Goed bezig.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Twee weekjes werk nog en dan verdedigen
Ook verplicht..quote:Op zondag 3 februari 2013 00:58 schreef _Rooos_ het volgende:
Het is zaterdagnacht, misschien dat de rest wel een leven heeft.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik weet denk ik een leuke site voor jou, doe ik even in dm
Mja oke, jij zit nu gewoon in een kutsituatie. Maar ik denk dat het wel goed is er even uit te zijn ipv de hele avond alleen thuis te zitten.quote:
Nog bijna ruzie met een clubje ballenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Mja oke, jij zit nu gewoon in een kutsituatie. Maar ik denk dat het wel goed is er even uit te zijn ipv de hele avond alleen thuis te zitten.
Dat heb je vannacht gehoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
6 voor belasting terug nu ik net uit de stad kom, dikke prima
met bonus had ik een 7 gehad
Iets met ritme enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 08:58 schreef Yreal het volgende:
Wat doet iedereen op? Ik zou willen dat ik nog kon slapen?
Ik moet nog steeds 400 pagina's lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:12 schreef NotGuilty het volgende:
Ik moet opdrachten maken en leren voor strafecht. Heb mijn ritme een beetje omgegooid, ben uit mezelf wakker ipv de hele nacht wakker zijn tot dit tijdstip.
Ik nog 1000quote:Op zondag 3 februari 2013 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 400 pagina's lezen
Geef me nou geen reden om dan te denken 'ach, het kan nog altijd erger' want dan komt er helemaal niets vanquote:
Dat is ons basisboek voor strafrecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geef me nou geen reden om dan te denken 'ach, het kan nog altijd erger' want dan komt er helemaal niets van
Maar hoezo 1000? Dat is helemaal belachelijk veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |