Draaipoging voor Klumsy en een spannende echo voor laiveneertiekje! Succes ladies!
Verlof voor danana, wat heerlijk! Hier ook vocht, maar dan vooral in mn benen. Knellende laarzen enzo. Heb nog niets gevonden dat werkt, behalve geen schoenen aan en benen hoog. Maar dat gaat lastig met werk.
Suiker, wat de rest al zegt, wel blijven drinken hoor! Ze zeggen dat als je dorst hebt, je eigenlijk al 'te laat' bent.
En weer een goede nacht voor Logi

Verder weet ik het even niet meer

.
Net terug van het zkh, weer goedgekeurd. Over drie weken weer controle en een groeiecho, om te checken of mijn baarmoeder weer een voorsprong op de groei heeft genomen, of dat het kind wel erg enthousiast aan het groeien is, want bm zit al behoorlijk hoog. Ik (en zij ook) verwacht dat het weer mn baarmoeder is. Die was met 14 weken al de grootte van 20-22 weken, terwijl het kind op de SEO gewoon mooi op schema lag. Dus vermoed dat ik weer een groeispurt van mn bm heb gehad. Ik maak me niet druk iig, maar wel fijn dat ze checken om er zeker van te zijn en dat ik niet nietsvermoedend met zwangerschapssuiker oid rondloop.
Oh en de doppler kreeg een schop

, die ik ook voelde

. Ze vroeg aan het begin "ja je voelt het zeker wel goed nu?". Nou, pas sinds zaterdag. Vond ze wel laat, maar ja, die rottige placenta he

.
Maar, so far so good dus

.
[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 04-02-2013 10:54:39 ]
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!