leuk is die hè! Die heb ik ook!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Cwen het volgende:
Ik kreeg gisteren ineens een cadeautje van FBTO omdat ik me heb aangemeld voor een kraampakket: het 9 maanden dagboek van Pauline Oud! Leuk!
Oh, dat is een heel ander verhaal. Kun je er niet iets anders mee doen? In de kinderkamer hangen, ofzo? Dit is wel iets wat ik zou zeggen dan, dat je er weinig mee kan.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het ook niet zozeer over kleertjes, maar meer andere, persoonlijkere dingen. Zo kreeg ik gister van mijn ouders superlief een pandora bedeltje van een kinderwagen. Mijn moeder was er zooo blij mee en ik vond het ook superlief, ware het niet dat ik die armband al jaaaaren niet meer draag omdat ik hem ooit van mn ex heb gekregen, dus dat zal ik nu ook niet ineens gaan doen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, vind het echt superleuk, die drukte in mn buik. Heb er zo lang op gewacht!
Oh crapquote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Heb de VK gemaild over het drinken/dorst/slapendilemma!
XM wat fijn, gezellig he! Ook al doet ie me soms gewoon pijn, ik blijf het leuk vinden
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging
herkenbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
Ik vind het zo gezellig, dat gewriemel in mijn buik.Wel een van de dingen die ik zal missen als ik niet meer zwanger ben.
Ik kan niet wachten op dat plaatje, dat die kleine er is en bij mn vriend ligtquote:Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
herkenbaar
na de bevalling zelf onder de douche gezet, ik miste wat zegt de verpleegkunde die ligt bij je man te slapen...
Instant tranentrekker iddquote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op dat plaatje, dat die kleine er is en bij mn vriend ligtIk smelt nu al bij het idee alleen al
![]()
As wij hebben toch allang afgesproken dat ie morgen komt!! Daar moet je je wel aan houden hoor!!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef As1981 het volgende:
Zo we hebben zowaar opgeruimd en schoongemaakt nu peuter op de psx zat. Zou dit dan het startsein zijn. Kom maar door met die baby
Heb je de plinten gedaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef As1981 het volgende:
Zo we hebben zowaar opgeruimd en schoongemaakt nu peuter op de psx zat. Zou dit dan het startsein zijn. Kom maar door met die baby
Ja ik ga er voor. Nu hopen dat hij niet te eigenwijs is. Mijn man zei al ik zet in op 00.30 uur vannacht. Zelfde tijdstip als bij Yaroquote:Op maandag 4 februari 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
As wij hebben toch allang afgesproken dat ie morgen komt!! Daar moet je je wel aan houden hoor!!
Ow ik blijf lang wakker vanavond hoor ik al ik verwacht natuurlijk wel een berichtje danquote:Op maandag 4 februari 2013 11:17 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ja ik ga er voor. Nu hopen dat hij niet te eigenwijs is. Mijn man zei al ik zet in op 00.30 uur vannacht. Zelfde tijdstip als bij Yaro
Dat ja, duurt langquote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje.... als ik al jullie verhalen lees dan zou ik de klok wel vooruit willen schoppen! Babies in armen van vriendjes, bewegende kindjes, gericht jommetjes of meisjes shoppen... Kan niet wachtenondertussen nog maar 2 nachtjes slapen tot 2e echo.
Met ledematen! Dat vond ik zo tof!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:23 schreef Suikertante het volgende:
De tweede echo is wel een hele leuke echo! Dan is het ineens een bewegend wezentje / je baby!!
Met je sokquote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef As1981 het volgende:
Nou die plintjes laat ik hoor. Kom ik niet meer overeind denk ik. Of ik moet peuter aan het werk zetten.
Ik krijg m'n 1e echo bij 9w5dquote:Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef ymme het volgende:
Met hoeveel weken kregen jullie de eerste echo?
En wat zagen jullie toen al.
(ik de vorige keer met 6 weken en toen een kloppend hartje te zien).
Maar toen was ik ruim 14 kilo lichter dan nu.
ik heb daar zolang over na zitten denken wat ik aan zou trekken tijdens mijn bevalling..quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Fieder het volgende:
Ik ga zo ff naar de zeeman, van die afschrikonderbroeken halen voor na de bevalling. Is het ook handig om wat t-shirts te kopen voor tijdens de bevalling? Heb voor erna een lang shirt met knopen.
Ik ben vlak voordat mormeltje gaat komen jarig dus die andere boekjes zijn een leuk verjaarscadeau :-Dquote:Op maandag 4 februari 2013 10:47 schreef Cwen het volgende:
Hilz, ja, ik ben meteen begonnen met invullen, vind het erg leuk. Het kraam- en eerste jaar boek wil ik ook wel.
Bloed is nu weer gestopt, dus ik ben benieuwd hoe lang het wegblijft. Het hoort er idd gewoon bij, bij mij, maar hoewel het went is de eerste reactie toch altijd schrik, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |