Want normaal is echt het kaulo duur jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
Broccoli in de aanbieding bij de lidl Smoofie.
Nah, elke 50 cent die je meepakt is wat.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Want normaal is echt het kaulo duur ja
Als dat je motto is moet je toiletjuffrouw worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, elke 50 cent die je meepakt is wat.
Je moet wel wat dikker zijn voor zo'n baantje.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat je motto is moet je toiletjuffrouw worden.
Je weet niet eens hoe napo eruit ziet man.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel wat dikker zijn voor zo'n baantje.
Zeg ik dat hij er zo uit ziet dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe napo eruit ziet man.
minstens 150 kg, kan zo meedoen met obese.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe napo eruit ziet man.
Al die mensen die mee doen met Obese zitten minstens 1 jaar te wachten om al die stukken vel weg te laten halen. Niet gezond manquote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
minstens 150 kg, kan zo meedoen met obese.
Ok, je reactie is bij nader inzien multi-interpretabel. Mijn excuses your highness.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij er zo uit ziet dan?
Dank je.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, je reactie is bij nader inzien multi-interpretabel. Mijn excuses your highness.
Bah bah...14 en dan al pagga slaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ga even wat andere dingen doen tot straks.
Oehoehoe oerend hard
Neh, douchen. Spullen voor morgen klaar leggen et cetera.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bah bah...14 en dan al pagga slaan.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, douchen. Spullen voor morgen klaar leggen et cetera.
Volgens redelijk wat users hier is die 2 combineren niet ongebruikelijk...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, douchen. Spullen voor morgen klaar leggen et cetera.
Jinxquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me nog nooit gebeurd, karma is nog geen bitch hier
Zag je hoe ik de last post jatte Stijn. Nu wachten op iemand die het topic voor mij opent om hem vervolgens te beschuldiger van hunten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je hoe ik de last post jatte Stijn. Nu wachten op iemand die het topic voor mij opent om hem vervolgens te beschuldiger van hunten.
ik was asan het douchenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je hoe ik de last post jatte Stijn. Nu wachten op iemand die het topic voor mij opent om hem vervolgens te beschuldiger van hunten.
Is alleen jammer dat de 'topichunter' een mod is en jouw lapo gewoon kan verwijderen...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He,he ik was de enige die jouw Larp avonturen durfde te benoemen en je de uitleg achter Arno zijn bijnaam gaf.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat de 'topichunter' een mod is en jouw lapo gewoon kan verwijderen...
Jij bent vaak moeilijk te volgen, maar ik vind je toch wel lief.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He,he ik was de enige die jouw Larp avonturen durfde te benoemen en je de uitleg achter Arno zijn bijnaam gaf.
Wat is loos?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, nu wachten op telefoontje voor behandelingen.
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.quote:
Dat is mooi. (in de zin van gelukkig geen uitzaaiingen)quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.
Klopt en ook geen chemo gelukkig.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mooi. (in de zin van gelukkig geen uitzaaiingen)
Heftig manquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwaadaardig gezwel in darm, maar gelukkig geen uitzaaiingen en goed te behandelen.
Dat is toch wel goed nieuws ja. Scheelt echt stukken.quote:
Zal 's kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit er nog een aanrader bij de wilde whiskey dagen Saind?
Allemaal prima prijs maar net zo duur als internet, meestal net iets duurderquote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal 's kijken
Vorige keer waren ze alsnog duurder dan het internet
Heb je nog een leuke tip?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Allemaal prima prijs maar net zo duur als internet, meestal net iets duurder
Stupide eigenlijk
Hoezo?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
jammer dat Fer al in De Kuip is geweest nu
Macallan is altijd goed, zie in de folder verder weinig staan, maar 10 soorten ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke tip?![]()
Als het net zo duur is toch wel ok, dan kan ik er gewoon om ipv wachten tot m'n ouders weer eens richting Utrecht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |