Minstens 3xquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dida was ter plekke overleden.
http://www.dumpert.nl/med(...)ltic_v_ac_milan.htmlquote:
Zit in college naar gestaltpsychologie te luisteren dus kan ff niet kijken. Hoe was je her?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ltic_v_ac_milan.html
Op 0:39, je kent Dida zijn acteertalent toch wel? Als Dida 3x wil overlijden dan doet hij dat.
Wat moest je toch zonder Brazilianen in het voetbal. Heel de Oost-Europese en Portugese competitie zou in ieder geval in elkaar storten.quote:
7 kantjes, en een pijnlijke hand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit in college naar gestaltpsychologie te luisteren dus kan ff niet kijken. Hoe was je her?
Ein bisschen geklappt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moest je toch zonder Brazilianen in het voetbal. Heel de Oost-Europese en Portugese competitie zou in ieder geval in elkaar storten.
[..]
7 kantjes, en een pijnlijke hand.
Bron van je post waar je het beweerde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja hoor, Milan wordt ook genoemd door FuentesHoevaak ben ik daarvoor niet uitgelachen, maar iedereen maar geloven dat ze zulke lekkere cornflakes maken op Milanello
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga deze pop-up advertentie gewoon glashard negeren, wegens de grote grammaticale fout.
[ afbeelding ]
Zo wens ik als consument niet toegesproken te worden![]()
Poe, zoveel. Bv:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron van je post waar je het beweerde?
Je oma?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man, morgen pas om 10 uur op school. Niets mis mee.
Zo een gastspreker die gaat vertellen over zijn jeugdervaringen ---> tweede wereldoorlog
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.quote:
Mijn beide oma's hebben niet zo hevige verhalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.
Hoe de hond door de duitsers werd doodgeschoten en in de horrorwinter van 44 in de vensterbank werd gezet waardoor hij daar ruim een maand vastgevroren bleeft staan.
Mooi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat? Mijn oma spreekt ook gast over de 2e wereldoorlog.
Hoe de hond door de duitsers werd doodgeschoten en in de horrorwinter van 44 in de vensterbank werd gezet waardoor hij daar ruim een maand vastgevroren bleeft staan.
Tja, die hebben het Leids ontzet weten te overleven. Hoeveel stelt zo'n tweede wereldoorlog dan nog voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn beide oma's hebben niet zo hevige verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |