quote:Op zondag 3 februari 2013 15:14 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik zo serieus gewoon maar op de motor spring. Water heeft mij nooit tegengehouden
Full time stage lopen gaat vast ook een boel helpen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef Ryon het volgende:
Inderdaad. Afleiding zoeken is belangrijk. Ik ben sinds kort ook weer single (ook niet geheel vrijwillig) en hetgeen wat het meest hielp was door gewoon bezig te zijn met hele anderen dingen en er niet teveel bij stil te staan.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar goed. Het helpt weer wel.
Jaja, zelfs zo'n ongelooflijke topgozer als ik wordt wel eens gedumpt.quote:
Vrouwenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaja, zelfs zo'n ongelooflijke topgozer als ik wordt wel eens gedumpt.
Die meteoor zie je goed, maar ik kan er geen koe in herkennenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jouw UI lijkt op een koe die geraakt wordt door een meteoor.
Als je met je ogen focust op het zwarte vlak boven laxquote:Op zondag 3 februari 2013 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die meteoor zie je goed, maar ik kan er geen koe in herkennen
On-voor-stelbaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaja, zelfs zo'n ongelooflijke topgozer als ik wordt wel eens gedumpt.
Dan is het toch helemaal niet vrijwilligquote:Op zondag 3 februari 2013 15:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat zij het heeft uitgemaakt, kleine Tchockster.
Nuances aanbrengen Tchock. Je kunt ernaartoe werken door dingen te doen die de ander niet aanstaan. Dus, niet geheel vrijwilligquote:Op zondag 3 februari 2013 15:22 schreef Tchock het volgende:
Dan is het toch helemaal niet vrijwillig
Had je wel ingecheckt dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:25 schreef Yreal het volgende:
In die tent waar ik gister was werd ik uitgecheckt door allemaal ouwe wijven omdat de enige niet wolvenshirt drager was
Ik was mijn ov chipkaart vergeten in mijn kroeg portemone te doen en ik heb daarom zwart geredenquote:
Ik heb nog nooit boeken bij de jfas gehaald, dus nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
Uva mensjes, hebben jullie een link naar de jfas boekenverkoop?
Of ze hebben mij er eindelijk uit getraptquote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit boeken bij de jfas gehaald, dus nee.
Wat een ellende ook allemaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was mijn ov chipkaart vergeten in mijn kroeg portemone te doen en ik heb daarom zwart gereden
De HTM controleert nu met boa's in burger, heel naar is dat. Denk je "he een junk, die zal wel zwartrijden" is het een controleurquote:Op zondag 3 februari 2013 15:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een ellende ook allemaal.
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
Uva mensjes, hebben jullie een link naar de jfas boekenverkoop?
http://www.nbs.nl/collectie.asp?id=103535&winkel=JFASquote:Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijkenOp de site staat geen link en ik heb niet de mail gehad die ze zouden sturen
Op Facebook, foursquare alles. Mensen moeten wel weten waar ik ben.quote:
Ik heb in een melige bui een spot gemaakt voor "mijn bed". Inmiddels checkt de halve wijk daar inquote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Op Facebook, foursquare alles. Mensen moeten wel weten waar ik ben.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 15:39 schreef Ryon het volgende:
Kroegportemonnee.. Is dat handig? Kroegjas kan ik nog wel begrijpen. Maar over het algemeen is alles wat in de portemonnee zit wel te gebruiken in het uitgaansleven. Als je dat ding kwijtraakt in de kroeg ben je sowieso zuur. Of er nou een pasje meer of minder inzit.
Ik heb meerdere pinpassen. Er gaat dan 1 pinpas mee, 1 id en 1 ov en mijn pathe pas. Ik verwacht niet dat ik mijn makro pas of uva id nodig zal hebben, en dat is ook een kutklus om dan weer alles opnieuw te regelenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:39 schreef Ryon het volgende:
Kroegportemonnee.. Is dat handig? Kroegjas kan ik nog wel begrijpen. Maar over het algemeen is alles wat in de portemonnee zit wel te gebruiken in het uitgaansleven. Als je dat ding kwijtraakt in de kroeg ben je sowieso zuur. Of er nou een pasje meer of minder inzit.
Heb je normaal gesproken een ID en rijbewijs bij je?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef Yreal het volgende:
Ik heb een AH en Hoogvliet klanten kaart, van verschillende winkels clubkaarten, 2 pinpassen, ID, Rijbewijs, HVA en UVA ID en echt nog eindeloos veel meer.
En dan ook alle bonnetjes die nog in mijn boekhouding moet stoppen
Met een rijbewijs mag je je niet legitimeren. De gedachten daarachter heb ik nooit gesnapt, maar toch.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je normaal gesproken een ID en rijbewijs bij je?Waarom?
Dat mag wel. Artikel 1 lid 1 sub 4 Wet Identificatieplicht.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met een rijbewijs mag je je niet legitimeren. De gedachten daarachter heb ik nooit gesnapt, maar toch.
Identificeren en legitimeren zijn andere dingen, god weet waaromquote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag wel. Artikel 1 sub 4 Wet Identificatieplicht.
UvA pas heb ik sowieso bij mij vanwege studentenkorting en intree. Ik zeul ook een makro kaart en nog wat van dat soort dingen mee. Maar die vind ik niet belangrijk genoeg om thuis te laten.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb meerdere pinpassen. Er gaat dan 1 pinpas mee, 1 id en 1 ov en mijn pathe pas. Ik verwacht niet dat ik mijn makro pas of uva id nodig zal hebben, en dat is ook een kutklus om dan weer alles opnieuw te regelen
Heb je daar ook een bron voor? Volgens mij is legitimeren alleen 'identificeren door een bevoegd ambtenaar' en dat lijkt het Rijk ook te zeggen. Ook in de Wet Identificatieplicht wordt geen onderscheid gemaaktquote:Op zondag 3 februari 2013 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Identificeren en legitimeren zijn andere dingen, god weet waarom
Het had iets te maken met dat er op je rijbewijs geen nationaliteit staat waardoor voor bepaalde doeleinde niet kan worden vastgesteld dat je nederlander bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor? Volgens mij is legitimeren alleen 'identificeren door een bevoegd ambtenaar' en dat lijkt het Rijk ook te zeggen. Ook in de Wet Identificatieplicht wordt geen onderscheid gemaakt
Ja, maar dat is dus enkel in uitzonderlijke gevallen vang belang. Of vraag jij wekelijks een uitkering aan ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het had iets te maken met dat er op je rijbewijs geen nationaliteit staat waardoor voor bepaalde doeleinde niet kan worden vastgesteld dat je nederlander bent.
Nu jij hier toch zit, ik bedacht mij gister ineens iets. Dwangsom op WOB verzoeken, tel je vanaf het ontvangst van het bestuursorgaan of vanuit mijn eigen verzenden?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
UvA pas heb ik sowieso bij mij vanwege studentenkorting en intree. Ik zeul ook een makro kaart en nog wat van dat soort dingen mee. Maar die vind ik niet belangrijk genoeg om thuis te laten.
Museumkaart, pathepas en dergelijke zijn sowieso nuttig. Zorgverzekeringspas en ID trouwens ook. Het wil nog wel eens voorkomen dat een avondje bier drinken eindigt op de eerste hulp van een lokaal ziekenhuis.
Een rijbewijs is geen geldig document om mee te reizen, maar je kunt je er binnen Nederland geloof ik wel mee legitimeren, althans voor de legitimatieplicht. Dat gezegd hebbende, ik heb ook een ID kaart en rijbewijs in m'n portemonnee.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het had iets te maken met dat er op je rijbewijs geen nationaliteit staat waardoor voor bepaalde doeleinde niet kan worden vastgesteld dat je nederlander bent.
Voor de Awb geldt in ieder geval de verzendtheorie.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu jij hier toch zit, ik bedacht mij gister ineens iets. Dwangsom op WOB verzoeken, tel je vanaf het ontvangst van het bestuursorgaan of vanuit mijn eigen verzenden?
Als dat zo zou zijn heb ik mezelf toch flink wat geld door de neus geboordquote:Op zondag 3 februari 2013 15:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In de Awb geldt in ieder geval de verzendtheorie.
Geen idee of er uitzonderingen zijn voor de WOB.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn heb ik mezelf toch flink wat geld door de neus geboord
Ik moet ook weer eens gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 15:54 schreef Speedy_T het volgende:
Zo dan weet ik ook weer hoe die sportschool er van binnen uitziet.. Dat wordt weer een halve week spierpijn
Studentenrechtbank, moet 5 pagina's zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Aurelius. het volgende:
Zo nieuwe rooster even in elkaar geflanst
Elke donderdag vrij tot week 14
[..]
Essay waarvoor?![]()
Eigenlijk behandel ik voornamelijk het schriftelijkheidsvereiste en waarom dat er is, waarom mondelinge overeenkomsten voor het tekenen wel/niet geldig zijn etc. Wel interessant onderwerp op zich, maar heb gewoon nog niet echt zin om te schrijvenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat zou een leuk onderwerp kunnen zijn. Mag ik vragen welk aspect/invalshoek je behandelt?
Staat daar nou precies hetzelfde in als in die Kluwer/Vermande bundels?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
https://www.waarligtjouwtax.nl/wettenbundel/
De gratis fiscale bundel van kpmg is er weer
Ja, alleen voor loonheffing miste hij een paar stukjes, maar die stonde ook niet in de kluwer.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Staat daar nou precies hetzelfde in als in die Kluwer/Vermande bundels?
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Staat daar nou precies hetzelfde in als in die Kluwer/Vermande bundels?
Haha ik ben na 1 minuut gestopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
Vul even de nationale studentenenquęte in, they said. Duurt maar heel even they said.
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef Tchock het volgende:
Wat een kutweekend wat voetbal betreftEn nu is Feyenoord ook nog aan het falen tegen Willem II
De een z'n dood..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er wel mooi centen mee verdiend op Unibet
Straks moet je je eigen boetes nog aanvechtenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef Yreal het volgende:
Van baldadig motorrijden komt zo ook niks terecht
Ach, een 4 cilinder rijdt ook voor geen meter als je niet het gas erop gooitquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks moet je je eigen boetes nog aanvechten
Ik ook van jou hoor spotjequote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit aan mijn 4.5e liter. Ik hou van Yreal.
Meestal wel, maar er zijn ook wel gevallen dat het mondeling kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Gaat dat aanvechten eigenlijk allemaal schriftelijk?
nee met de postduifquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Gaat dat aanvechten eigenlijk allemaal schriftelijk?
Ja, leuk. Allemaal even lachen want het begint een beetje zielig te worden.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meestal wel, maar er zijn ook wel gevallen dat het mondeling kan.
Want, je hebt er eentje?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen want het begint een beetje zielig te worden.
[..]
Geen verlichting fuiken?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik rij niet zovaak en fietsers pakken ze niet blijkbaar.
Kansloos afgegaan tegen NAC dankzij keepersblunders, penalty en een rode kaart.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey Tchock ven jij erook. Wat heeft zwokle gedaan. ?
Heerlijk.. Beetje aangeschoten zitten fokken op zondagmiddagquote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Haha ben jij dronken ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit aan mijn 4.5e liter. Ik hou van Yreal.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Via Yreal en sorry ik ben kansloos lam.
Lichtbeige suede van Van Lier. Jaja.quote:
Pics?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lichtbeige suede van Van Lier. Jaja.
quote:
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dus jr dolly 3.6 korte en dan nogbjoreb dat ede andere beneden zijn
Get your shit together manquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vent is dit nou een grap?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wow... Jij bent echt heel ver heen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ha ja bedankt zeker wel voor de overzichtelijkheid was het rete handig!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gek genoeg wen je er aan
@Ties: goed bezig met belasting! Zeg, had je nog wat aan mijn schema bij de her?
Heb al zwart suede en bruin, dus ach. Weet nog niet welke kleur broek ik erbij aantrek.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gek genoeg wen je er aan
@Ties: goed bezig met belasting! Zeg, had je nog wat aan mijn schema bij de her?
@Erik: nette schoenen, maar die kleur zou ik nooit gekozen hebben
En oh.. op naar de keuken: tied voor pannenkoeken!Met Studio Sport op de achtergrond
Ik wil wel eens zien hoeveel NAC de scheids op de hand had in de samenvatting
Haha moeder grapjesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.
Ach so, ja, dan begrijp ik het al wat meer. Al zou ik dan voor blauw suede opteren. Maarja, wie ben ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb al zwart suede en bruin, dus ach. Weet nog niet welke kleur broek ik erbij aantrek.
Wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wij zijn er voor je jongen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Yreal het volgende:
Ik heb zo'n dikke kater dat ik niet eens meer op mijn stoel kan zitten
Ze bedoel ik het nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij zijn er voor je jongen.
Iedereen even dronken worden nu.
Heb ik ook geprobeerd maar echt niets van te begrijpen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef Aurelius. het volgende:
Ik probeer nog steeds te ontcijferen wat Spotless nou bedoelde
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Tchock het volgende:
Ik snap wel waarom mensen op zondag naar de kerk gaan. Verder is er echt geen reet te doen.
beetje laks met leercream smerenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Aurelius. het volgende:
Zo die stoel heeft z'n beste tijd ook wel gehad
Dus je dolly 3.6 korte en dan nog horen dat de anderen beneden zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dolly = dolby. Hij heeft harde muziek op enquote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je dolly 3.6 korte en dan nog horen dat de anderen beneden zijn
Slaat niet echt ergens op.
Als hij zo dronken is als dat hij doet dat hij is komt er van 2 niet heel veel denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dolly = dolby. Hij heeft harde muziek op en
1: hoort de mensen beneden nog
2: De mensen beneden horen hem zijn vrouw ervan langs geven
Ik kan dan echt uren doorgaanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij zo dronken is als dat hij doet dat hij is komt er van 2 niet heel veel denk ik.
Eh, Erik had weer eens mijn UI 100 maal gepost en Spotless is kachel, dus dequote:
Volgens mij hallucineer je. Ik zie geen 100 keer jouw UI.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eh, Erik had weer eens mijn UI 100 maal gepost en Spotless is kachel, dus delijkt me daar wel terecht
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hallucineer je. Ik zie geen 100 keer jouw UI.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt soms zo'n mazzel dat jij de mod bent en wij niet
quote:
Dat was er welquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hallucineer je. Ik zie geen 100 keer jouw UI.
Tchockquote:
Bram van loonquote:Ik spel zeer bewust afkortingen die eigennamen zijn met hoofdletters, ook al schrijft het Groene Boekje het andes voor. Dit is een spellingsregel waarmee ik geen genoegen neem. Er zijn nog een paar andere forumleden die er net zo over denken.
Ik schrijf zeer bewust muchos vier Spaanse espaņol esta buena woorden in elke zin ook al is het dan niet meer leesbaar.quote:
Linkje?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oh wat een actie in dat topic opeens, ik let even niet op...
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dandlkaatc dikkkedikkie dsndplssr
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Triest dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De kat dik de pisser?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Last van je dikke plasser?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
High five wat betreft het andere topic
Je daar iets van aantrekkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nogal, gewoon een volwassen man dit kan toch niet
Vorige week borrel gehad op m'n werk, alle mensen met gezinnen die een avondje een oppas hadden gingen helemaal los, meerdere mensen die niet meer naar huis konden fietsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh, ik mag me er niet meer mee bemoeien van Bram.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
High five wat betreft het andere topic
Een beetje vrouwen discrimineren. De vlegelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef _Rooos_ het volgende:
Oh, ik mag me er niet meer mee bemoeien van Bram.
Wat moet je Spotless?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja precies zo gA dus dingen niet met oudere jongeren
Hoe durft ie.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een beetje vrouwen discrimineren. De vlegel
Ouwe party animalquote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop voor je dat je niet al te vroeg op hoeft morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Not gonna happenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef NotGuilty het volgende:
Hij zou morgen weer aan de studie gaan
Laat Acta het maar niet horen inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ze al die colleges voor iedereen (studenten) beschikbaar stelden, maarja. Laat ik die discussie maar niet weeeer beginnen.
Neeee pax wat doe je. Inb4 rants over het nut van studeren en fysiek aanwezig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ze al die colleges voor iedereen (studenten) beschikbaar stelden, maarja. Laat ik die discussie maar niet weeeer beginnen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
Eindelijk nieuw album van My Bloody Valentine22 jaar op gewacht
Ik heb een Seat hčquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee dat us goftedonr lekker objectief. Wat chen im jou nissan en?
vertaling:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Potverdorie. Goed dat je het zegt!quote:
Helemaal lijp.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo op. Jij oom weer eens kijken. Klaar ik gecharmeerd wat geërfd can it toko als je ee keer verdriet hebt jungle energiek. Jou hunne. Alle.zal i mekaar erotiek. Koletelijets.quote:
Was je maar gewoon in Amsterdam gaan studeren hč. Niks geen kinderachtig gedoe van alleen enkel streams aanbieden en cijfers ophangenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hee bruce zieke baas weet jij dat toevig van Europees?
Had ik ook niet over hoeven te stappen met de trein als ik naar huis wilde. Leuke feestjes, mooiere stad.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Was je maar gewoon in Amsterdam gaan studeren hč. Niks geen kinderachtig gedoe van alleen enkel streams aanbieden en cijfers ophangen
Ik heb toegang tot de stream, connecties weet je wel. Als je mij uitlegt hoe ik zo'n ding moet rippen dan kan ik dat wel even doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hee bruce zieke baas weet jij dat toevig van Europees?
Beter geef je me dan gewoon de linkquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot de stream, connecties weet je wel. Als je mij uitlegt hoe ik zo'n ding moet rippen dan kan ik dat wel even doen.
Kan dat wachtwoord niet ondermandateren/delegerenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Beter geef je me dan gewoon de link
Je bent teveel bezig geweest met bestuursrecht vriend.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Kan dat wachtwoord niet ondermandateren/delegeren
Mijn versie: 'Dus je drinkt 3,6 liter en dan nog horen dat er anderen beneden zijn'quote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je dolly 3.6 korte en dan nog horen dat de anderen beneden zijn
Slaat niet echt ergens op.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet het punt waar de kritiek op isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook volwassen mannen worden kachel.
Trommel gewoon een deeltijdstudent op en gebruik die login. Dat deed ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
url van de stream opeen in VLC(netwerk stream openen)quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot de stream, connecties weet je wel. Als je mij uitlegt hoe ik zo'n ding moet rippen dan kan ik dat wel even doen.
Ken al die gasten niet johquote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Trommel gewoon een deeltijdstudent op en gebruik die login. Dat deed ik ook
inderdaad, alsof iedereen na het studeren ineens na 3 biertjes moeten stoppen en netjes om 22:00 in bed moeten liggen. Kan nu al niet wachten op komend weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook volwassen mannen worden kachel.
Vanavond alle 13 afleveringen van House of Cards kijken. Netflixquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
Ohey, vanavond Super BowlMijn American Footbalmomentje van het jaar
Er staat ergens wel zo'n schema op nestor/stip met alle vakken en of ze online worden aangeboden, ik zal even zoekenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Giku het volgende:
[..]
url van de stream opeen in VLC(netwerk stream openen)
Voordat je opent dat kleine pijltje naast oke drukken en op opslaan als klikken, fatsoenlijk formaat kiezen en GOOOOOOO! Ik ben niet op n pc dus zie termen niet, maar heel simpel!
Die dingen zijn voor Europees dus niet online ? Pas 2 week voor tentamen zekers?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef eriksd het volgende:
Lekker boeiend of je dronken achter je pc zit.
Geen alberto stegeman kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had zowel dit topic als het RTL4 Obese topic open en wou daar posten maar deed het hier...
Vermoedde al zoiets inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Studentenrechtbank, moet 5 pagina's zijn.
Woensdagmiddag ingeleverd zijn en ik moet nog beginnen, al heb ik een proefschrift uit leiden van vorig jaar gevonden dus ik weet hoe ik het wil doen en hoef bijna alleen nog maar te tikken.
[..]
Eigenlijk behandel ik voornamelijk het schriftelijkheidsvereiste en waarom dat er is, waarom mondelinge overeenkomsten voor het tekenen wel/niet geldig zijn etc. Wel interessant onderwerp op zich, maar heb gewoon nog niet echt zin om te schrijven
Klopt, heb ook mensen met minder makkelijke onderwerpen gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vermoedde al zoiets inderdaadop zich is er veel over geschreven/ te doen (geweest) dus aan info geen gebrek denk ik
Wel leuk ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Klopt, heb ook mensen met minder makkelijke onderwerpen gezien
Zo weerverder met de wegsmeltfilm op Net5![]()
![]()
Gun het wat tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
"ex" net een uur aan de telefoon gehad. Die zit heel erg in dubio. Ze is blij dat ze de stap heeft genomen maar kan aan de andere kant ook niet stoppen met huilen zegt ze en mist ze me en vind ze me geweldig... Ik snap het ook niet meer
Zeker, maar ze loopt ook al over dat ze al in het rouwproces zit... dat moet ik natuurlijk niet hebben als ik haar terug ga winnenquote:
Wtf?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
schrijf je 1 voor een 2de bachelor als deeltijder, enroll in je eigen vakken !
Hoe harder je trekt, hoe meer je haar wegduwt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
"ex" net een uur aan de telefoon gehad. Die zit heel erg in dubio. Ze is blij dat ze de stap heeft genomen maar kan aan de andere kant ook niet stoppen met huilen zegt ze en mist ze me en vind ze me geweldig... Ik snap het ook niet meer
Ja, maarja, als je nu als een gek weer je best gaat doen haar terug te winnen schrikt ze juist weer af wellicht? Bel anders dinsdag of woensdag weer eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, maar ze loopt ook al over dat ze al in het rouwproces zit... dat moet ik natuurlijk niet hebben als ik haar terug ga winnen
Oh nouja, klint als een hoop gedoe in ieder gevalquote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1x collegegeld te betalen
Allebei gaa slapen en gesprek in persoon doen zsm, via tel is altijd onhandig, kun jij ook aangeven dat de communicatie niet heel lekker ging mbt haar irritatiepunten.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, maar ze loopt ook al over dat ze al in het rouwproces zit... dat moet ik natuurlijk niet hebben als ik haar terug ga winnen
Misschien is het wel goed om het eerst even te laten voor wat het is. Jullie gaan op dit moment toch geen rationele beslissingen maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
Net R&P hierquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe harder je trekt, hoe meer je haar wegduwt.
Geef het nou eens tijd. En dat hele 'rouwproces' duurt weken, maanden en soms jaren. Die paar dagen doen 't 'm niet.
De afspraak is nu " minimaal functioneel" contact. Maar ik weet nu wel waar de zere plek zit. En laat dat nou net zijn waar ik mijzelf ook voor haat...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, maarja, als je nu als een gek weer je best gaat doen haar terug te winnen schrikt ze juist weer af wellicht? Bel anders dinsdag of woensdag weer eens.
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Niet perse advies, maar wel wat ik zelf zou doen:
Vandaag wel praten, niet via whatsapp of socialmedia maar gewoon opbellen en zeggen dat je haar beslissing respecteert, maar haar graag nog een keer wil zien om te praten en alles af te sluiten omdat je om haar geeft en een mooie tijd met haar hebt gehad.
Geen dingen aan de telefoon verwijten, geen tranen of smeekbede, gewoon kalm. Als je haar dan eenmaal weer voor je hebt staan kan je tijdens dat gesprek alles uit de kast halen. Wie weet wat er uit voort komt en als ze niet van gedachte verandert heb je tenminste een fatsoenlijke afsluiting.
en wat is die zere plek?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
De afspraak is nu " minimaal functioneel" contact. Maar ik weet nu wel waar de zere plek zit. En laat dat nou net zijn waar ik mijzelf ook voor haat...
Functioneel contact in deze bestaat niet, tenzij jullie samenwoonden en moeten bepalen wie de hond te eten moet geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
De afspraak is nu " minimaal functioneel" contact. Maar ik weet nu wel waar de zere plek zit. En laat dat nou net zijn waar ik mijzelf ook voor haat...
Dat ik eigenlijk een vreselijk kinderachtig klein kind ben. En dat ben ik helemaal met haar eens. Ik ben fucking 22, gedrag mij alsof ik 14 ben en ga morgen beginnen bij de bank. Dat gaat echt anders worden.quote:
Ze hebben daar net zulke momenten als blijkt dat ze al een hele tijd wetsartikelen naar elkaars hoofd smijtenquote:
Ik doe mijn best om echt geen contact te hebben, echt waar.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Functioneel contact in deze bestaat niet, tenzij jullie samenwoonden en moeten bepalen wie de hond te eten moet geven.
Alle gekheid op een stokje, kap volledig het contact even af, ook al is het een weekje. Geef haar de tijd om je te missen, want zo lukt dat niet als zij nog steeds het gevoel heeft dat jij elke seconde aan de lijn kunt hangen. Noem dat zuur, maar zo gaat het (helaas).
Goed, genoeg R&P hier van mij.
Continue huwelijksvermogensrechterlijke discussies daarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben daar net zulke momenten als blijkt dat ze al een hele tijd wetsartikelen naar elkaars hoofd smijten
Toch vind ik dat ze dat bespreekbaar had moeten maken ipv met hints en uitleg achteraf. Maarja daar heb je nu niet zoveel aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk een vreselijk kinderachtig klein kind ben. En dat ben ik helemaal met haar eens. Ik ben fucking 22, gedrag mij alsof ik 14 ben en ga morgen beginnen bij de bank. Dat gaat echt anders worden.
Ik wist alleen niet dat het al zo ernstig was.
Ik ook, en dat begint ze zelf in te zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze dat bespreekbaar had moeten maken ipv met hints en uitleg achteraf. Maarja daar heb je nu niet zoveel aan.
Ik wil niet te pessimistisch doen maar besef je goed dat het feit dat ze je gelijk geeft op dat punt absoluut niet wil zeggen dat de irritaties weg zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook, en dat begint ze zelf in te zien.
Maar dat het nou eindelijk bespreekbaar is, is wel wat !quote:Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet te pessimistisch doen maar besef je goed dat het feit dat ze je gelijk geeft op dat punt absoluut niet wil zeggen dat de irritaties weg zijn.
Hoezo? Wat lost het op?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dat het nou eindelijk bespreekbaar is, is wel wat !
Ergens wil ik wallflower zien, maar ik heb geen zin om te kijken hoe emma met een ander aanpapt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Dan kan ik er wat aan doen ! Laat het grote probleem nou precies zijn dat ik een half jaar lang grotendeels in bed heb doorgebracht voor de tvquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kansquote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
sinds groep 8 ben ik verlief op haar
Valt ze op dikke lelijkerds dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kans
quote:
Ja, dat was wel even een hartbreker. Maar inmiddels heeft ze weer mooi haarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
Lelijk jaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Zou ik bijna een foto van mijzelf posten.
Die meneer is niet hotquote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
Voor iedereen die aan emma komt
[ afbeelding ]
![]()
neuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wel voor dat maar niet voor dit??![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit topic heeft meer vrouwen nodig![]()
Waarom blijf je op hem reageren?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
Waarom moet alles dat bram van loon altijd een Rant zijn over rechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |