Hoe harder je trekt, hoe meer je haar wegduwt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
"ex" net een uur aan de telefoon gehad. Die zit heel erg in dubio. Ze is blij dat ze de stap heeft genomen maar kan aan de andere kant ook niet stoppen met huilen zegt ze en mist ze me en vind ze me geweldig... Ik snap het ook niet meer
Ja, maarja, als je nu als een gek weer je best gaat doen haar terug te winnen schrikt ze juist weer af wellicht? Bel anders dinsdag of woensdag weer eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, maar ze loopt ook al over dat ze al in het rouwproces zit... dat moet ik natuurlijk niet hebben als ik haar terug ga winnen
Oh nouja, klint als een hoop gedoe in ieder gevalquote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1x collegegeld te betalen
Allebei gaa slapen en gesprek in persoon doen zsm, via tel is altijd onhandig, kun jij ook aangeven dat de communicatie niet heel lekker ging mbt haar irritatiepunten.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
"ex" net een uur aan de telefoon gehad. Die zit heel erg in dubio. Ze is blij dat ze de stap heeft genomen maar kan aan de andere kant ook niet stoppen met huilen zegt ze en mist ze me en vind ze me geweldig... Ik snap het ook niet meer
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, maar ze loopt ook al over dat ze al in het rouwproces zit... dat moet ik natuurlijk niet hebben als ik haar terug ga winnen
Misschien is het wel goed om het eerst even te laten voor wat het is. Jullie gaan op dit moment toch geen rationele beslissingen maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
Net R&P hierquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe harder je trekt, hoe meer je haar wegduwt.
Geef het nou eens tijd. En dat hele 'rouwproces' duurt weken, maanden en soms jaren. Die paar dagen doen 't 'm niet.
De afspraak is nu " minimaal functioneel" contact. Maar ik weet nu wel waar de zere plek zit. En laat dat nou net zijn waar ik mijzelf ook voor haat...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, maarja, als je nu als een gek weer je best gaat doen haar terug te winnen schrikt ze juist weer af wellicht? Bel anders dinsdag of woensdag weer eens.
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Niet perse advies, maar wel wat ik zelf zou doen:
Vandaag wel praten, niet via whatsapp of socialmedia maar gewoon opbellen en zeggen dat je haar beslissing respecteert, maar haar graag nog een keer wil zien om te praten en alles af te sluiten omdat je om haar geeft en een mooie tijd met haar hebt gehad.
Geen dingen aan de telefoon verwijten, geen tranen of smeekbede, gewoon kalm. Als je haar dan eenmaal weer voor je hebt staan kan je tijdens dat gesprek alles uit de kast halen. Wie weet wat er uit voort komt en als ze niet van gedachte verandert heb je tenminste een fatsoenlijke afsluiting.
en wat is die zere plek?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
De afspraak is nu " minimaal functioneel" contact. Maar ik weet nu wel waar de zere plek zit. En laat dat nou net zijn waar ik mijzelf ook voor haat...
Functioneel contact in deze bestaat niet, tenzij jullie samenwoonden en moeten bepalen wie de hond te eten moet geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
De afspraak is nu " minimaal functioneel" contact. Maar ik weet nu wel waar de zere plek zit. En laat dat nou net zijn waar ik mijzelf ook voor haat...
Dat ik eigenlijk een vreselijk kinderachtig klein kind ben. En dat ben ik helemaal met haar eens. Ik ben fucking 22, gedrag mij alsof ik 14 ben en ga morgen beginnen bij de bank. Dat gaat echt anders worden.quote:
Ze hebben daar net zulke momenten als blijkt dat ze al een hele tijd wetsartikelen naar elkaars hoofd smijtenquote:
Ik doe mijn best om echt geen contact te hebben, echt waar.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Functioneel contact in deze bestaat niet, tenzij jullie samenwoonden en moeten bepalen wie de hond te eten moet geven.
Alle gekheid op een stokje, kap volledig het contact even af, ook al is het een weekje. Geef haar de tijd om je te missen, want zo lukt dat niet als zij nog steeds het gevoel heeft dat jij elke seconde aan de lijn kunt hangen. Noem dat zuur, maar zo gaat het (helaas).
Goed, genoeg R&P hier van mij.
Continue huwelijksvermogensrechterlijke discussies daarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben daar net zulke momenten als blijkt dat ze al een hele tijd wetsartikelen naar elkaars hoofd smijten
Toch vind ik dat ze dat bespreekbaar had moeten maken ipv met hints en uitleg achteraf. Maarja daar heb je nu niet zoveel aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk een vreselijk kinderachtig klein kind ben. En dat ben ik helemaal met haar eens. Ik ben fucking 22, gedrag mij alsof ik 14 ben en ga morgen beginnen bij de bank. Dat gaat echt anders worden.
Ik wist alleen niet dat het al zo ernstig was.
Ik ook, en dat begint ze zelf in te zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze dat bespreekbaar had moeten maken ipv met hints en uitleg achteraf. Maarja daar heb je nu niet zoveel aan.
Ik wil niet te pessimistisch doen maar besef je goed dat het feit dat ze je gelijk geeft op dat punt absoluut niet wil zeggen dat de irritaties weg zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook, en dat begint ze zelf in te zien.
Maar dat het nou eindelijk bespreekbaar is, is wel wat !quote:Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet te pessimistisch doen maar besef je goed dat het feit dat ze je gelijk geeft op dat punt absoluut niet wil zeggen dat de irritaties weg zijn.
Hoezo? Wat lost het op?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dat het nou eindelijk bespreekbaar is, is wel wat !
Ergens wil ik wallflower zien, maar ik heb geen zin om te kijken hoe emma met een ander aanpapt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Dan kan ik er wat aan doen ! Laat het grote probleem nou precies zijn dat ik een half jaar lang grotendeels in bed heb doorgebracht voor de tvquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kansquote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
sinds groep 8 ben ik verlief op haar
Valt ze op dikke lelijkerds dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kans
quote:
Ja, dat was wel even een hartbreker. Maar inmiddels heeft ze weer mooi haarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
Lelijk jaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Zou ik bijna een foto van mijzelf posten.
Die meneer is niet hotquote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
Voor iedereen die aan emma komt
[ afbeelding ]
![]()
neuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wel voor dat maar niet voor dit??![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit topic heeft meer vrouwen nodig![]()
Waarom blijf je op hem reageren?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
Waarom moet alles dat bram van loon altijd een Rant zijn over rechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |