SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg ze in het ziekenhuisquote:Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef Fieder het volgende:
Las ik nou goed dat je je eigen kraamverband en netonderbroeken mee moet nemen in je vluchttas? Die krijg je toch zeker wel in t ziekenhuis??
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging
Lekker gevoel denk ik?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef Fieder het volgende:
Ja ik vond t al zo raar. Ze staan hier op t vluchttaslijstje, ignore![]()
Ze hadden onderbroeken met roosjes erop, maar toch maar voor zwart gegaan.
Nu heb ik alles in huis
De Griek heeft toch ook vast wel gezonde dingen op het menu staan? Kost misschien alleen een beetje meer discipline om die eruit te zoeken ;-)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef As1981 het volgende:
Ja maar mijn moeder eet hier en die is net weer gezond aan het eten. Dus nu maar hopen dat ze ook wil :-)
Heb nog niet bijgelezen dus ik reageer alleen even hierop.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef As1981 het volgende:
Ja hoor maar das idd discipline. Maar ze gaat mee heeft ze laten weten. Kan straks weer gezond genoeg doen.
Nu lekker relaxen klumsy en idd beter even voor de zekerheid morgen terug.
Wat betreft ondergoed en kleding. Ik ben alles behalve charmand. In bijna al mijn broeken zit een klein gaatje. Heb nog maar weinig wat ik aan kan dus word het veel gedragen. Maar ik ga nu echt niets nieuws meer kopen. Dus. Dat is dan even jammer.
Het is echt beter voor beeb als het nog een paar weken blijft zitten. Maar ik ga dit niet 3 weken lang elke dag doen. We dachten echt dat er iets gaande was, maar goed, geduld en schone zaken ed.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Jeetje pessie dat is niet leuk. Voorweeen oke maar dit klinkt niet lekker. Hopelijk heeft het een oorzaak.
Fijn dat je buik nu iets rustiger is. Hopelijk vanavond en vanacht ook rustig.
Jullie auto is net nieuwquote:Op maandag 4 februari 2013 16:41 schreef As1981 het volgende:
Ja absoluut pessie. Die van ons moet eigenlijk ook.......
Maar het is een witte auto en die buitenkant ziet er niet uit na alle sneeuwpretquote:Op maandag 4 februari 2013 16:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Jullie auto is net nieuw. Goed, jij gaat echt voor een baby vannacht
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Blokje. het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, een dubbele streep! Ook een superzachte omslagdoek gekregen en het tijdschrift 'Zwanger!'
Is toch niet ego, superrelevant juistquote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Blokje. het volgende:
Hup As!![]()
Leuk alle nesteldrang en opruimwoede![]()
En thanks allenvond het even een spannend moment, gek genoeg! Dus sorry voor het ego bericht
Van de kat? Half, ze zijn gevijld, maar ik denk niet voldoende.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
Blokje hoera! Die doek kreeg ik opgestuurd als bedankje en hij is inderdaad zoooo zacht!
As, nagels als geknipt?
Jep! Zwangerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Blokje. het volgende:
Jullie zijn lief! Word gewoon emo door de lieve reacties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe maar!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef As1981 het volgende:
Ik ben er wel klaar voor pessie. Dus ik ga idd maar voor vannacht.
Ik snap dat je het niet drie weken vol houdt als het zo sterk is dat je serieus denkt dat het begonnen is.
Hopelijk is het een blaasobtsteking en krijg je straks een kuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjes![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef Babbel1 het volgende:
BlokjeOok wij hadden Moeders voor Moeders op visite vanavond...
Babbel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjeswat een toeval en wat een mooie streepjes! Snap dat het spannend was voor je! Nu aftellen naar je 1e echo
.
Dat hoorde ik ook ja, werd er toen best nerveus vanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel sympathiek zeg, want ik heb ook wel eens gehoord dat ze gewoon belden hoe je het had gevonden na een miskraam, oeps! Kan gebeuren natuurlijk, maar toch.
Logi nog steeds stil he...
ik zou een blog gaan startenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Logician het volgende:
Niet bijgelezen
Nog geen baby.
Vannacht niet geslapen door gerommel dus de halve dag/avond bijgeslapen en nu maar weer eens een poging tot doen.
Srry voor het niet verder reageren op jullie
Hoe was het in Dld?! Lekker genoten?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef danic het volgende:
Zo, net een stapel proefdrukjes besteld van geboortekaartjes.
Kon niet kiezen en op de sites mag je er meestal max 3 bestellen. Dus heb ze verspreid over 3 sites![]()
Oh en onze wisseldag zit er opwe zijn weer thuis van een weekje Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |