abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2013 @ 21:06:22 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_122436846
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah ik dacht net 'waar is Troel?'
Nou sorry, ik ben net thuis. Wil je me de volgende keer even een seintje geven als je me eerder verwacht?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122436884
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dat mag jij zelf doen :)
Dan denk ik er nog even over. Heb in het verleden vaak persoonlijke topics geopend waar ik al gauw spijt van kreeg. ;) Kan wel al wat met deze adviezen en zal er eens over nadenken en bespreken met mijn vriend. :)
Thanks all!
  zondag 3 februari 2013 @ 21:07:18 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_122436929
:D
Ik denk dat we telepathisch verbonden zijn
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 3 februari 2013 @ 21:08:46 #54
190853 RockabeIIa
pi_122437027
Venco, je kunt je vragen/verhalen ook in de SC kwijt. Hier was het gewoon erg offtopic, no offense!
  zondag 3 februari 2013 @ 21:19:04 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122437796
:W

Ik heb vaagjes wat bijgelezen net, maar wou vooral even ^O^ doen voor XM die eindelijk duidelijke bewegingen heeft gevoeld! En duvel had dus ook direct mazzel, wat lief van je kind!!

Wij hebben vandaag bij een collega een ledikantje, badje én een bugaboo frog opgehaald! *O* Ik heb al een oldtimer kinderwagen staan, maar op dit frame kan dus zowel een maxicosi én een buggy. Toch wel erg luxe :9 Nu moeten we nog een matrasje erbij kopen, en dan kan ik eindelijk een bedje op gaan maken O+
pi_122438494
Wat heerlijk LB! Fijn dat het via je collega kan.

Mijn man en ik lagen net te luieren samen en hij legt zijn hoofd op mijn buik. Baby begon direct te trappen waarvan 1 keer zo hard dat ik er nu nog van onder de indruk ben. Dat leek niet eens meer op een darmplopje :o wat een kracht al! En dat terwijl ik meestal helemaal niets voel. Ik ben er helemaal vol van :D
E.
pi_122438603
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!

Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
pi_122438691
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:

Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
Kan het de hik zijn??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 februari 2013 @ 21:31:50 #59
190853 RockabeIIa
pi_122438805
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:

Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...
  zondag 3 februari 2013 @ 21:32:03 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122438822
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat heerlijk LB! Fijn dat het via je collega kan.

Mijn man en ik lagen net te luieren samen en hij legt zijn hoofd op mijn buik. Baby begon direct te trappen waarvan 1 keer zo hard dat ik er nu nog van onder de indruk ben. Dat leek niet eens meer op een darmplopje :o wat een kracht al! En dat terwijl ik meestal helemaal niets voel. Ik ben er helemaal vol van :D
Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebt _O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122438943
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zie! Je kan er gewoon donder op zeggen dat als ik iets voel, jij het niet veel later ook hebt _O-.
Zijn ze verbonden, die baby's van ons? Het is een beetje eng! ;)
Nu is het weer helemaal rustig. Bas haalt z'n hoofd van mijn buik en weg beweging. Stommerd!
E.
  zondag 3 februari 2013 @ 21:35:29 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122439123
Ja hier ging het ook pas los toen lief z'n handen op mn buik legde. Op mijn handen wordt niet gereageerd :{w. Eigenwijs wurm :D.

Ga er een early night van maken, morgen om 09:00 mag ik weer voor controle.

Trusten dames :W.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122439146
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Meer trillend? Dat ken ik, maar wat ze deden weet ik niet...
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwom :D Goed, de uitleg is misschien niet waterdicht, maar ik denk dat jij weet wat ik bedoel Rockabella.
Gek gevoel toch?
  zondag 3 februari 2013 @ 21:37:30 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122439269
Wasje aan het draaien, gok ik :+
  zondag 3 februari 2013 @ 21:41:03 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122439531
Ik hebbaltijd gedacht dat het omkeren was, net als een zwangere in bed? En dat je dan armpjes, knietjes en handjes voelt langsgaan?

Ik herkende later in ieder geval die handjes langs een gezicht en wriemelen als het gevoel dat ik onderin mijn buik voelde op t end,
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 3 februari 2013 @ 21:42:19 #66
190853 RockabeIIa
pi_122439610
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
pi_122439683
Het is hier nog niet gelukt manlief de baby te laten voelen... :( zodra hij in de buurt komt, blijft ze muisstil zitten.. klein pestkopje.

Koorts bij manlief lijkt voorbij te zijn, maar 't is nog wel een grote vaatdoek. Drie dagen niet eten helpt natuurlijk ook niet echt. En de kleine is zo snotverkouden dat z'n bovenlipje net gewoon bloedde omdat het zo schraal en geïrriteerd is.. arm ding. Hij roept ook tig keer op een dag "Mama, ikke snot!"
Met mezelf gaat het eigenlijk al niet veel beter, verkoudheid leek op z'n retour, maar is vandaag weer helemaal terug. Ik hoest me suf...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On a more happier note: over twee weekjes willen mijn schoonzusje en ik eens gezellig een dagje gaan (baby)shoppen, maar we vroegen ons af waar dat het leukst is... Ik woon zelf in Eindhoven, en zij in Sittard, maar een andere leuke stad in de 'buurt' is natuurlijk ook leuk. We hadden zelf al Maastricht, Den Bosch en Utrecht geopperd. Iemand hier goede shoptips?
pi_122439703
Ik heb sinds gisteren mijn kraampakket binnen *O*

:')
pi_122439941
Haha.. lekker op tijd :)
  zondag 3 februari 2013 @ 21:48:31 #70
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122439973
Haha kyara!

Shan, half ziek zijn ze vaak nog vermoeiender dan helemaal ziek. En wb dat dagje weg, nachtje aan vast knopen? Kunvje even tot rust komen :*

Vk is net weg. Ik had wat voorweeen, boel is al wel bijna volledig verstreken. Maar, vandaag geen baby. Heb ook gezegd dat ik niet voor donderdag wil ;) . Zo lekker proberen te slapen.
pi_122440060
Rockabella, ik dat is ook hoe ik het ervaar. Bij omdraaien voelt het veel heftiger, dit is bijna een hele zware brom ofzo. Als ik snel mijn shirt omhoog trek stopt het dus ik weet niet of het aan de buitenkant te zien is (de etter). Over etters gesproken, Shandaly, bij mijn vriend wordt hij ook altijd stil. Die heeft ook altijd hele warme handen, misschien is dat het. Hij ziet het volgens mij vaker dan dat hij het kan voelen!

In Utrecht zijn wel een paar hele leuke winkeltjes Shandaly! Als het Utrecht wordt mag je me wel een PM sturen, dan krijg je een lijstje :)

Kyara, fijn zeg! ;)

Pessie, dat is wél heel spannend! Slaap lekker vast!
  zondag 3 februari 2013 @ 21:51:16 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_122440131
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat gewriemel was anders hier. Dat getril voelt bijna mechanisch... Althans zo heb ik dat ervaren.
Precies zo ja, dat heb ik bij de oudste ook gehad. De eerste keer dikke paniek, daarna is het een aantal keren teruggeweest maar ik heb het nooit kunnen verklaren. De hik voelde beduidend anders.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_122440146
Wij gaan komend weekend al een weekendje weg... twee nachtjes in een hotelletje, Peuter logeert bij opa en oma. Prima timing, mits die verkoudheden een beetje opgelost zijn aan het eind van de week.

Utrecht staat wel hoog op het lijstje, maar is helaas vanuit Sittard ook weer een behoorlijk eind.. maar we strepen nog niets weg!
  zondag 3 februari 2013 @ 21:51:53 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122440166
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat heb ik ook zo nu en dan :Y
Als ik eraan denk zal ik het eens vragen aan de verloskundige. Maar ik denk zelf dat het een spiertrilling is, van mezelf dan.

Shandaly, dat klinkt beroerd... beterschap!!
pi_122440278
Dat is lekker op tijd Kyara :D

Pessie, klinkt wel spannend hoor. Alvast slaap lekker!

Shandaly, hopelijk zijn jullie snel allemaal opgeknapt en komt alle gezelligheid terug in huis ;)

Ik herken dat getril nog niet, misschien over een paar weken.
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')