Zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
+1quote:
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef danic het volgende:
Lekker niks doen Venco, jullie mogen van niks weten dus laat ze het maar uitzoeken. Toch? Of ben ik nu tekort door de bocht?
Daarbij, ze kennen elkaar nog niet, maar denken nu al van elkaar dat ze elkaar niet mogen
Dan is de enige optie het vertellen toch? En beter gewoon vertellen dan dat je je gaat irriteren of iets helemaal niet wil. Hoe goed ze het ook bedoelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Jammer dan. Ik kan me echt niet druk maken om hoe iemand anders eventueel reageert op iets wat buiten mij om gebeurt, dat is toch echt niet mijn verantwoording.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ja ik zit echt in dubio. Wil niet dat mensen zich hierdoor al gaan irriteren aan elkaar terwijl ze elkaar nog niet ontmoet hebben. We moeten op de trouwdag nog wel wokken met elkaar.
Dat hebben mijn vriend en ik allebei. En we vinden het vervelend dat mijn schoonzus zich nu belast voelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.
Tegen wie? Mijn schoonzus?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.
Maar ik ben daar misschien wat harder in..
Nee, ik heb dat ook hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.
Maar ik ben daar misschien wat harder in..
Tegen iedereen die blijkbaar zijn/haar ego niet één dagje aan de kant kan zetten voor jouw grote dagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegen wie? Mijn schoonzus?
Ik had het ook allemaal liever niet geweten.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef mignonne het volgende:
Elmmooooohoooooo!! 20 weken jongûh! Ik word er gewoon week van. Hoe mooi is dat! <3
Heb je al een buikfoto in t buikentopic gegooid?
Maar wiens ego in deze casus dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Tegen iedereen die blijkbaar zijn/haar ego niet één dagje aan de kant kan zetten voor jouw grote dag
zeg dat dan? Dus jij moet je huis laten versieren tegen wil en dank omdat je zus zich anders gepasseerd voelt? Misschien kan zus een alternatieve verrassing verzinnen? Of is dit vanuit je moeder die zou willen dat jouw zus de sleutel had ipv zijn zus? Of moet je vriend zich over zijn issues met jouw zus zetten?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Iedereen in deze die het op zijn/haar manier wil, ipv jou en jouw vriend voorop te stellen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wiens ego in deze casus dan?Want ik mis het even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Dan hou je je bruiloft nog zo klein en dan heb je nog dit soort gezeik. Familie....
Nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef bellelena het volgende:
Venco, wat zegt je eigen gevoel? Ongeacht wie waar een probleem van maakt (want dat doen ze toch echt zelf en kun jij niets aan veranderen). Het is jouw/jullie dag, dus je mag best je eigen gevoel voorop stellen in dit geval. Probeer te bedenken wat jij zelf het fijnste vindt
En verder eens met Spirit, als je je mijlpaal of week nummertje wilt melden, dat mag toch gewoon? Of iemand anders ervoor jompelt moet diegene ook zelf weten lijkt mij.
Wat mezelf betreft vind ik elke week van mijn zwangerschap bijzonder, zo vaak ben ik het nu ook weer niet
Nou, Rocka was mij een stap voor. Welterusten hoor.quote:
Dat mag jij zelf doenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schopje mag. Euhm moet ik zelf topic aanmaken of wordt er gekopieerd?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zand in de vagina he, dan heb je dat
Naar de Gamma gaan en een aparte cilinder met een andere sleutel halen en ervoor zorgen dat alleen jullie die sleutel hebben en bij je familie aangeven dat ze met hun poten van je huis af moeten blijvenquote:
Omdat ik slaaplekker zeg?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zand in de vagina he, dan heb je dat
Nou sorry, ik ben net thuis. Wil je me de volgende keer even een seintje geven als je me eerder verwacht?quote:
Dan denk ik er nog even over. Heb in het verleden vaak persoonlijke topics geopend waar ik al gauw spijt van kreeg.quote:
Kan het de hik zijn??quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat heerlijk LB! Fijn dat het via je collega kan.
Mijn man en ik lagen net te luieren samen en hij legt zijn hoofd op mijn buik. Baby begon direct te trappen waarvan 1 keer zo hard dat ik er nu nog van onder de indruk ben. Dat leek niet eens meer op een darmplopjewat een kracht al! En dat terwijl ik meestal helemaal niets voel. Ik ben er helemaal vol van
Zijn ze verbonden, die baby's van ons? Het is een beetje eng!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebt.
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwomquote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On a more happier note: over twee weekjes willen mijn schoonzusje en ik eens gezellig een dagje gaan (baby)shoppen, maar we vroegen ons af waar dat het leukst is... Ik woon zelf in Eindhoven, en zij in Sittard, maar een andere leuke stad in de 'buurt' is natuurlijk ook leuk. We hadden zelf al Maastricht, Den Bosch en Utrecht geopperd. Iemand hier goede shoptips?Mama van Lars & Femke
Precies zo ja, dat heb ik bij de oudste ook gehad. De eerste keer dikke paniek, daarna is het een aantal keren teruggeweest maar ik heb het nooit kunnen verklaren. De hik voelde beduidend anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Dat heb ik ook zo nu en danquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Ist een soort trilling? Dat heb ik ook een poosje gehad en toen werd geopperd hier en door google dat het een spiertrilling zou kunnen zijn van de banden?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwomGoed, de uitleg is misschien niet waterdicht, maar ik denk dat jij weet wat ik bedoel Rockabella.
Gek gevoel toch?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn kraampakket binnen
Groot deel wel ja. Maar de gaasjes, alcohol en het maandverband komen nog wel van pas. De kraamverbanden mogen in elk geval doorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Direct naar t goede doel dan maar?
Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Zat net 'Kleine baby's, grote zorg terug te kijken, zo raar om dan van die kleine baby's te zien van ongv. de termijn van ons kindje. Zo klein maar toch ook alweer zo echt een kind. Heel onwerkelijk dat dat ook in mijn buik zit..
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!
Haar zoontje moest toen natuurlijk wel in een couveuse, maar is er heel snel volledig gezond uitgekomenEn zo'n groot baby'tje als hij toen was heb ik dus nu ongeveer in mn buik zitten
Misschien kunnen dit soort joligheden uit dit topic blijven? Lijkt me voor iedereen fijner.quote:
Ik doe mn bestquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nu
Ook best raar.
Maar laat jullie kindjes nog maar lekker even zitten!
Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Direct naar t goede doel dan maar?
Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten
Inderdaad!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.
Ja! Dat ws het eerste wat ik voelde toen ik iets van 11 weken zwanger was en ik dacht dat het een spiertrilling van mezelf was, het voelt hetzelfde als wanneer je zo'n irritant trillend ooglid hebt. Ik ben er nog steeds neit over uit of het de baby is of dat het mijn eigen spieren zijn, maar ik voel het nu nog steeds veel.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Als je met lage rugpijn bedoelt: ter hoogte van je stuitje, dan ja. Dat was bij mij bij een week of 9 al aanwezig en bleek bekkenpijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Cwen het volgende:
Voor degenen met bekkenklachten: kan dat beginnen met lage rugpijn en stijve heupen na lang zitten of lang lopen? Ik heb sinds deze week flinke klachten na lang zitten of lang (3 uur) lopen, helaas. Het lijkt me wat vroeg, maar ik zou er graag op tijd bij zijn als het idd een voorbode van bi kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |