Godver dit is zo slecht dat ik hard op moest lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga je toch spinnen man. Met instructeur Evert heerlijk op dat fietsje in de fitness.![]()
Alleen kapi en ik zitten bij de laatste generatie die geluk heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik wacht eerst rustig af joh, volgens mij zitten wij nog net bij de generatie die geluk heeft.
Hoelang moet jij nog dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen kapi en ik zitten bij de laatste generatie die geluk heeft.
Hoogtepunt wat mij betreft vanaf 0:33quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver dit is zo slecht dat ik hard op moest lachen
Dus je hebt van die figuren gehad die van 2002 tot 2007 nog hoop hadden dat ze niet echt uit elkaar waren...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
En om alles nog wat erger te maken.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n rollenbank thuis staan om m'n fiets op te zetten. Moet wel als er sneeuw ligt, maar dodelijk saai.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil themphoh. Khomoph. Ghas.
Deze is nog achterlijker. JA JE SCHROK. DAT MOET OOK!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoogtepunt wat mij betreft vanaf 0:33
2 jaarquote:
Televisies naast zetten met bewegende beelden en een 3d bril op zetten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rollenbank thuis staan om m'n fiets op te zetten. Moet wel als er sneeuw ligt, maar dodelijk saai.
Ik moet nog 2,5 jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2 jaar. Maar ik heb itt tot de meeste wel redelijke lieve ouders die mij af en toe wat bijstoppen. Net als mijn opa en oma.
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 jaarMaar moet wel alles zelf lappen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ach, de Spice Girls zijn weer bij elkaar, dat is het enig wat telt.
quote:
Ik heb momenteel de ClubVirtual playlist aan. Dit is serieus leuk om te kijken in zijn kansloosheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nog wel lachen.
Dat dan weer wel ja, vind ~500 euro per maand jammer van het geld. Is maar een uurtje naar school toe met de trein.quote:
dan moet het toch wel goed te doen zijn, als thuiswonende kan je ook wel 12-20 uur per week werkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, vind ~500 euro per maand jammer van het geld. Is maar een uurtje naar school toe met de trein.
Werk ~25-60 uur per week.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dan moet het toch wel goed te doen zijn, als thuiswonende kan je ook wel 12-20 uur per week werken
Hahaha rightquote:
Frans, dat is lang geleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Frans proefwerk, woensdag Biologie SO, Vrijdag scheikunde SO
wat dan hé
Ils marchent librement dans la montagne.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Frans, dat is lang geleden.Weet nog dat boulangerie de bakker is.
Taalvirtuoos deze man. Gewoon Nederlands en Frans kunnen naast zijn moedertaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Frans, dat is lang geleden.Weet nog dat boulangerie de bakker is.
Voulez vous avec moiquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ils marchent librement dans la montagne.
Vergeet het Engels vooral niet. JOEEEEEE NEVEEEEEER WOOOOOK ALOOOOOOONEquote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Taalvirtuoos deze man. Gewoon Nederlands en Frans kunnen naast zijn moedertaal.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Taalvirtuoos deze man. Gewoon Nederlands en Frans kunnen naast zijn moedertaal.
Dans le port d'Amsterdamquote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ils marchent librement dans la montagne.
Süssquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het Engels vooral niet. JOEEEEEE NEVEEEEEER WOOOOOK ALOOOOOOONE
Qu'est-ce que tu veux?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dans le port d'Amsterdam
Y a de marins que chantent
Les reves qui les hantent
Veel verder kom ik niet
En één of ander zelfverzonnen taaltje. Goa stoan aj veur twente bintquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het Engels vooral niet. JOEEEEEE NEVEEEEEER WOOOOOK ALOOOOOOONE
Mietjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef TwenteFC het volgende:
Ohja, mensen die reageren met "Que?"Irritanter kan haast niet.
Maakt oons nig uut wat ie d'r van vindt!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En één of ander zelfverzonnen taaltje. Goa stoan aj veur twente bint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |