Maar dat het nou eindelijk bespreekbaar is, is wel wat !quote:Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet te pessimistisch doen maar besef je goed dat het feit dat ze je gelijk geeft op dat punt absoluut niet wil zeggen dat de irritaties weg zijn.
Hoezo? Wat lost het op?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dat het nou eindelijk bespreekbaar is, is wel wat !
Ergens wil ik wallflower zien, maar ik heb geen zin om te kijken hoe emma met een ander aanpapt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Dan kan ik er wat aan doen ! Laat het grote probleem nou precies zijn dat ik een half jaar lang grotendeels in bed heb doorgebracht voor de tvquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kansquote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
sinds groep 8 ben ik verlief op haar
Valt ze op dikke lelijkerds dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kans
quote:
Ja, dat was wel even een hartbreker. Maar inmiddels heeft ze weer mooi haarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
Lelijk jaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Zou ik bijna een foto van mijzelf posten.
Die meneer is niet hotquote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
Voor iedereen die aan emma komt
[ afbeelding ]
![]()
neuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wel voor dat maar niet voor dit??![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit topic heeft meer vrouwen nodig![]()
Waarom blijf je op hem reageren?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
Waarom moet alles dat bram van loon altijd een Rant zijn over rechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |