abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122455973
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Cwen het volgende:
Ik kreeg gisteren ineens een cadeautje van FBTO omdat ik me heb aangemeld voor een kraampakket: het 9 maanden dagboek van Pauline Oud! Leuk!
leuk is die hè! Die heb ik ook!
pi_122456000
ik heb bij de eerste geen expliciete melding gehad dat ik iets kon ruilen. maar ik ben ook wel blij met alles. he een setje kleren gehad wat ik echt niets vond en waar vrienden van mij van overtuigd waren dat het echt bij ons paste, dat setje heeft hij 1 keer aan gehad en heb ik toen op het dagverblijf of in de luiertas gelegd als reserve setje (en die was niet wekelijks nodig).. tja en voor de tweede gaat ie gewoon niet meer voor de dag komen
pi_122456065
Ik heb idd wel eens een setje aangedaan omdat er bepaalde visite kwam. Zij helemaal blij, en die baby lijdt er niet onder hoor. En een wat minder mooi setje doet idd prima dienst als reserve. :)
pi_122456124
Ik heb het ook niet zozeer over kleertjes, maar meer andere, persoonlijkere dingen. Zo kreeg ik gister van mijn ouders superlief een pandora bedeltje van een kinderwagen. Mijn moeder was er zooo blij mee en ik vond het ook superlief, ware het niet dat ik die armband al jaaaaren niet meer draag omdat ik hem ooit van mn ex heb gekregen, dus dat zal ik nu ook niet ineens gaan doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_122456162
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het ook niet zozeer over kleertjes, maar meer andere, persoonlijkere dingen. Zo kreeg ik gister van mijn ouders superlief een pandora bedeltje van een kinderwagen. Mijn moeder was er zooo blij mee en ik vond het ook superlief, ware het niet dat ik die armband al jaaaaren niet meer draag omdat ik hem ooit van mn ex heb gekregen, dus dat zal ik nu ook niet ineens gaan doen.
Oh, dat is een heel ander verhaal. Kun je er niet iets anders mee doen? In de kinderkamer hangen, ofzo? Dit is wel iets wat ik zou zeggen dan, dat je er weinig mee kan.
pi_122456208
Ja of aan een lusje aan de luiertas ofzo? Wel heel lief bedacht trouwens O+ Maar snap wel dat je het niet ineens gaat dragen.. Misschien kan hij ook wel aan een kettinkje?
pi_122456255
Ik zou denk ik ook kijken of ik er iets anders mee kan. Aan de luiertas is wel een leuk idee inderdaad.
pi_122456313
Daar zeggen jullie zowat! Waarom heb ik dat zelf niet bedacht :?
Dank!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 februari 2013 @ 10:44:21 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122456990
Draaipoging voor Klumsy en een spannende echo voor laiveneertiekje! Succes ladies!

Verlof voor danana, wat heerlijk! Hier ook vocht, maar dan vooral in mn benen. Knellende laarzen enzo. Heb nog niets gevonden dat werkt, behalve geen schoenen aan en benen hoog. Maar dat gaat lastig met werk.

Suiker, wat de rest al zegt, wel blijven drinken hoor! Ze zeggen dat als je dorst hebt, je eigenlijk al 'te laat' bent.

En weer een goede nacht voor Logi *O*

Verder weet ik het even niet meer :@.

Net terug van het zkh, weer goedgekeurd. Over drie weken weer controle en een groeiecho, om te checken of mijn baarmoeder weer een voorsprong op de groei heeft genomen, of dat het kind wel erg enthousiast aan het groeien is, want bm zit al behoorlijk hoog. Ik (en zij ook) verwacht dat het weer mn baarmoeder is. Die was met 14 weken al de grootte van 20-22 weken, terwijl het kind op de SEO gewoon mooi op schema lag. Dus vermoed dat ik weer een groeispurt van mn bm heb gehad. Ik maak me niet druk iig, maar wel fijn dat ze checken om er zeker van te zijn en dat ik niet nietsvermoedend met zwangerschapssuiker oid rondloop.

Oh en de doppler kreeg een schop O+, die ik ook voelde :D. Ze vroeg aan het begin "ja je voelt het zeker wel goed nu?". Nou, pas sinds zaterdag. Vond ze wel laat, maar ja, die rottige placenta he :+.

Maar, so far so good dus :).

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 04-02-2013 10:54:39 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122457045
Spirit, goede ideeën en anders zou ik het uitleggen. Er is een reden waarom je die armband niet meer draagt.

Laiv, veel plezier vandaag! Ik vond het spannend maar ook heel leuk!

Mandy, van harte!! Heel veel geluk gewenst voor jullie!

Klums, succes met je draaipoging. Ik hoop dat het lukt en zo niet, dat er in elk geval niets misgaat.

Logi, wat fijn dat het zo goed gaat! Houden zo!

Hilz, ja, ik ben meteen begonnen met invullen, vind het erg leuk. Het kraam- en eerste jaar boek wil ik ook wel :).

Bloed is nu weer gestopt, dus ik ben benieuwd hoe lang het wegblijft. Het hoort er idd gewoon bij, bij mij, maar hoewel het went is de eerste reactie toch altijd schrik, helaas.
Home is where the O+ is...
pi_122457065
Zo fijn ook dat je het nu eindelijk zo goed kunt voelen joh, zal een hoop kopzorgen schelen ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 februari 2013 @ 10:49:20 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122457079
Ja, vind het echt superleuk, die drukte in mn buik O+. Heb er zo lang op gewacht!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122457154
Heb de VK gemaild over het drinken/dorst/slapendilemma!

XM wat fijn, gezellig he! Ook al doet ie me soms gewoon pijn, ik blijf het leuk vinden O+
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging _O-
pi_122457164
Ik vind het zo gezellig, dat gewriemel in mijn buik. O+ Wel een van de dingen die ik zal missen als ik niet meer zwanger ben.
pi_122457178
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
:D!
  maandag 4 februari 2013 @ 10:53:09 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122457179
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, vind het echt superleuk, die drukte in mn buik O+. Heb er zo lang op gewacht!
*O*
  maandag 4 februari 2013 @ 10:54:24 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122457209
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Heb de VK gemaild over het drinken/dorst/slapendilemma!

XM wat fijn, gezellig he! Ook al doet ie me soms gewoon pijn, ik blijf het leuk vinden O+
Oh crap :'). Ik haal Kyara en klumsy steeds door elkaar :')

Sorry dames :*

Zal ff editten :')
pi_122457398
Klumsy veel succes met de draaipoging! Ook al lijtk de kans wellicht klein, hopelijk haalt het toch iets uit.

Danana verlof, lekker hoor! Geniet ervan :)

Laiveneertiekje, veel succes met de nekplooimeting.

Cwen, shit hey, weer een bloeding ;( Natuurlijk schrik je daar elke keer van, je wil gewoon geen bloed zien als je zwanger bent :*

Mandy, fijne trouwdag gewenst! Toch wel speciaal hoor, trouwen met een dikke buik O+.
pi_122457475
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
Ik vind het zo gezellig, dat gewriemel in mijn buik. O+ Wel een van de dingen die ik zal missen als ik niet meer zwanger ben.
herkenbaar

na de bevalling zelf onder de douche gezet, ik miste wat zegt de verpleegkunde die ligt bij je man te slapen...
pi_122457512
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

herkenbaar

na de bevalling zelf onder de douche gezet, ik miste wat zegt de verpleegkunde die ligt bij je man te slapen...
Ik kan niet wachten op dat plaatje, dat die kleine er is en bij mn vriend ligt O+ Ik smelt nu al bij het idee alleen al O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_122457622
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten op dat plaatje, dat die kleine er is en bij mn vriend ligt O+ Ik smelt nu al bij het idee alleen al O+ O+
Instant tranentrekker idd :') O+
pi_122457701
Zo we hebben zowaar opgeruimd en schoongemaakt nu peuter op de psx zat. Zou dit dan het startsein zijn. Kom maar door met die baby O+
pi_122457716
Ik moet denk ik een afspraak met mezelf maken, dat ik 23 uur per dag geen camera vast mag houden :')
Vriend doet nu sowieso steeds liever en praat steeds vaker tegen mijn buik enzo O+ Ik zie er denk ik uit alsof ik het zwaar heb ;)

As, zet hem op! O+
pi_122457736
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef As1981 het volgende:
Zo we hebben zowaar opgeruimd en schoongemaakt nu peuter op de psx zat. Zou dit dan het startsein zijn. Kom maar door met die baby O+
As wij hebben toch allang afgesproken dat ie morgen komt!! Daar moet je je wel aan houden hoor!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_122457756
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef As1981 het volgende:
Heb je de plinten gedaan?
pi_122457786
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

As wij hebben toch allang afgesproken dat ie morgen komt!! Daar moet je je wel aan houden hoor!!
Ja ik ga er voor. Nu hopen dat hij niet te eigenwijs is. Mijn man zei al ik zet in op 00.30 uur vannacht. Zelfde tijdstip als bij Yaro ^O^
pi_122457800
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Heb je de plinten gedaan?
Nee die dan weer niet
pi_122457815
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:17 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ja ik ga er voor. Nu hopen dat hij niet te eigenwijs is. Mijn man zei al ik zet in op 00.30 uur vannacht. Zelfde tijdstip als bij Yaro ^O^
Ow ik blijf lang wakker vanavond hoor ik al ik verwacht natuurlijk wel een berichtje dan ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_122457847
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:18 schreef As1981 het volgende:

[..]

Nee die dan weer niet
Doe eens. Dat helpt!
pi_122457865
Jeetje.... als ik al jullie verhalen lees dan zou ik de klok wel vooruit willen schoppen! Babies in armen van vriendjes, bewegende kindjes, gericht jommetjes of meisjes shoppen... Kan niet wachten O+ ondertussen nog maar 2 nachtjes slapen tot 2e echo.
  maandag 4 februari 2013 @ 11:23:05 #181
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_122457926
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje.... als ik al jullie verhalen lees dan zou ik de klok wel vooruit willen schoppen! Babies in armen van vriendjes, bewegende kindjes, gericht jommetjes of meisjes shoppen... Kan niet wachten O+ ondertussen nog maar 2 nachtjes slapen tot 2e echo.
Dat ja, duurt lang :'). Maar het is ook zo bijzonder allemaal O+
pi_122457944
De tweede echo is wel een hele leuke echo! Dan is het ineens een bewegend wezentje / je baby!! O+
pi_122457956
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:23 schreef Suikertante het volgende:
De tweede echo is wel een hele leuke echo! Dan is het ineens een bewegend wezentje / je baby!! O+
Met ledematen! Dat vond ik zo tof! O+
pi_122458092
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Met ledematen! Dat vond ik zo tof! O+
En het lijkt op een alien O+
Sarcasme. Herken het.
pi_122458118
Zojuist de verloskunde gebeld.
Ze was nu visites aan het rijden maar om 13 uur kon ik even terug bellen, zodat ze wat meer tijd had.
Spannend wel.

As vrijdag alweer 7 weken zwanger.
En hoe! Steeds erg misselijk, moe en gewoon echt slecht voelen. Dit herken ik helemaal niet van de zwangerschap van mijn zoontje.r De dagen duren dan ook erg lang enzo.
Hoop snel weer een beetje beter te voelen en weer actiever te zijn.
Voor mezelf maar juist voor mijn zoontje.

Ben ook erg vergeetachtig en een complete warhoofd! :'(
pi_122458171
Met hoeveel weken kregen jullie de eerste echo?
En wat zagen jullie toen al.

(ik de vorige keer met 6 weken en toen een kloppend hartje te zien).
Maar toen was ik ruim 14 kilo lichter dan nu.
pi_122458233
van kruising / cashewnoot gummybeer naar alien O+
pi_122458324
ymme, ik had de eerste echo met 5 weken. Toen was er alleen een vruchtzak te zien. Met 7 weken een boontje met een kloppend hartje. Beide echo's inwendig.
pi_122458617
Nou die plintjes laat ik hoor. Kom ik niet meer overeind denk ik. Of ik moet peuter aan het werk zetten.
De ramen zijn wel gedaan.

En mamapurk jij krijgt uiteraard een berichtje.

Oh en alle echo's zijn bijzonder O+

Ymme bij 6 weken inwendig en 7 weken uitwendig nu en bij de eerste bij 8 weken uitwendig en was bij beide goed te zien ondanks fors overgewicht.
pi_122458662
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef As1981 het volgende:
Nou die plintjes laat ik hoor. Kom ik niet meer overeind denk ik. Of ik moet peuter aan het werk zetten.
Met je sok ;)
pi_122458773
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef ymme het volgende:
Met hoeveel weken kregen jullie de eerste echo?
En wat zagen jullie toen al.

(ik de vorige keer met 6 weken en toen een kloppend hartje te zien).
Maar toen was ik ruim 14 kilo lichter dan nu.
Ik krijg m'n 1e echo bij 9w5d :) Hoop een gummybeer te kunnen zien!

Hilzillah&ymme, spannend *O*
pi_122458828
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Met je sok ;)
:D
pi_122459243
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En het lijkt op een alien O+
Dat hangt er vanaf. Ze kúnnen ook op een inktvisje lijken. O-)
pi_122459261
Ik ga zo ff naar de zeeman, van die afschrikonderbroeken halen voor na de bevalling. Is het ook handig om wat t-shirts te kopen voor tijdens de bevalling? Heb voor erna een lang shirt met knopen.
pi_122459365
Die mooie donkerblauwe met een aqua kantrandje lijken heel fijn en toch nog mooi als je ze in XL koopt, maar het elastiek bovenin rekt niet genoeg mee :(
Misschien behoed ik je voor een miskoop.
pi_122459594
Fieder ik had hier een blauw schort van het ziekenhuis aan tijdens de bevalling Weet niet of dat alleen was omdat ik de ruggenprik kreeg of niet maar mijn eigen shirt moest toen iniedergeval uit en heb ik ook niet meer aan gekregen. Na de bevalling konden ze zo de knoopjes lomaken om aan te leggen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122459681
Fieder ik had gewoon een shirt aan die ik in mijn zwangerschap ook droeg. Effen en niet te lang. Die mocht er na toch weg.
pi_122459958
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Fieder het volgende:
Ik ga zo ff naar de zeeman, van die afschrikonderbroeken halen voor na de bevalling. Is het ook handig om wat t-shirts te kopen voor tijdens de bevalling? Heb voor erna een lang shirt met knopen.
ik heb daar zolang over na zitten denken wat ik aan zou trekken tijdens mijn bevalling..

Ik lag uiteindelijk helemaal naakt haha, het kon me allemaal niks meer schelen :D

Maar een shirt/hempje is wel handig, neem wel iets met korte mouwen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122460029
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:47 schreef Cwen het volgende:
Hilz, ja, ik ben meteen begonnen met invullen, vind het erg leuk. Het kraam- en eerste jaar boek wil ik ook wel :).

Bloed is nu weer gestopt, dus ik ben benieuwd hoe lang het wegblijft. Het hoort er idd gewoon bij, bij mij, maar hoewel het went is de eerste reactie toch altijd schrik, helaas.
Ik ben vlak voordat mormeltje gaat komen jarig dus die andere boekjes zijn een leuk verjaarscadeau :-D

Ik hoop dat het bloed gezeur snel afgelopen is. Kan me voorstellen dat ondanks dat je weet dat het geen kwaad kan je toch iedere keer schrikt.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:33:43 #200
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122460036
Ik had gewoon 'normale' onderbroeken van de Hema, 3 voor 3 euro ofzo...wel zwarte :P
En ik heb er helemaal niet over nagedacht om me om te kleden in een pyjama oid toen we in het zh waren...Gewoon bevallen in mn tshirt dus. Daarna een schoon tshirt van manlief aangetrokken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')