Nou sorry, ik ben net thuis. Wil je me de volgende keer even een seintje geven als je me eerder verwacht?quote:
Dan denk ik er nog even over. Heb in het verleden vaak persoonlijke topics geopend waar ik al gauw spijt van kreeg.quote:
Kan het de hik zijn??quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat heerlijk LB! Fijn dat het via je collega kan.
Mijn man en ik lagen net te luieren samen en hij legt zijn hoofd op mijn buik. Baby begon direct te trappen waarvan 1 keer zo hard dat ik er nu nog van onder de indruk ben. Dat leek niet eens meer op een darmplopjewat een kracht al! En dat terwijl ik meestal helemaal niets voel. Ik ben er helemaal vol van
Zijn ze verbonden, die baby's van ons? Het is een beetje eng!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebt.
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwomquote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On a more happier note: over twee weekjes willen mijn schoonzusje en ik eens gezellig een dagje gaan (baby)shoppen, maar we vroegen ons af waar dat het leukst is... Ik woon zelf in Eindhoven, en zij in Sittard, maar een andere leuke stad in de 'buurt' is natuurlijk ook leuk. We hadden zelf al Maastricht, Den Bosch en Utrecht geopperd. Iemand hier goede shoptips?Mama van Lars & Femke
Precies zo ja, dat heb ik bij de oudste ook gehad. De eerste keer dikke paniek, daarna is het een aantal keren teruggeweest maar ik heb het nooit kunnen verklaren. De hik voelde beduidend anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Dat heb ik ook zo nu en danquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |