Klumsy, hoop dat de poging lukt vandaag!
Mandy, een hele mooie dag gewenst, ik zie dat de zon al doorbreekt

Laiveneer, spannende echo voor jou! Hopelijk is alles goed én kun je mooi weer even babygluren

Dana met verlof, lekker!!! En vocht, daar heb ik gelukkig nog weinig last van, ik lig wel met een kussen onder mijn voeteneind omdat mijn voeten wat opzwellen. Maar je handen dat is inderdaad lastig. Aan de andere kant kun je ze wel zelf goed masseren, helpt dat niet? Of zeg ik nu iets geks

Pessie, toch fijn dat je nu niet elke nacht geplaagd wordt door voorweeën!
Logi weer een dag voorbij! Hebben ze enig idee waarom die kolieken ineens wegblijven eigenlijk?
De liggingsecho is bij onze vk standaard (rond 32 weken geloof ik), maar ik moest het echobureau wel laten weten dat we bij onze vk zitten. Het blijkt niet bij alle verloskundigen in Utrecht standaard te zijn.
Spirit, als mensen expliciet zeggen dat het geruild kan worden zou ik het denk ik wel doen en ze dan ook laten weten wat je gekocht hebt en dat je er zo blij mee bent. Ik denk dat dat leuker is dan je kadootje nooit meer terug zien

Maar ook ik heb al wat dubieuze dingen gehad van mensen die ervan overtuigd waren dat ik dolenthousiast zou zijn, en die gaan toch gewoon tussen mijn spullen en zal ik vermoedelijk een stuk minder gebruiken dan de rest

Of ik geef ze weg aan mensen die totaal niet in de buurt wonen. Moet je wel oppassen dat dat ene unieke rompertje niet op FB voorbij komt bij die gemeenschappelijke vriendin

Tenslotte: het heeft gewerkt! Als ik na het avondeten weinig drink hoef ik maar één keer te plassen 's nachts (vannacht tenminste)! Ik had wel de hele avond dorst,maar je moet er wat voor over hebben