Slaap lekker.quote:
Nee, zo ver wou ik niet gaan. Zit wel dromerig naar een foto van Caland te kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook nog even een kopje thee gezet en een album van The Script op zeker?
Wat toevallig, ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zo ver wou ik niet gaan. Zit wel dromerig naar een foto van Caland te kijken.
ff wassen.quote:
Gewoon 15 minuten van je werk wonen. Dan kan de wekker gewoon op 8.00 staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen slaapt nog?
Werken langharig werkschuw tuig!
Ze beginnen toch eerder in de haven?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon 15 minuten van je werk wonen. Dan kan de wekker gewoon op 8.00 staan.
Klopt. Happel begint nu dan ook al aan de nachtdienst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze beginnen toch eerder in de haven?
quote:UEFA waarschuwt Manchester City en Paris Saint-Germain
HOOFDDORP - De UEFA neemt de lucratieve sponsordeals die Manchester City en Paris Saint-Germain willen afsluiten onder de loep. Beide clubs worden ervan verdacht de Financial Fair Play-regels op die manier te omzeilen.
Foto: ANP
Vanaf het seizoen 2014/2015 kunnen clubs wier inkomsten en uitgaven niet in balans zijn worden uitgesloten van Europese competities. Het is niet langer toegestaan dat een rijke eigenaar de verliezen compenseert.
City en Paris Saint-Germain zouden hun omzet willen verhogen met nieuwe sponsorovereenkomsten. Dat mag, mits de bedrijven geen duidelijke relatie hebben met de eigenaar.
De Qatarese toerisme-autoriteit staat op het punt een deal voor tweehonderd miljoen af te sluiten met de club uit Parijs en Etihad Airlines zou bereid zijn de overeenkomst met City open te breken.
"We zullen deze deals nauwkeurig bestuderen", meldt secretaris-generaal Gianni Infantino van de UEFA in gesprek met The Guardian. "Iedereen kent de regels: de clubs moeten hun kosten opvangen door voldoende revenuen te genereren, zonder vals te spelen."
Minstens 3xquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dida was ter plekke overleden.
http://www.dumpert.nl/med(...)ltic_v_ac_milan.htmlquote:
Zit in college naar gestaltpsychologie te luisteren dus kan ff niet kijken. Hoe was je her?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ltic_v_ac_milan.html
Op 0:39, je kent Dida zijn acteertalent toch wel? Als Dida 3x wil overlijden dan doet hij dat.
Wat moest je toch zonder Brazilianen in het voetbal. Heel de Oost-Europese en Portugese competitie zou in ieder geval in elkaar storten.quote:
7 kantjes, en een pijnlijke hand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit in college naar gestaltpsychologie te luisteren dus kan ff niet kijken. Hoe was je her?
Ein bisschen geklappt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moest je toch zonder Brazilianen in het voetbal. Heel de Oost-Europese en Portugese competitie zou in ieder geval in elkaar storten.
[..]
7 kantjes, en een pijnlijke hand.
Bron van je post waar je het beweerde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja hoor, Milan wordt ook genoemd door FuentesHoevaak ben ik daarvoor niet uitgelachen, maar iedereen maar geloven dat ze zulke lekkere cornflakes maken op Milanello
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga deze pop-up advertentie gewoon glashard negeren, wegens de grote grammaticale fout.
[ afbeelding ]
Zo wens ik als consument niet toegesproken te worden![]()
Poe, zoveel. Bv:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron van je post waar je het beweerde?
Je oma?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man, morgen pas om 10 uur op school. Niets mis mee.
Zo een gastspreker die gaat vertellen over zijn jeugdervaringen ---> tweede wereldoorlog
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.quote:
Mijn beide oma's hebben niet zo hevige verhalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.
Hoe de hond door de duitsers werd doodgeschoten en in de horrorwinter van 44 in de vensterbank werd gezet waardoor hij daar ruim een maand vastgevroren bleeft staan.
Mooi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.
Hoe de hond door de duitsers werd doodgeschoten en in de horrorwinter van 44 in de vensterbank werd gezet waardoor hij daar ruim een maand vastgevroren bleeft staan.
Tja, die hebben het Leids ontzet weten te overleven. Hoeveel stelt zo'n tweede wereldoorlog dan nog voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn beide oma's hebben niet zo hevige verhalen.
Wat voor auto heb je uiteindelijk gekocht?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Belt er net zo'n kut van de autoverzekering op, of ik voor morgen schriftelijk kan bevestigen dat ik geen strafrechtelijk verleden heb.![]()
Toen ik dat ding online afsloot had ik een keer ja aangevinkt op die vraag om te zien wat er dan gebeurde, blijkbaar krijgen zij dan direct een melding ook al verander je het gelijk.
Een daihatsu valera uit 99. Best redelijk dingetje nog. Weinig op de tellert.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je uiteindelijk gekocht?
Jeugd zaken tellen toch niet of was het recenter?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een daihatsu valera uit 99. Best redelijk dingetje nog. Weinig op de tellert.
Maar nu moet ik dus een korte mail met handtekening terugsturen dat ik geen strafrechtelijk verleden heb de afgelopen 8 jaarKan ik nog gaan liegen ook
Boelers.
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jeugd zaken tellen toch niet of was het recenter?
Dat is waar, gewoon ontkennen dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.
Alsof het er iets mee te maken heeft.
Ik had dit jaar voor m'n vakantie een reisverzekering afgesloten, heb wel een strafblad dus ik dat aanvinken. Bellen ze een dikke week later op, ik al in Montenegro, wat er aan de hand was. Hele vakantie niet verzekerd geweest ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.
,
Alsof het er iets mee te maken heeft.
Tsja, zolang ze geen VOG vragen kunnen ze mooi de tering krijgen. Al krijg ik die sinds kort ook weer gewoon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had dit jaar voor m'n vakantie een reisverzekering afgesloten, heb wel een strafblad dus ik dat aanvinken. Bellen ze een dikke week later op, ik al in Montenegro, wat er aan de hand was. Hele vakantie niet verzekerd geweest ook
Ik krijg als het goed is ook weer een vogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zolang ze geen VOG vragen kunnen ze mooi de tering krijgen. Al krijg ik die sinds kort ook weer gewoon.
Ik vond het eigenlijk meer bizar dat ze weten wat je aanvinkt, ook al verander je het daarna direct weer.
Ik niet hoor. Ik zou zelfs nog binnenkomen als bodyguard bij de de koningin.quote:
Is dat de jouwe? Blind op links, Rhijn op rechts, Mathijsen centraalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
(http://www.vi.nl/interactief/Nederland-Italie.htm)
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heen.
[..]
Ik niet hoor. Ik zou zelfs nog binnenkomen als bodyguard bij de de koningin.
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dat de jouwe? Blind op links, Rhijn op rechts, Mathijsen centraal
Sos op?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je met bitcoins iets aan iemand overmaakt ontvangt hij het pas als alles is gesynchroniseerd toch?
Valt wel mee, was vooral in een bepaalde periode (16-18). Domme dingen doen, paar keer vast gezeten.quote:
Krulquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heen
Verpest het nou niet. Ik hoopte op Mikey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |