Danku vriendelijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Cooldown ben ik een keer geweest op een zaterdag met een matras en een slaapzak bij me. Duurde een half uur voor ik die shit in de garderobe had en toen wilden mensen weer weg.
Ja, publiek dat de Bubbels trekt is over het algemeen wel prima. Alleen je kan het treffenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tenten als de Bubbels, Cooldown etc. zitten op vrijdag vaak vol met studenten/advocaten. Gisteravond...was niet zo'n avond.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]Wow stoere auto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, publiek dat de Bubbels trekt is over het algemeen wel prima. Alleen je kan het treffenOp zaterdag komen er met name mensen uit de randgemeentes.
Ik had gisteren een diner en daarna eerst wat tenten op de wallen (zonder vrouwen, maar met toeristen) waar men ook toeristenprijzen rekende om vervolgens in de Pijp te eindigen. Bier bleef allemaal heel erg beperkt, maar toch pas om zeven uur gaan slapen. Waardoor ik vandaag echt helemaal niets heb kunnen doen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het ook een hele mooie wagen
quote:
Om eerlijk te zijn vind ik de Pijp ook niet altijd even denderend. Tijdens de zomer is het geweldig, maar anders is vrij duur en druk. Maar diep in de nacht is dat de enige plek waar er nog het een en ander te doen is. Prima voor de afsluiter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De pijp kom ik niet zo vaak. Ik vind het wel leuk, maar op sommige avonden (en op bepaalde tijdstippen) is het er propvol. Ik houd er niet van niet te kunnen draaien.
Ah, de Mazzeltof?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de Pijp ook niet altijd even denderend. Tijdens de zomer is het geweldig, maar anders is vrij duur en druk. Maar diep in de nacht is dat de enige plek waar er nog het een en ander te doen is. Prima voor de afsluiter.
Yes, en daarna even een te afterbieren in een studentikoze fuifkelder. De Pijp ligt voor de meeste mensen ook redelijk centraal dus je bent daarna ook weer snel thuis.quote:
Laatst geweest na het kerstdiner met werk. Het personeel werd een beetje gek toen we iets van 50 bier bestelden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes, en daarna even een te afterbieren in een studentikoze fuifkelder. De Pijp ligt voor de meeste mensen ook redelijk centraal dus je bent daarna ook weer snel thuis.
Ik ken maar weinig barmannen die zo geen zin hebben in het werk als die oude knakker die daar (volgens mij met zijn kinderen) achter de bar staat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Laatst geweest na het kerstdiner met werk. Het personeel werd een beetje gek toen we iets van 50 bier bestelden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig barmannen die zo geen zin hebben in het werk als die oude knakker die daar (volgens mij met zijn kinderen) achter de bar staat.
Oh, dat is op zich best leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg zojuist een boekje in mijn handen gedrukt met een beschrijving van IEDERE gevel aan de Singel en Heren-, Prinsen- en Keizersgracht. Riiiight.
Waarom?quote:
Nou ja, juist dat soort dingen vind ik best wel boeiend. Ik heb aardig wat liggen en gelezen over stedenbouwkunde en de gevels in Amsterdam (van de grachtenpanden) zijn ook behoorlijk bijzonder en een populaire toeristische attractie. De meeste Amsterdammers zijn echter niet gewend om omhoog te kijken en daar op te letten. Toeristen over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?Vind jij het interessant dat Keizersgracht 515 "herhaaldelijk verbouwd deze eeuw, waarbij het echte oude verdwenen is; huis ziet er ouder uit dan het in werkelijkheid is; dubbele stoep en in stijl aangebrachte deuromlijsting" is/heeft?
Oh heavy, helemaal uit het niets? Sterkte in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin heeft mij net, patsboem, verlaten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh heavy, helemaal uit het niets? Sterkte in ieder geval.
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was zequote:
Kut manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Nouja, een interessante gevel met een verhaal vind ik ook heel boeiend en ik vind de grachten prachtig. Maar hiervan heb ik echt zoiets wat moet ik hier meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, juist dat soort dingen vind ik best wel boeiend. Ik heb aardig wat liggen en gelezen over stedenbouwkunde en de gevels in Amsterdam (van de grachtenpanden) zijn ook behoorlijk bijzonder en een populaire toeristische attractie. De meeste Amsterdammers zijn echter niet gewend om omhoog te kijken en daar op te letten. Toeristen over het algemeen wel.
Wat is dat voor boekje? Ik ken mensen die dat super zouden vinden, best een aardig cadeautje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg zojuist een boekje in mijn handen gedrukt met een beschrijving van IEDERE gevel aan de Singel en Heren-, Prinsen- en Keizersgracht. Riiiight.
Ja, komende twee *weken worden echt zwaar kut. Het is pure ellende, maar het hoort erbij. Het enige wat je weet maar momenteel nog niet wil geloven is dat het daarna beter wordt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Yreal het volgende:
Wat een ervaring, dat gat waar je dan invalt...
Ik moet heel eerlijk bekenen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. 2de relatie, de vorig keer was ik blij dat ik van desbetreffende tiefustrut af wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, komende twee worden echt zwaar kut. Het is pure ellende, maar het hoort erbij. Het enige wat je weet maar momenteel nog niet wil geloven is dat het daarna beter wordt.
Een relatie die stuk loopt is altijd fucked up, maar maakt ook weer ruimte voor iets beters.
Amsterdamse Grachtengids, uitgeverij Spectrum, 1978. Is vast ook wel een recente versie vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is dat voor boekje? Ik ken mensen die dat super zouden vinden, best een aardig cadeautje.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Het enige wat ik eruit heb gekregen is een opstapeling van kleine dingen. en dan, hup, na 3 jaar, wegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]Nee.
Waarom?Sterkte, hoe cliché en onmogelijk het ook lijkt, het komt uiteindelijk echt wel goed en dat rotgevoel gaat echt weg.
Sterkte in ieder geval
Hmm lekker dan, zit een gesprek er helemaal niet meer in? Je hebt nu niet eens een idee van wat het nou precies was. Vrouwen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Ik kreeg er niet echt iets uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hmm lekker dan, zit een gesprek er helemaal niet meer in? Je hebt nu niet eens een idee van wat het nou precies was. Vrouwen.
Maar wat heb jij dan gezegd? Heb je op de 1 of andere manier laten merken dat je het niet onbelangrijk vond maar het simpelweg niet kon weten? Echt, wat een bullshit ik hoor dit soort onzin ook vaak van vriendinnen met hun domme hintjesgedrag, ben blij dat ik niet zo ben. Ik zou dr vandaag maar even met rust laten en misschien kan je morgen ofzo wel normaal met haar praten.quote:
Ik had je nog een linkje gestuurd van een relevante uitspraak over die verkeersovertreding, ik ben zelf heel blij dat ik die heb gevonden. Nu nog wat jurisprudentie over gewone parkeerboetes vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Yreal het volgende:
En dan al die mensen die je op alle kanalen stalken dat ze verkeersboetes hebben.Ik moet echt een website gaan maken.
Niet dat ik er niet blij mee ben...
Ik zeg probeer maar, maar ik denk niet dat je het gaat lukken. In die zaak had de man een voorwerp dat werkelijk anders was dan dat agenten verklaren in zijn hand. Maar ik vind het een mooie argumentatie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik had je nog een linkje gestuurd van een uitspraak, ik ben zelf heel blij dat ik die heb gevonden. Nu nog wat jurisprudentie over gewone parkeerboetes vinden.
Alles wat maar kon. Nooit gedacht dat zaken als pleebrillen zo'n probleem zouden worden. Ik ga haar ook gewoon terug krijgen. 3 jaar laat ik niet zonder slag of stoot vergaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan gezegd? Heb je op de 1 of andere manier laten merken dat je het niet onbelangrijk vond maar het simpelweg niet kon weten? Echt, wat een bullshit ik hoor dit soort onzin ook vaak van vriendinnen met hun domme hintjesgedrag, ben blij dat ik niet zo ben. Ik zou dr vandaag maar even met rust laten en misschien kan je morgen ofzo wel normaal met haar praten.
Het gaat erom dat het hof heeft geoordeeld dat een voorwerp anders dan een telefoon, nooit gekwalificeerd mag worden als een telefoon. Een tablet/fototoestel/mp3speler/banaan/dus ook niet, al helemaal als je er niet eens mee kan bellen. Het voorwerp uit de jurisprudentie kon notabene de telefoon bedienen. Ik denk dat ik het wel win.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zeg probeer maar, maar ik denk niet dat je het gaat lukken. In die zaak had de man een voorwerp dat werkelijk anders was dan dat agenten verklaren in zijn hand. Maar ik vind het een mooie argumentatie.
Go get 'em tiger.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het hof heeft geoordeeld dat een voorwerp anders dan een telefoon, nooit gekwalificeerd mag worden als een telefoon. Een tablet/fototoestel/mp3speler/banaan/dus ook niet, al helemaal als je er niet eens mee kan bellen. Het voorwerp uit de jurisprudentie kon notabene de telefoon bedienen. Ik denk dat ik het wel win.
Klopt, dat ga je inderdaad winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het hof heeft geoordeeld dat een voorwerp anders dan een telefoon, nooit gekwalificeerd mag worden als een telefoon. Een tablet/fototoestel/mp3speler/banaan/dus ook niet, al helemaal als je er niet eens mee kan bellen. Het voorwerp uit de jurisprudentie kon notabene de telefoon bedienen. Ik denk dat ik het wel win.
Dus? Als je het zo stelt, had die man uit de jurisprudentie ook nooit kunnen winnen, agent beweerde daar ook dat het om een telefoon ging. Glas is half vol, niet half leeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt, dat ga je inderdaad winnen.
Je moet alleen wel de rechter overtuigen dat de verklaring van de agent niet klopt.
Wel goed om je gedachten te verzetten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
En nu verplicht mijn maat mij ook nog te komen bieren op zijn werk, bij een ironmaiden coverbandje. MAar ik houd niet van iron maiden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Speedy_T het volgende:
Zo lang niet gehoord dit nummer. Altijd goed voor de sfeer
Dat is een goeie maat, luister naar je maat. Is goed voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
En nu verplicht mijn maat mij ook nog te komen bieren op zijn werk, bij een ironmaiden coverbandje. MAar ik houd niet van iron maiden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Speedy_T het volgende:
Zo lang niet gehoord dit nummer. Altijd goed voor de sfeer
There's a monkey in the junglequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Get the coool, get the cool shoe-shiiiiine
Ja, het is echt een held. Ga het ook wel doen, maar iron maiden. Blehquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is een goeie maat, luister naar je maat. Is goed voor je
Het zal nooit alleen maar om zulke kleine zaken gaan, ik zou het er denk ik ook niet zomaar bij laten. Als je er voor vecht en het lukt niet, dan moet je er vrede mee hebben maar om zulke onbenullige zaken zou ik ook niet de handdoek in de ring gooien en er gewoon voor vechtenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles wat maar kon. Nooit gedacht dat zaken als pleebrillen zo'n probleem zouden worden. Ik ga haar ook gewoon terug krijgen. 3 jaar laat ik niet zonder slag of stoot vergaan
Na een paar liter bier hoor je het vast niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, het is echt een held. Ga het ook wel doen, maar iron maiden. Bleh
Daar ben ik wel echt boos over. 3 jaar, en dan nog niet eens een gesprek in de trend van "het werkt niet /gaat niet goed"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het zal nooit alleen maar om zulke kleine zaken gaan, ik zou het er denk ik ook niet zomaar bij laten. Als je er voor vecht en het lukt niet, dan moet je er vrede mee hebben maar om zulke onbenullige zaken zou ik ook niet de handdoek in de ring gooien en er gewoon voor vechten.
Sucks dude! Sterkte er mee!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Ik vermoed dan ook dat er meer aan de hand is. Dat is iets wat je op een andere dag dan vandaag, bij haar zou kunnen navragen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar ben ik wel echt boos over. 3 jaar, en dan nog niet eens een gesprek in de trend van "het werkt niet /gaat niet goed"
Hij kwam daarstraks plots voorbij op m'n iphone. Liep bijna te huppelen over straatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Get the coool, get the cool shoe-shiiiiine
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Ben jij een manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manierBalen Yreal, niks aan te doen. Je loopt vanzelf wel weer wat leuks tegen het lijf
Trouwens: heeft iemand enig idee wat de wachtlijst voor de Librije is?Ik heb zo het idee dat als ik op mijn verjaardag daar zou willen dineren, dat ik er pas over vier verjaardagen naar toe kan! Scheelt weer, kan ik mooi al die tijd sparen voor een prijzig verjaardagsmaaltje. Elk nadeel hep z'n voordeel no
Snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ben jij een manWaarom heb je zo een gek icoontje?
Hangt er vanaf op welke dag je jarig bent. Zaterdagen hebben een wachtlijst van meer dan een jaar. Maar doordeweeks zal er sneller wat vrij zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manierBalen Yreal, niks aan te doen. Je loopt vanzelf wel weer wat leuks tegen het lijf
Trouwens: heeft iemand enig idee wat de wachtlijst voor de Librije is?Ik heb zo het idee dat als ik op mijn verjaardag daar zou willen dineren, dat ik er pas over vier verjaardagen naar toe kan! Scheelt weer, kan ik mooi al die tijd sparen voor een prijzig verjaardagsmaaltje. Elk nadeel hep z'n voordeel no
Dammquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snap er ook niks vanHeb dat toch echt wel ingevuld. Kennelijk niet opgeslagen ofzo. Achja.. tijd voor een nieuwe TBBT aflevering!
Ik dus ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw was
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw was
Justemquote:
Ik dacht nog van he gezellig nog een vrouw in het topicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
JustemNou, nee, dacht het niet
Dit topic weerspiegelt dan ook absoluut niet de doorsnee demografie op menig rechtenfaculteit bij hoorcolleges en werkgroepenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik dacht nog van he gezellig nog een vrouw in het topicmaar het is gewoon nog steeds een hengstenbal
Oh ja wel, maar die zijn gewoon niet aanwezig op Fokquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Ryon het volgende:
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
Auch. Laat ik maar eens gaan studeren, goed planquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Ryon het volgende:
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
Te veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar die zijn gewoon niet aanwezig op FokOf houden van lurken
Want hoeveel lurkers hadden we voor deze reeks?
Dude. Wat intens kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
Ik wil helemaal niet naar een kroeg en kutmuziek luisteren...
ik wil gewoon in een warm bed lepeltje lepeltje liggen
jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.
Dat kan ik tegenwoordig goed van me afzetten. Is ook beter, zeker bij de CL.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Pax' week kan niet meer stuk
als mijn cluppie verliest ben ik ook echt de hele week chagerijnig
Ja super ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Knap man !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja super dit![]()
![]()
Werd wel weer eens tijd na al die matige resultaten de laatste tijd
PEC gaat minder
Zwaar leven aan de RuG.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso Thug Life aan de RuG. Maar ze kiezen er zelf voor.
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ik ben op dit punt geen RuG'er. Thug Life past mij niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..
Kuteind naar de tram lopen manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.
Stukje lopen/frisse lucht is best een goede manier om je hoofd even leeg te maken. En anders zorgt de bier er daarna wel voor.quote:
Dat je die nog niet hebt gezienquote:
Afgelopen week gezien, vond hem erg tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
Ik ga straks Django zien
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je die nog niet hebt gezienGeniale film!
Hier net The Perks of being a Wallflower gezien. Mooie film wel
Genoteerd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.
Vakantie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga maandag echt weer wat doenTé lang niets aan het doen.
Niks doen mag soms ook wel even...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook. Ik heb mijn boek wel bij me op vakantie.
Ik heb het bij me hč. Dat hoeft verder niets te betekenen. Maar misschien ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Niks doen mag soms ook wel even...
Boeken meenemen op vakantie is wel heel fanatiek.
Haha, goed punt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb het bij me hč. Dat hoeft verder niets te betekenen. Maar misschien ook wel
das kutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is zon kut tent dat ik op fok wil posten dat het een kut tent is
Ook waar. Nou is het wel zo dat ik ook mijn waarde ontleen aan een zekere hoeveelheid studie. Anders voel ik me geen student.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Haha, goed punt.
Maar alleen al dat je bij het inpakken bedenkt dat je maar studieboeken mee moet nemen vind ik eigenlijk al fanatiek genoeg.
Mijn post-breathalyzer slaat uit Yreal. Ik schat je in op 6 ā 7 bier. Je bent al licht recalcitrant.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is zon kut tent dat ik op fok wil posten dat het een kut tent is
Is het idee van vakantie niet juist dat je relaxt en dat je alle dingen die je normaal gesproken allemaal moet even niet hoeft?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook waar. Nou is het wel zo dat ik ook mijn waarde ontleen aan een zekere hoeveelheid studie. Anders voel ik me geen student.
Natuurlijk heb je gelijk. Het is alleen een knagend gevoel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is het idee van vakantie niet juist dat je relaxt en dat je alle dingen die je normaal gesproken allemaal moet even niet hoeft?
Ik ken het wel hoor, daar niet van. Mijn oplossing is gewoon om niet op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. Het is alleen een knagend gevoel.
Ik ga in september aan de RuG beginnen. Maar ik kwam hier langs om wat dingen te vragen en ben toen maar alvast blijven hangen.quote:
Hahahaha inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat gaat misschien een beetje ver
Gaat niet zo snel trouwens, ik ben alleen productief in het weekend als ik de hele dag niks heb gedaan, dus ik zit hier nu ook met m'n boeken. Maar dan zit ik alleen maar te FOK!ken en schiet het nog niet op.quote:
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat gaat misschien een beetje ver
Oh dus SOGgen kun je ook al !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel trouwens, ik ben alleen productief in het weekend als ik de hele dag niks heb gedaan, dus ik zit hier nu ook met m'n boeken. Maar dan zit ik alleen maar te FOK!ken en schiet het nog niet op.
[..]
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.
Pot en ketel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, jij neemt je boeken mee op vakantie.
Ja daar blijk ik sowieso erg goed in te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh dus SOGgen kun je ook al !
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
[..]
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.
Ik zal vast heel veel weer vergeten, maar ik maak nu gelijk goede samenvattingen van de stof, dus dat hoeft straks niet meer. Er blijft vast wel wat hangen...quote:
Ik zie wel hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Speedy_T het volgende:
En hoe ver denk je daar in te gaan dan? Het hele jaar]..of zelfs het tweede ook?
Wablief? Als ik dat hier heb, dan komt er niets meer van de studie terecht ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
Trouwens Sport 1 zender van de maand
Ik heb dan ook voor het eerst in maanden geen directe studie-gerelateerde verplichtingenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:43 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wablief? Als ik dat hier heb, dan komt er niets meer van de studie terecht ben ik bang.
Ah, op die manier. Ja, dan kan je er lekker van genieten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb dan ook voor het eerst in maanden geen directe studie-gerelateerde verplichtingen
Maar je hebt dus geen UPC?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:46 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ja, dan kan je er lekker van genieten.
Ah leuk, en daarna? Ook twee masters?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb dan ook voor het eerst in maanden geen directe studie-gerelateerde verplichtingen
@Roos; zowel bachelor rechtsgeleerdheid & fiscaal recht. De eerste is afgerond en de tweede duurt nog een paar maanden.
Nee, heb hier Digitenne. Is dat wat UPC? Ach, ben toch aan Digitenne gebonden, want nu hoef ik de kabel niet door te trekken.quote:
Nee, ik hoop voor september een knoop door te hakken. Zie mezelf eerder één master halen met hoger cijfers dan twee tegelijk met minder overtuiging.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:59 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ah leuk, en daarna? Ook twee masters?
Correctquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mijn post-breathalyzer slaat uit Yreal. Ik schat je in op 6 ā 7 bier. Je bent al licht recalcitrant.
Kan ik me voorstellen inderdaad, alleen jammer dat je dan alsnog een keuze moet maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, ik hoop voor september een knoop door te hakken. Zie mezelf eerder één master halen met hoger cijfers dan twee tegelijk met minder overtuiging.
Heb zojuist een uitnodiging tot de kroeg afgewezen.. Genoeg gezien deze week..quote:Op zondag 3 februari 2013 00:58 schreef _Rooos_ het volgende:
Het is zaterdagnacht, misschien dat de rest wel een leven heeft.
Ben net terug, morgen scriptiequote:Op zondag 3 februari 2013 00:58 schreef _Rooos_ het volgende:
The impossible?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb zojuist een uitnodiging tot de kroeg afgewezen.. Genoeg gezien deze week..
Dus iemand nog een filmtip?![]()
Gewoon dvd toch?quote:
Twee weekjes werk nog en dan verdedigenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ah oke, moet je daar nog veel aan doen?
Goed bezig.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Twee weekjes werk nog en dan verdedigen
Ook verplicht..quote:Op zondag 3 februari 2013 00:58 schreef _Rooos_ het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik weet denk ik een leuke site voor jou, doe ik even in dm
Mja oke, jij zit nu gewoon in een kutsituatie. Maar ik denk dat het wel goed is er even uit te zijn ipv de hele avond alleen thuis te zitten.quote:
Nog bijna ruzie met een clubje ballenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Mja oke, jij zit nu gewoon in een kutsituatie. Maar ik denk dat het wel goed is er even uit te zijn ipv de hele avond alleen thuis te zitten.
Dat heb je vannacht gehoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
6 voor belasting terug nu ik net uit de stad kom, dikke prima
met bonus had ik een 7 gehad
Iets met ritme enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 08:58 schreef Yreal het volgende:
Wat doet iedereen op? Ik zou willen dat ik nog kon slapen?
Ik moet nog steeds 400 pagina's lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:12 schreef NotGuilty het volgende:
Ik moet opdrachten maken en leren voor strafecht. Heb mijn ritme een beetje omgegooid, ben uit mezelf wakker ipv de hele nacht wakker zijn tot dit tijdstip.
Ik nog 1000quote:Op zondag 3 februari 2013 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 400 pagina's lezen
Geef me nou geen reden om dan te denken 'ach, het kan nog altijd erger' want dan komt er helemaal niets vanquote:
Dat is ons basisboek voor strafrecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geef me nou geen reden om dan te denken 'ach, het kan nog altijd erger' want dan komt er helemaal niets van
Maar hoezo 1000? Dat is helemaal belachelijk veel.
Nog tentamen dus? Ik dacht dat de tentamenperiode voor iedereen nu wel eens voorbij zou zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is ons basisboek voor strafrecht.Dan heb ik het dus nog niet eens over de practicumopdrachten, het pleidooi en de hoorcolleges die je ook moet kennen gehad
Neheeeee. Wij hebben om de 5 weken tentamen.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog tentamen dus? Ik dacht dat de tentamenperiode voor iedereen nu wel eens voorbij zou zijn.
Waarom ga je dan vandaag 1000 pagina's doorploeteren?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Neheeeee. Wij hebben om de 5 weken tentamen.
Omdat het aankomende vrijdag dus weer zo ver isquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan vandaag 1000 pagina's doorploeteren?
Dus je hebt wel een tentamenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat het aankomende vrijdag dus weer zo ver is
Geen tentamenperiode , die hebben wij nietquote:Op zondag 3 februari 2013 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een tentamen
Vrouwenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Geen tentamenperiode , die hebben wij nietWel een tentamen vrijdag
Eerst koffie en Eva Jinekquote:Op zondag 3 februari 2013 09:36 schreef NotGuilty het volgende:
Ga jij eens even aan je 400 blz beginnen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
Okquote:Op zondag 3 februari 2013 09:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Oke vooruit, maar ik hou je in de smiezen.
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van makenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef _Rooos_ het volgende:
Alweer zulk mooi weer buiten, ik krijg echt weer zin in de zomer.
De wet is het enige festivalquote:Op zondag 3 februari 2013 10:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van maken
Leuk, naar welke festivals ga je?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van maken
Hier is het grauw buitenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef _Rooos_ het volgende:
Alweer zulk mooi weer buiten, ik krijg echt weer zin in de zomer.
Geen idee ! Sowieso naar Housequake outdoor festival, dat was echt leukquote:
Goed gedaan toch!quote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
Ja na mijn eerste cijfer ben ik er best tevreden mee. Ook de 2e kans waren weer veel onvoldoendes. De puntjes komen hier in ieder geval mooi binnen. Wel al m'n derde 6'je deze tentamenperiodequote:
Congrats dude. Gaat lekker zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja na mijn eerste cijfer ben ik er best tevreden mee. Ook de 2e kans waren weer veel onvoldoendes. De puntjes komen hier in ieder geval mooi binnen. Wel al m'n derde 6'je deze tentamenperiode
Drie zessen?!??! Dat wordt later dan een carričre als gemeentelijk koffiezetter.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja na mijn eerste cijfer ben ik er best tevreden mee. Ook de 2e kans waren weer veel onvoldoendes. De puntjes komen hier in ieder geval mooi binnen. Wel al m'n derde 6'je deze tentamenperiode
Dankquote:Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Congrats dude. Gaat lekker zo.
Nouhouuquote:Op zondag 3 februari 2013 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Drie zessen?!??! Dat wordt later dan een carričre als gemeentelijk koffiezetter.
Nee, hoor. Niets mis met een zes. Zolang de vakken maar gewoon gehaald worden en de punten binnenkomen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef Aurelius. het volgende:
Nouhouudit is niet goed voor mijn zessenfobie
maar misschien is het een teken dat ik tijdens het semester zelf beter aan de gang moet met de stof zodat de last op het eind niet zo zwaar is. Want de manier waarop ik het altijd deed blijkt vanaf dit jaar alleen goed genoeg te zijn voor 6'jes
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Sorry Erik ik heb je teleurgesteld
Boven cum laude is er altijd cum Erik. Ik heb weinigen gesproken met dat predikaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Sorry Erik ik heb je teleurgesteld
Smeerpijpquote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Boven cum laude is er altijd cum Erik. Ik heb weinigen gesproken met dat predikaat.
Essay waarvoor?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen!middag
Vandaag maar weer naar het hoge noorden afreizen en dan weer lekker verder werken aan mijn essay over art. 7:2 BW. Heb er al zin in!
En vanuit deze plek dan nog even mijn medeleven naar Yreal!
Lekker. Wel mooi om te zien dat een vent van 50 en een band van 16 jarige zich helemaal gaven.quote:
Dank.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen!middag
Vandaag maar weer naar het hoge noorden afreizen en dan weer lekker verder werken aan mijn essay over art. 7:2 BW. Heb er al zin in!
Zozoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker. Wel mooi om te zien dat een vent van 50 en een band van 16 jarige zich helemaal gaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi, dat ongeacht je leeftijd en ongeacht je podium je je nog helemaal kan overgeven aan het spelen van ironmaiden. Mensen met passie, ongeacht waarvoorquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Speedy_T het volgende:
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?Ik zou zelf het meeste voelen voor 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?ik zou 2 doen, maar jij had je essay toch al gegeschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dit voor het vak DGA?
Dan twee doen. Verschijnt een hoop over momenteel, ik zou mij dan richten op een aspect.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef Speedy_T het volgende:
Dit is voor DGA inderdaad. Slechts vier tot zes kantjes geloof ik.
Het boek is ook super.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:22 schreef eriksd het volgende:
A Time to Kill is een goede film overigens.
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?Pak 2. Lekker actueel at the moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een leuk onderwerp kunnen zijn. Mag ik vragen welk aspect/invalshoek je behandelt?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen!middag
gebeld dat het een kennelijke typfout was, waar ik het niet mee eens was, en toen is de order geannuleerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef NotGuilty het volgende:
Hoe is het nou met die Otto laptop afgelopen? Ik heb niet alles terug gelezen
Niet perse advies, maar wel wat ik zelf zou doen:quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Yreal het volgende:
Niet praten tegen haar is ook echt onmogelijk
jullie vrouwen zijn zo gek nog nietquote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Niet perse advies, maar wel wat ik zelf zou doen:
Vandaag wel praten, niet via whatsapp of socialmedia maar gewoon opbellen en zeggen dat je haar beslissing respecteert, maar haar graag nog een keer wil zien om te praten en alles af te sluiten omdat je om haar geeft en een mooie tijd met haar hebt gehad.
Geen dingen aan de telefoon verwijten, geen tranen of smeekbede, gewoon kalm. Als je haar dan eenmaal weer voor je hebt staan kan je tijdens dat gesprek alles uit de kast halen. Wie weet wat er uit voort komt en als ze niet van gedachte verandert heb je tenminste een fatsoenlijke afsluiting.
Je gaat toch fulltime stage lopen nu?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:28 schreef Yreal het volgende:
Ik moet ook maar eens het nieuwe semester gaan voorbereiden... geen idee wat ik nou allemaal ga volgen
Wijfquote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef eriksd het volgende:
Maar eens even mijn haar doen met Huey Lewis aan.
Klopt, maar studeren is echt geweldig als het niet je hoofdbezigheid isquote:Op zondag 3 februari 2013 13:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je gaat toch fulltime stage lopen nu?
Ga weer een leren jack kopen vandaag. Oude is stuk.quote:
Naar de UB zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga weer een leren jack kopen vandaag. Oude is stuk.
Nou, als dat niet 80's is. Rolex Datejust om een gaan maar.
Hoe veel vakken ga je volgen dan? En hoe doe je dat met tentamensquote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt, maar studeren is echt geweldig als het niet je hoofdbezigheid is![]()
Afgelopen paar weken, geen kut te doen steeds, studeren ging ook nergens over.
Ik geloof dat ik 2 werkgroepen heb iedere week. 2x 6-8 in het eerste blok en 1x 6-10 in het 2de blok. Voor tentamens ga ik vrij vragen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoe veel vakken ga je volgen dan? En hoe doe je dat met tentamens
De Fyra kennende duurt het ķf 2x zo lang ķf rijdt 'ie uberhaupt niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Vanaf stage zit ik zo op de poort trouwens, 25 minuten met de fyra en je zit in amsterdam vanuit rotterdam![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:45 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga naar het stadion
fijne dag nog allen
De Fyra rijdt de komende maanden niet; in plaats daarvan komt er een internationale IC van Den Haag HS naar Rotterdam, Breda en Brussel. Dus je moet met een normale treinquote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Vanaf stage zit ik zo op de poort trouwens, 25 minuten met de fyra en je zit in amsterdam vanuit rotterdam![]()
Je hebt de berichtgeving rondom de fyra gemist?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Fyra rijdt de komende maanden niet; in plaats daarvan komt er een internationale IC van Den Haag HS naar Rotterdam, Breda en Brussel. Dus je moet met een normale trein
de breda -> Amsterdam lijn rijdt gewoon hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt de berichtgeving rondom de fyra gemist?
Dat lijkt mij optimistischquote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Ach dan nog, niets dan ellende met dat dingquote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
de breda -> Amsterdam lijn rijdt gewoon hoor
Ik snap ook echt niet hoe je aan 25 minuten komt, volgens 9292.nl is het met de Fyra 40 en met een IC 70 minuten. En volgens mij moet je met de Fyra nog toeslag betalen ookquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, ik vergis mij er inderdaad nog in hoelang dat duurt
25 was schiphol -> rotterdam, het enige stuk waarop het ook echt boeiend is en daarom telde ik in mijn hoofd enkel dat deelquote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe je aan 25 minuten komt, volgens 9292.nl is het met de Fyra 40 en met een IC 70 minuten. En volgens mij moet je met de Fyra nog toeslag betalen ook
bestuursprocesrecht 2 is enkel om 6 uurquote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kan je niet nog ruilen van werkgroep naar een later tijdstip?
Zat net te kijken, dat is al 1,04 zonder fillesquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Speedy_T het volgende:
Ah oke. En hoe lang zou je er over doen op de motor dan?
Dan zou ik dat zo snel mogelijk laten voor wat het is. Anders wordt het een gebed zonder eind.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Yreal het volgende:
"ex" die steeds meer het signaal afgeeft dat ze blij is dat ze van mij af is...![]()
Nooit geweten dat dit zo waardeloos zou zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zo snel mogelijk laten voor wat het is. Anders wordt het een gebed zonder eind.
Welk haar? Jij bent kaal en dik.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef eriksd het volgende:
Maar eens even mijn haar doen met Huey Lewis aan.
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?1 is opzich wel interessant. Maar je kunt inderdaad - zoals die neppe fiscalisten hierboven betogen - voor de easy way out gaan en 2 pakken, aangezien dat nu erg actueel is / er wordt veel over geschreven / er weinig spannends gebeurt. Ik heb nog wel ergens een memo liggen over 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder: kut zeg Yreal![]()
Wat een binnenkomerquote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
[..]
Welk haar? Jij bent kaal en dik.
Eens. Cut your losses.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zo snel mogelijk laten voor wat het is. Anders wordt het een gebed zonder eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |