet trainen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet je username allesbehalve eer aan met dit belachelijke statement.
Ik heb liever de keuze waar ik naar kijk. En kwaliteit komt steeds dichter bij elkaar te staan. Reclames zijn kanker, TV Stations die bepalen wat er allemaal op de buis komt ook. Verder zijn er echt duizenden leukere dingen te doen dan elke dag naar je tv kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.
500mil schade aanrichten als ze die zooi doorvoeren op de huidige studenten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, al verbaast mij niks meer met deze regering
Haal svp diequote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
500mil schade aanrichten als ze die zooi doorvoeren op de huidige studenten.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haal svp dieweg, dat geld moet ergens vandaan komen. Straks gaan ze ook nog aan de zorgtoeslag/huurtoeslag komen.
Godverquote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga je toch spinnen man. Met instructeur Evert heerlijk op dat fietsje in de fitness.![]()
Zolang de Tv-kantine op tv komt boeit het niemand wat man.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toch triest dat we in Nederland alles maar pikken.
Jij bent hier de hooligan... Sla er een paar op zijn bek en wellicht zullen wij je volgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toch triest dat we in Nederland alles maar pikken.
Deze manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zolang de Tv-kantine op tv komt boeit het niemand wat man.
beproefde combinatie. Eerst lasten verhogen en compenseren met extra subsidie zodat het nog mee valt om vervolgens de subsidie weg te halen en weg te zetten als linkse hobby.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haal svp dieweg, dat geld moet ergens vandaan komen. Straks gaan ze ook nog aan de zorgtoeslag/huurtoeslag komen.
Ik wacht eerst rustig af joh, volgens mij zitten wij nog net bij de generatie die geluk heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent hier de hooligan... Sla er een paar op zijn bek en wellicht zullen wij je volgen.
ja zou Justin Timberlake het het drukst hebben?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
En om alles nog wat erger te maken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |