Zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
+1quote:
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef danic het volgende:
Lekker niks doen Venco, jullie mogen van niks weten dus laat ze het maar uitzoeken. Toch? Of ben ik nu tekort door de bocht?
Daarbij, ze kennen elkaar nog niet, maar denken nu al van elkaar dat ze elkaar niet mogen
Dan is de enige optie het vertellen toch? En beter gewoon vertellen dan dat je je gaat irriteren of iets helemaal niet wil. Hoe goed ze het ook bedoelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Jammer dan. Ik kan me echt niet druk maken om hoe iemand anders eventueel reageert op iets wat buiten mij om gebeurt, dat is toch echt niet mijn verantwoording.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ja ik zit echt in dubio. Wil niet dat mensen zich hierdoor al gaan irriteren aan elkaar terwijl ze elkaar nog niet ontmoet hebben. We moeten op de trouwdag nog wel wokken met elkaar.
Dat hebben mijn vriend en ik allebei. En we vinden het vervelend dat mijn schoonzus zich nu belast voelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.
Tegen wie? Mijn schoonzus?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.
Maar ik ben daar misschien wat harder in..
Nee, ik heb dat ook hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.
Maar ik ben daar misschien wat harder in..
Tegen iedereen die blijkbaar zijn/haar ego niet één dagje aan de kant kan zetten voor jouw grote dagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegen wie? Mijn schoonzus?
Ik had het ook allemaal liever niet geweten.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef mignonne het volgende:
Elmmooooohoooooo!! 20 weken jongûh! Ik word er gewoon week van. Hoe mooi is dat! <3
Heb je al een buikfoto in t buikentopic gegooid?
Maar wiens ego in deze casus dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Tegen iedereen die blijkbaar zijn/haar ego niet één dagje aan de kant kan zetten voor jouw grote dag
zeg dat dan? Dus jij moet je huis laten versieren tegen wil en dank omdat je zus zich anders gepasseerd voelt? Misschien kan zus een alternatieve verrassing verzinnen? Of is dit vanuit je moeder die zou willen dat jouw zus de sleutel had ipv zijn zus? Of moet je vriend zich over zijn issues met jouw zus zetten?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Iedereen in deze die het op zijn/haar manier wil, ipv jou en jouw vriend voorop te stellen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wiens ego in deze casus dan?Want ik mis het even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Dan hou je je bruiloft nog zo klein en dan heb je nog dit soort gezeik. Familie....
Nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef bellelena het volgende:
Venco, wat zegt je eigen gevoel? Ongeacht wie waar een probleem van maakt (want dat doen ze toch echt zelf en kun jij niets aan veranderen). Het is jouw/jullie dag, dus je mag best je eigen gevoel voorop stellen in dit geval. Probeer te bedenken wat jij zelf het fijnste vindt
En verder eens met Spirit, als je je mijlpaal of week nummertje wilt melden, dat mag toch gewoon? Of iemand anders ervoor jompelt moet diegene ook zelf weten lijkt mij.
Wat mezelf betreft vind ik elke week van mijn zwangerschap bijzonder, zo vaak ben ik het nu ook weer niet
Nou, Rocka was mij een stap voor. Welterusten hoor.quote:
Dat mag jij zelf doenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schopje mag. Euhm moet ik zelf topic aanmaken of wordt er gekopieerd?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zand in de vagina he, dan heb je dat
Naar de Gamma gaan en een aparte cilinder met een andere sleutel halen en ervoor zorgen dat alleen jullie die sleutel hebben en bij je familie aangeven dat ze met hun poten van je huis af moeten blijvenquote:
Omdat ik slaaplekker zeg?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zand in de vagina he, dan heb je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |