Nog tentamen dus? Ik dacht dat de tentamenperiode voor iedereen nu wel eens voorbij zou zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is ons basisboek voor strafrecht.Dan heb ik het dus nog niet eens over de practicumopdrachten, het pleidooi en de hoorcolleges die je ook moet kennen gehad
Neheeeee. Wij hebben om de 5 weken tentamen.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog tentamen dus? Ik dacht dat de tentamenperiode voor iedereen nu wel eens voorbij zou zijn.
Waarom ga je dan vandaag 1000 pagina's doorploeteren?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Neheeeee. Wij hebben om de 5 weken tentamen.
Omdat het aankomende vrijdag dus weer zo ver isquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan vandaag 1000 pagina's doorploeteren?
Dus je hebt wel een tentamenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat het aankomende vrijdag dus weer zo ver is
Geen tentamenperiode , die hebben wij nietquote:Op zondag 3 februari 2013 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een tentamen
Vrouwenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Geen tentamenperiode , die hebben wij nietWel een tentamen vrijdag
Eerst koffie en Eva Jinekquote:Op zondag 3 februari 2013 09:36 schreef NotGuilty het volgende:
Ga jij eens even aan je 400 blz beginnen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
6 voor belasting terug nu ik net uit de stad kom, dikke prima
met bonus had ik een 7 gehad
Okquote:Op zondag 3 februari 2013 09:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Oke vooruit, maar ik hou je in de smiezen.
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van makenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef _Rooos_ het volgende:
Alweer zulk mooi weer buiten, ik krijg echt weer zin in de zomer.
De wet is het enige festivalquote:Op zondag 3 februari 2013 10:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van maken
Leuk, naar welke festivals ga je?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van maken
Hier is het grauw buitenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef _Rooos_ het volgende:
Alweer zulk mooi weer buiten, ik krijg echt weer zin in de zomer.
Geen idee ! Sowieso naar Housequake outdoor festival, dat was echt leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |