Alleen dat eerste eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
TV gebruik je toch alleen voor sport en als je je helemaal de tering verveelt?
Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft daar een standbeeldje van zichzelf staan
Van zichzelf, niet van HMF.quote:
Jij hebt wel een flinke obsessie met de verlosser he?quote:
tv is af en toe heerlijk, ik ben het afgelopen tijd weer meer gaan waarderenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan m'n bureau dus heb daar geen last van.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eten ook wel handig, hoef je tenminste niet naar moeder de vrouw te kijken
studentenov, omdat de roverheid geld nodig heeft en het niet haalt bij de mensen die het wel hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer stoppen ze met de OVkaart eigenlijk?
Begint nu net een beetje volwassen te wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer stoppen ze met de OVkaart eigenlijk?
Oh, ja dan ben je niet helemaal normaal idd.quote:
Vieze troep man. Niet aan beginnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
conimex woksauzen, volgens authentiek aziatisch recept
Ja bedoel voor studenten zoals napoleonfour zeiquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Begint nu net een beetje volwassen te worden
wat is het verschil. Ik kijk juist tv en film op mijn beeldschermquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En films/series die je download. Ik vind het gekker om zoiets dan vanaf je computer beeldscherm te kijken dan op je tv.
Goh...'t duurde nog lang voordat het anderen ook begon op te vallen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt wel een flinke obsessie met de verlosser he?
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
studentenov, omdat de roverheid geld nodig heeft en het niet haalt bij de mensen die het wel hebben
oh studentenreisproduct, is nu alleen ingekort naar nominaal+1.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja bedoel voor studenten zoals napoleonfour zei
Volgend jaar naar mijn mening, wordt dan een kortingskaartquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?
dat is icm sociaal leenstelsel en alleen voor nieuwe studenten. plannen zijn nog niet duidelijk wanneer ze het gaan invoeren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Willen ze dit op de korte termijn gaan doen of alleen voor nieuwe studenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |