Zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
+1quote:
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef danic het volgende:
Lekker niks doen Venco, jullie mogen van niks weten dus laat ze het maar uitzoeken. Toch? Of ben ik nu tekort door de bocht?
Daarbij, ze kennen elkaar nog niet, maar denken nu al van elkaar dat ze elkaar niet mogen
Dan is de enige optie het vertellen toch? En beter gewoon vertellen dan dat je je gaat irriteren of iets helemaal niet wil. Hoe goed ze het ook bedoelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Jammer dan. Ik kan me echt niet druk maken om hoe iemand anders eventueel reageert op iets wat buiten mij om gebeurt, dat is toch echt niet mijn verantwoording.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ja ik zit echt in dubio. Wil niet dat mensen zich hierdoor al gaan irriteren aan elkaar terwijl ze elkaar nog niet ontmoet hebben. We moeten op de trouwdag nog wel wokken met elkaar.
Dat hebben mijn vriend en ik allebei. En we vinden het vervelend dat mijn schoonzus zich nu belast voelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.
Tegen wie? Mijn schoonzus?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.
Maar ik ben daar misschien wat harder in..
Nee, ik heb dat ook hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.
Maar ik ben daar misschien wat harder in..
Tegen iedereen die blijkbaar zijn/haar ego niet één dagje aan de kant kan zetten voor jouw grote dagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegen wie? Mijn schoonzus?
Ik had het ook allemaal liever niet geweten.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef mignonne het volgende:
Elmmooooohoooooo!! 20 weken jongûh! Ik word er gewoon week van. Hoe mooi is dat! <3
Heb je al een buikfoto in t buikentopic gegooid?
Maar wiens ego in deze casus dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Tegen iedereen die blijkbaar zijn/haar ego niet één dagje aan de kant kan zetten voor jouw grote dag
zeg dat dan? Dus jij moet je huis laten versieren tegen wil en dank omdat je zus zich anders gepasseerd voelt? Misschien kan zus een alternatieve verrassing verzinnen? Of is dit vanuit je moeder die zou willen dat jouw zus de sleutel had ipv zijn zus? Of moet je vriend zich over zijn issues met jouw zus zetten?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Iedereen in deze die het op zijn/haar manier wil, ipv jou en jouw vriend voorop te stellen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wiens ego in deze casus dan?Want ik mis het even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Dan hou je je bruiloft nog zo klein en dan heb je nog dit soort gezeik. Familie....
Nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef bellelena het volgende:
Venco, wat zegt je eigen gevoel? Ongeacht wie waar een probleem van maakt (want dat doen ze toch echt zelf en kun jij niets aan veranderen). Het is jouw/jullie dag, dus je mag best je eigen gevoel voorop stellen in dit geval. Probeer te bedenken wat jij zelf het fijnste vindt
En verder eens met Spirit, als je je mijlpaal of week nummertje wilt melden, dat mag toch gewoon? Of iemand anders ervoor jompelt moet diegene ook zelf weten lijkt mij.
Wat mezelf betreft vind ik elke week van mijn zwangerschap bijzonder, zo vaak ben ik het nu ook weer niet
Nou, Rocka was mij een stap voor. Welterusten hoor.quote:
Dat mag jij zelf doenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schopje mag. Euhm moet ik zelf topic aanmaken of wordt er gekopieerd?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zand in de vagina he, dan heb je dat
Naar de Gamma gaan en een aparte cilinder met een andere sleutel halen en ervoor zorgen dat alleen jullie die sleutel hebben en bij je familie aangeven dat ze met hun poten van je huis af moeten blijvenquote:
Omdat ik slaaplekker zeg?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zand in de vagina he, dan heb je dat
Nou sorry, ik ben net thuis. Wil je me de volgende keer even een seintje geven als je me eerder verwacht?quote:
Dan denk ik er nog even over. Heb in het verleden vaak persoonlijke topics geopend waar ik al gauw spijt van kreeg.quote:
Kan het de hik zijn??quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat heerlijk LB! Fijn dat het via je collega kan.
Mijn man en ik lagen net te luieren samen en hij legt zijn hoofd op mijn buik. Baby begon direct te trappen waarvan 1 keer zo hard dat ik er nu nog van onder de indruk ben. Dat leek niet eens meer op een darmplopjewat een kracht al! En dat terwijl ik meestal helemaal niets voel. Ik ben er helemaal vol van
Zijn ze verbonden, die baby's van ons? Het is een beetje eng!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebt.
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwomquote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On a more happier note: over twee weekjes willen mijn schoonzusje en ik eens gezellig een dagje gaan (baby)shoppen, maar we vroegen ons af waar dat het leukst is... Ik woon zelf in Eindhoven, en zij in Sittard, maar een andere leuke stad in de 'buurt' is natuurlijk ook leuk. We hadden zelf al Maastricht, Den Bosch en Utrecht geopperd. Iemand hier goede shoptips?Mama van Lars & Femke
Precies zo ja, dat heb ik bij de oudste ook gehad. De eerste keer dikke paniek, daarna is het een aantal keren teruggeweest maar ik heb het nooit kunnen verklaren. De hik voelde beduidend anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Dat heb ik ook zo nu en danquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Ist een soort trilling? Dat heb ik ook een poosje gehad en toen werd geopperd hier en door google dat het een spiertrilling zou kunnen zijn van de banden?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwomGoed, de uitleg is misschien niet waterdicht, maar ik denk dat jij weet wat ik bedoel Rockabella.
Gek gevoel toch?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn kraampakket binnen
Groot deel wel ja. Maar de gaasjes, alcohol en het maandverband komen nog wel van pas. De kraamverbanden mogen in elk geval doorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Direct naar t goede doel dan maar?
Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Zat net 'Kleine baby's, grote zorg terug te kijken, zo raar om dan van die kleine baby's te zien van ongv. de termijn van ons kindje. Zo klein maar toch ook alweer zo echt een kind. Heel onwerkelijk dat dat ook in mijn buik zit..
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!
Haar zoontje moest toen natuurlijk wel in een couveuse, maar is er heel snel volledig gezond uitgekomenEn zo'n groot baby'tje als hij toen was heb ik dus nu ongeveer in mn buik zitten
Misschien kunnen dit soort joligheden uit dit topic blijven? Lijkt me voor iedereen fijner.quote:
Ik doe mn bestquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nu
Ook best raar.
Maar laat jullie kindjes nog maar lekker even zitten!
Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Direct naar t goede doel dan maar?
Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten
Inderdaad!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.
Ja! Dat ws het eerste wat ik voelde toen ik iets van 11 weken zwanger was en ik dacht dat het een spiertrilling van mezelf was, het voelt hetzelfde als wanneer je zo'n irritant trillend ooglid hebt. Ik ben er nog steeds neit over uit of het de baby is of dat het mijn eigen spieren zijn, maar ik voel het nu nog steeds veel.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Als je met lage rugpijn bedoelt: ter hoogte van je stuitje, dan ja. Dat was bij mij bij een week of 9 al aanwezig en bleek bekkenpijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Cwen het volgende:
Voor degenen met bekkenklachten: kan dat beginnen met lage rugpijn en stijve heupen na lang zitten of lang lopen? Ik heb sinds deze week flinke klachten na lang zitten of lang (3 uur) lopen, helaas. Het lijkt me wat vroeg, maar ik zou er graag op tijd bij zijn als het idd een voorbode van bi kan zijn.
Ik heb veel minder last omdat ik veel minder loop, en niet meer in de thuiszorg werk (en thuis ook niet meer stofzuig). Zodra ik last krijg kan ik die oefeningen doen, die zijn dan echt heel fijn!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Cwen het volgende:
Ter hoogte van mijn stuitje en dan breed, ja. Ik ga denk ik morgen maar eens overleggen met de vk en een fysio bellen dan! Heb je het nu nog onder controle?
Ahquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Cwen het volgende:
Ok, ik had niks moeten zeggen over de bloedingen... Daar gaan we weer
Aah nee hè, getverquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Cwen het volgende:
Ok, ik had niks moeten zeggen over de bloedingen... Daar gaan we weer
Dank je wel! Goed beginquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef danic het volgende:
Ja, heel herkenbaar, hier ook die bekkenprolemen. Vaak staat de pijn in je bekken in verbinding met de stand van je heiligbeen. Hierachter ligt namelijk je baarmoeder en die kan dus druk gaan uitoefenen. Dit, in combinatie met verwerking kan zorgen voor pijnklachten.
Oefeningen die ik kreeg van mijn bekkenbodemfysio zijn o.a:
- je bekkenbodemspier aanspannen en weer ontspannen
- zelfde als boven, maar dan even aangespannen houden
- de aanspanning in stapjes doen, dus steeds een beetje meer aanspannen
- als je staat, je bilspieren aanspannen en weer ontspannen
- liggend op bed/de bank met je knieën opgetrokken je knieën naar buiten duwen terwijl je met een band (of panty) weerstand biedt (je vriend kan ook je benen vasthouden). Zachte druk uitoefenen, het is geen krachtoefening
- in dezelfde liggende houding je knieën zonder weerstand naar buiten bewegen (kleine bewegingen maar) en weer gerug. Dit een aantal keren herhalen en dan gaan staan en gaan wiebelen van je ene op je andere been. Waarschijnlijk hoor je bij 1 of beide heupen een keer *knak* en zit je heup weer goed.
Rustig zwemmen kan ook goed zijn.
Wellicht heb je er wat aan en kun je erger voorkomen.
Oh en nog tips van flip voor als je stijf wakker wordt: als je wilt omdraaien, doe dit dan met je knieën tegen elkaar en iets opgetrokken, dat geeft de minste druk. En bij het opstaan eerst op je zij draaien en je vanaf zijligging opduwen tot zitstand. Zorgt ook voor minste belasting op je heupen.
Succes!!
Zou wel zo moeten zijn, dat was bij mij wel iig. Van week 14 tot 18 bloedingen gehad. Bij de 20 weken echo was de placenta verhuisd van laag voor naar hoog achter.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah
Echt ontzettend naar dat dat zo aan blijft houden zeg... ik hoop dat de placenta gauw wat verschuift zodat dit ophoudt!! (als het goed is kruipt ie omhoog als je baarmoeder meer groeit toch?)
+1, zullen de hormonen wel zijn hequote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Cwen het volgende:
Jeetje, wat een gedoe de laatste dagen... Ik hou me een beetje afzijdig want ik kan er niet zoveel mee. Iedereen is zo snel gepikeerd ineens...
Ow, die is leuk! Die heb ik de vorige keer helemaal bijgehouden. Laatst nog eens in zitten bladeren, en me superschuldig gevoeld dat ik zoiets nu bij de tweede zwangerschap niet meer gedaan heb... Heb ook de versie voor het kraambezoek, en het eerste jaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Cwen het volgende:Ik kreeg gisteren ineens een cadeautje van FBTO omdat ik me heb aangemeld voor een kraampakket: het 9 maanden dagboek van Pauline Oud! Leuk!
> OUDquote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef L-E het volgende:
Ik las hier laatst iets over een liggingsecho. Is dat standaard? Kan het me bij de eerste niet herinneren. Heb het gevoel dat deze baby in stuit ligt, voel steeds getrappel helemaal onderaan. Kan nog draaien natuurlijk, hopen dat dat ook gebeurt dan. Of kan de vk inmiddels al voelen hoe het ligt?
Dat alleen Q me zou stalken Godt!quote:Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
> OUD![]()
Wat hadden we afgesproken LE!
Scheer je weg en laat LE met rustquote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Offtopic!!Het gaat nu over jij en mij! En dat buitenechtelijke voorwerp in je buik!
Ik gaf ze aan anderen als kadoquote:Op maandag 4 februari 2013 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
En nog een vraag: wat doen jullie met goedbedoelde kadootjes die heel lief zijn, maar waar je helemaal niks mee kunt? Mensen zeggen dat wel dat het geruild kan worden, maar dan voel ik me zo schuldig
Niemand zou het willen ruilen bij de winkel?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Spirit: doorgeven aan een andere zwangere? Aan Godt geven, die heeft ook last van hormonen? Op MP zetten?
leuk is die hè! Die heb ik ook!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Cwen het volgende:
Ik kreeg gisteren ineens een cadeautje van FBTO omdat ik me heb aangemeld voor een kraampakket: het 9 maanden dagboek van Pauline Oud! Leuk!
Oh, dat is een heel ander verhaal. Kun je er niet iets anders mee doen? In de kinderkamer hangen, ofzo? Dit is wel iets wat ik zou zeggen dan, dat je er weinig mee kan.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het ook niet zozeer over kleertjes, maar meer andere, persoonlijkere dingen. Zo kreeg ik gister van mijn ouders superlief een pandora bedeltje van een kinderwagen. Mijn moeder was er zooo blij mee en ik vond het ook superlief, ware het niet dat ik die armband al jaaaaren niet meer draag omdat ik hem ooit van mn ex heb gekregen, dus dat zal ik nu ook niet ineens gaan doen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, vind het echt superleuk, die drukte in mn buik. Heb er zo lang op gewacht!
Oh crapquote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Heb de VK gemaild over het drinken/dorst/slapendilemma!
XM wat fijn, gezellig he! Ook al doet ie me soms gewoon pijn, ik blijf het leuk vinden
herkenbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
Ik vind het zo gezellig, dat gewriemel in mijn buik.Wel een van de dingen die ik zal missen als ik niet meer zwanger ben.
Ik kan niet wachten op dat plaatje, dat die kleine er is en bij mn vriend ligtquote:Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
herkenbaar
na de bevalling zelf onder de douche gezet, ik miste wat zegt de verpleegkunde die ligt bij je man te slapen...
Instant tranentrekker iddquote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op dat plaatje, dat die kleine er is en bij mn vriend ligtIk smelt nu al bij het idee alleen al
![]()
As wij hebben toch allang afgesproken dat ie morgen komt!! Daar moet je je wel aan houden hoor!!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef As1981 het volgende:
Zo we hebben zowaar opgeruimd en schoongemaakt nu peuter op de psx zat. Zou dit dan het startsein zijn. Kom maar door met die baby
Heb je de plinten gedaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef As1981 het volgende:
Zo we hebben zowaar opgeruimd en schoongemaakt nu peuter op de psx zat. Zou dit dan het startsein zijn. Kom maar door met die baby
Ja ik ga er voor. Nu hopen dat hij niet te eigenwijs is. Mijn man zei al ik zet in op 00.30 uur vannacht. Zelfde tijdstip als bij Yaroquote:Op maandag 4 februari 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
As wij hebben toch allang afgesproken dat ie morgen komt!! Daar moet je je wel aan houden hoor!!
Ow ik blijf lang wakker vanavond hoor ik al ik verwacht natuurlijk wel een berichtje danquote:Op maandag 4 februari 2013 11:17 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ja ik ga er voor. Nu hopen dat hij niet te eigenwijs is. Mijn man zei al ik zet in op 00.30 uur vannacht. Zelfde tijdstip als bij Yaro
Dat ja, duurt langquote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje.... als ik al jullie verhalen lees dan zou ik de klok wel vooruit willen schoppen! Babies in armen van vriendjes, bewegende kindjes, gericht jommetjes of meisjes shoppen... Kan niet wachtenondertussen nog maar 2 nachtjes slapen tot 2e echo.
Met ledematen! Dat vond ik zo tof!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:23 schreef Suikertante het volgende:
De tweede echo is wel een hele leuke echo! Dan is het ineens een bewegend wezentje / je baby!!
Met je sokquote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef As1981 het volgende:
Nou die plintjes laat ik hoor. Kom ik niet meer overeind denk ik. Of ik moet peuter aan het werk zetten.
Ik krijg m'n 1e echo bij 9w5dquote:Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef ymme het volgende:
Met hoeveel weken kregen jullie de eerste echo?
En wat zagen jullie toen al.
(ik de vorige keer met 6 weken en toen een kloppend hartje te zien).
Maar toen was ik ruim 14 kilo lichter dan nu.
ik heb daar zolang over na zitten denken wat ik aan zou trekken tijdens mijn bevalling..quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Fieder het volgende:
Ik ga zo ff naar de zeeman, van die afschrikonderbroeken halen voor na de bevalling. Is het ook handig om wat t-shirts te kopen voor tijdens de bevalling? Heb voor erna een lang shirt met knopen.
Ik ben vlak voordat mormeltje gaat komen jarig dus die andere boekjes zijn een leuk verjaarscadeau :-Dquote:Op maandag 4 februari 2013 10:47 schreef Cwen het volgende:
Hilz, ja, ik ben meteen begonnen met invullen, vind het erg leuk. Het kraam- en eerste jaar boek wil ik ook wel.
Bloed is nu weer gestopt, dus ik ben benieuwd hoe lang het wegblijft. Het hoort er idd gewoon bij, bij mij, maar hoewel het went is de eerste reactie toch altijd schrik, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg ze in het ziekenhuisquote:Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef Fieder het volgende:
Las ik nou goed dat je je eigen kraamverband en netonderbroeken mee moet nemen in je vluchttas? Die krijg je toch zeker wel in t ziekenhuis??
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Lekker gevoel denk ik?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef Fieder het volgende:
Ja ik vond t al zo raar. Ze staan hier op t vluchttaslijstje, ignore![]()
Ze hadden onderbroeken met roosjes erop, maar toch maar voor zwart gegaan.
Nu heb ik alles in huis
De Griek heeft toch ook vast wel gezonde dingen op het menu staan? Kost misschien alleen een beetje meer discipline om die eruit te zoeken ;-)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef As1981 het volgende:
Ja maar mijn moeder eet hier en die is net weer gezond aan het eten. Dus nu maar hopen dat ze ook wil :-)
Heb nog niet bijgelezen dus ik reageer alleen even hierop.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef As1981 het volgende:
Ja hoor maar das idd discipline. Maar ze gaat mee heeft ze laten weten. Kan straks weer gezond genoeg doen.
Nu lekker relaxen klumsy en idd beter even voor de zekerheid morgen terug.
Wat betreft ondergoed en kleding. Ik ben alles behalve charmand. In bijna al mijn broeken zit een klein gaatje. Heb nog maar weinig wat ik aan kan dus word het veel gedragen. Maar ik ga nu echt niets nieuws meer kopen. Dus. Dat is dan even jammer.
Het is echt beter voor beeb als het nog een paar weken blijft zitten. Maar ik ga dit niet 3 weken lang elke dag doen. We dachten echt dat er iets gaande was, maar goed, geduld en schone zaken ed.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Jeetje pessie dat is niet leuk. Voorweeen oke maar dit klinkt niet lekker. Hopelijk heeft het een oorzaak.
Fijn dat je buik nu iets rustiger is. Hopelijk vanavond en vanacht ook rustig.
Jullie auto is net nieuwquote:Op maandag 4 februari 2013 16:41 schreef As1981 het volgende:
Ja absoluut pessie. Die van ons moet eigenlijk ook.......
Maar het is een witte auto en die buitenkant ziet er niet uit na alle sneeuwpretquote:Op maandag 4 februari 2013 16:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Jullie auto is net nieuw. Goed, jij gaat echt voor een baby vannacht
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Blokje. het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, een dubbele streep! Ook een superzachte omslagdoek gekregen en het tijdschrift 'Zwanger!'
Is toch niet ego, superrelevant juistquote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Blokje. het volgende:
Hup As!![]()
Leuk alle nesteldrang en opruimwoede![]()
En thanks allenvond het even een spannend moment, gek genoeg! Dus sorry voor het ego bericht
Van de kat? Half, ze zijn gevijld, maar ik denk niet voldoende.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
Blokje hoera! Die doek kreeg ik opgestuurd als bedankje en hij is inderdaad zoooo zacht!
As, nagels als geknipt?
Jep! Zwangerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Blokje. het volgende:
Jullie zijn lief! Word gewoon emo door de lieve reacties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe maar!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef As1981 het volgende:
Ik ben er wel klaar voor pessie. Dus ik ga idd maar voor vannacht.
Ik snap dat je het niet drie weken vol houdt als het zo sterk is dat je serieus denkt dat het begonnen is.
Hopelijk is het een blaasobtsteking en krijg je straks een kuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjes![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef Babbel1 het volgende:
BlokjeOok wij hadden Moeders voor Moeders op visite vanavond...
Babbel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjeswat een toeval en wat een mooie streepjes! Snap dat het spannend was voor je! Nu aftellen naar je 1e echo
.
Dat hoorde ik ook ja, werd er toen best nerveus vanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel sympathiek zeg, want ik heb ook wel eens gehoord dat ze gewoon belden hoe je het had gevonden na een miskraam, oeps! Kan gebeuren natuurlijk, maar toch.
Logi nog steeds stil he...
ik zou een blog gaan startenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Logician het volgende:
Niet bijgelezen
Nog geen baby.
Vannacht niet geslapen door gerommel dus de halve dag/avond bijgeslapen en nu maar weer eens een poging tot doen.
Srry voor het niet verder reageren op jullie
Hoe was het in Dld?! Lekker genoten?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef danic het volgende:
Zo, net een stapel proefdrukjes besteld van geboortekaartjes.
Kon niet kiezen en op de sites mag je er meestal max 3 bestellen. Dus heb ze verspreid over 3 sites![]()
Oh en onze wisseldag zit er opwe zijn weer thuis van een weekje Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |