Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens lid van de illuminatie. Mijn computer crashte toen ik hem opzocht
[ afbeelding ]
Dat is minder treurig dan DWDD momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit nog steeds bij kinderen geen bezwaar
Dan heeft hij een redelijke carriere met zijn boek en optredens in DWDD en die 24 uur onzin met Wilfried de Jong.quote:
Laat me eens met rust. Als je me nog één keer pest vraag ik Stijn om verhalen over darts te vertellen hier als hij er weer is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't treuriger dat jij 't kijkt, maargoed.
ik spring zelf overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is minder treurig dan DWDD momenteel.
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Knoppers zijn toch die aldi koeken?
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Sorry sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me eens met rust. Als je me nog één keer pest vraag ik Stijn om verhalen over darts te vertellen hier als hij er weer is.
Idd. Bij mij thuis kijtk de TV naar mij ipv andersom.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Televisie kijkenAchterhaald concept.
Met die jam in het midden?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.
Het spijt me dat ik zulke drastische stappen moet nemen, maar ik ben het nou eenmaal zat.quote:
Zoals het hoort.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Bij mij thuis kijtk de TV naar mij ipv andersom.
Niet per sé, maar ze worden er ook verkocht.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Televisie kijkenAchterhaald concept.
Inderdaad, waar staan al je meubels dan op gericht.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer man
TV gebruik je toch alleen voor sport en als je je helemaal de tering verveelt?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder tv heb je niks aan je woonkamer man
oh die, ja die waren wel goed ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Bestaan die aldi cakejes nog? Die waren meesterlijk lekker vroeger in de pauze op school.
hij heeft daar een standbeeldje van zichzelf staanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, waar staan al je meubels dan op gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |