Nog tentamen dus? Ik dacht dat de tentamenperiode voor iedereen nu wel eens voorbij zou zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is ons basisboek voor strafrecht.Dan heb ik het dus nog niet eens over de practicumopdrachten, het pleidooi en de hoorcolleges die je ook moet kennen gehad
Neheeeee. Wij hebben om de 5 weken tentamen.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog tentamen dus? Ik dacht dat de tentamenperiode voor iedereen nu wel eens voorbij zou zijn.
Waarom ga je dan vandaag 1000 pagina's doorploeteren?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Neheeeee. Wij hebben om de 5 weken tentamen.
Omdat het aankomende vrijdag dus weer zo ver isquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan vandaag 1000 pagina's doorploeteren?
Dus je hebt wel een tentamenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat het aankomende vrijdag dus weer zo ver is
Geen tentamenperiode , die hebben wij nietquote:Op zondag 3 februari 2013 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een tentamen
Vrouwenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Geen tentamenperiode , die hebben wij nietWel een tentamen vrijdag
Eerst koffie en Eva Jinekquote:Op zondag 3 februari 2013 09:36 schreef NotGuilty het volgende:
Ga jij eens even aan je 400 blz beginnen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
6 voor belasting terug nu ik net uit de stad kom, dikke prima
met bonus had ik een 7 gehad
Okquote:Op zondag 3 februari 2013 09:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Oke vooruit, maar ik hou je in de smiezen.
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van makenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef _Rooos_ het volgende:
Alweer zulk mooi weer buiten, ik krijg echt weer zin in de zomer.
De wet is het enige festivalquote:Op zondag 3 februari 2013 10:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van maken
Leuk, naar welke festivals ga je?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga er echt een festivalzomer van maken
Hier is het grauw buitenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef _Rooos_ het volgende:
Alweer zulk mooi weer buiten, ik krijg echt weer zin in de zomer.
Geen idee ! Sowieso naar Housequake outdoor festival, dat was echt leukquote:
Goed gedaan toch!quote:Op zondag 3 februari 2013 04:22 schreef Aurelius. het volgende:
6 voor belasting terug nu ik net uit de stad kom, dikke prima
met bonus had ik een 7 gehad
Ja na mijn eerste cijfer ben ik er best tevreden mee. Ook de 2e kans waren weer veel onvoldoendes. De puntjes komen hier in ieder geval mooi binnen. Wel al m'n derde 6'je deze tentamenperiodequote:
Congrats dude. Gaat lekker zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja na mijn eerste cijfer ben ik er best tevreden mee. Ook de 2e kans waren weer veel onvoldoendes. De puntjes komen hier in ieder geval mooi binnen. Wel al m'n derde 6'je deze tentamenperiode
Drie zessen?!??! Dat wordt later dan een carrière als gemeentelijk koffiezetter.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja na mijn eerste cijfer ben ik er best tevreden mee. Ook de 2e kans waren weer veel onvoldoendes. De puntjes komen hier in ieder geval mooi binnen. Wel al m'n derde 6'je deze tentamenperiode
Dankquote:Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Congrats dude. Gaat lekker zo.
Nouhouuquote:Op zondag 3 februari 2013 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Drie zessen?!??! Dat wordt later dan een carrière als gemeentelijk koffiezetter.
Nee, hoor. Niets mis met een zes. Zolang de vakken maar gewoon gehaald worden en de punten binnenkomen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef Aurelius. het volgende:
Nouhouudit is niet goed voor mijn zessenfobie
maar misschien is het een teken dat ik tijdens het semester zelf beter aan de gang moet met de stof zodat de last op het eind niet zo zwaar is. Want de manier waarop ik het altijd deed blijkt vanaf dit jaar alleen goed genoeg te zijn voor 6'jes
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Sorry Erik ik heb je teleurgesteld
Boven cum laude is er altijd cum Erik. Ik heb weinigen gesproken met dat predikaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Sorry Erik ik heb je teleurgesteld
Smeerpijpquote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Boven cum laude is er altijd cum Erik. Ik heb weinigen gesproken met dat predikaat.
Essay waarvoor?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen!middag
Vandaag maar weer naar het hoge noorden afreizen en dan weer lekker verder werken aan mijn essay over art. 7:2 BW. Heb er al zin in!
En vanuit deze plek dan nog even mijn medeleven naar Yreal!
Lekker. Wel mooi om te zien dat een vent van 50 en een band van 16 jarige zich helemaal gaven.quote:
Dank.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen!middag
Vandaag maar weer naar het hoge noorden afreizen en dan weer lekker verder werken aan mijn essay over art. 7:2 BW. Heb er al zin in!
En vanuit deze plek dan nog even mijn medeleven naar Yreal!
Zozoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker. Wel mooi om te zien dat een vent van 50 en een band van 16 jarige zich helemaal gaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi, dat ongeacht je leeftijd en ongeacht je podium je je nog helemaal kan overgeven aan het spelen van ironmaiden. Mensen met passie, ongeacht waarvoorquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Speedy_T het volgende:
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?Ik zou zelf het meeste voelen voor 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Speedy_T het volgende:
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?ik zou 2 doen, maar jij had je essay toch al gegeschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dit voor het vak DGA?
Dan twee doen. Verschijnt een hoop over momenteel, ik zou mij dan richten op een aspect.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef Speedy_T het volgende:
Dit is voor DGA inderdaad. Slechts vier tot zes kantjes geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |