Wat voor auto heb je uiteindelijk gekocht?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Belt er net zo'n kut van de autoverzekering op, of ik voor morgen schriftelijk kan bevestigen dat ik geen strafrechtelijk verleden heb.![]()
Toen ik dat ding online afsloot had ik een keer ja aangevinkt op die vraag om te zien wat er dan gebeurde, blijkbaar krijgen zij dan direct een melding ook al verander je het gelijk.
Een daihatsu valera uit 99. Best redelijk dingetje nog. Weinig op de tellert.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je uiteindelijk gekocht?
Jeugd zaken tellen toch niet of was het recenter?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een daihatsu valera uit 99. Best redelijk dingetje nog. Weinig op de tellert.
Maar nu moet ik dus een korte mail met handtekening terugsturen dat ik geen strafrechtelijk verleden heb de afgelopen 8 jaarKan ik nog gaan liegen ook
Boelers.
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jeugd zaken tellen toch niet of was het recenter?
Dat is waar, gewoon ontkennen dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.
Alsof het er iets mee te maken heeft.
Ik had dit jaar voor m'n vakantie een reisverzekering afgesloten, heb wel een strafblad dus ik dat aanvinken. Bellen ze een dikke week later op, ik al in Montenegro, wat er aan de hand was. Hele vakantie niet verzekerd geweest ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen net 18. Maar wat een bullshit dat ze dan moeilijk doen om een autoverzekering.
,
Alsof het er iets mee te maken heeft.
Tsja, zolang ze geen VOG vragen kunnen ze mooi de tering krijgen. Al krijg ik die sinds kort ook weer gewoon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had dit jaar voor m'n vakantie een reisverzekering afgesloten, heb wel een strafblad dus ik dat aanvinken. Bellen ze een dikke week later op, ik al in Montenegro, wat er aan de hand was. Hele vakantie niet verzekerd geweest ook
Ik krijg als het goed is ook weer een vogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zolang ze geen VOG vragen kunnen ze mooi de tering krijgen. Al krijg ik die sinds kort ook weer gewoon.
Ik vond het eigenlijk meer bizar dat ze weten wat je aanvinkt, ook al verander je het daarna direct weer.
Ik niet hoor. Ik zou zelfs nog binnenkomen als bodyguard bij de de koningin.quote:
Is dat de jouwe? Blind op links, Rhijn op rechts, Mathijsen centraalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
(http://www.vi.nl/interactief/Nederland-Italie.htm)
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heen.
[..]
Ik niet hoor. Ik zou zelfs nog binnenkomen als bodyguard bij de de koningin.
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dat de jouwe? Blind op links, Rhijn op rechts, Mathijsen centraal
Sos op?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je met bitcoins iets aan iemand overmaakt ontvangt hij het pas als alles is gesynchroniseerd toch?
Valt wel mee, was vooral in een bepaalde periode (16-18). Domme dingen doen, paar keer vast gezeten.quote:
Krulquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens. Spijtig genoeg kan je in de verdediging niet om tenminste 1 Feyenoorder heen
Verpest het nou niet. Ik hoopte op Mikey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |