Oh ja wel, maar die zijn gewoon niet aanwezig op Fokquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Ryon het volgende:
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
Auch. Laat ik maar eens gaan studeren, goed planquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Ryon het volgende:
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
Te veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar die zijn gewoon niet aanwezig op FokOf houden van lurken
Want hoeveel lurkers hadden we voor deze reeks?
Dude. Wat intens kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
Ik wil helemaal niet naar een kroeg en kutmuziek luisteren...
ik wil gewoon in een warm bed lepeltje lepeltje liggen
jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.
Dat kan ik tegenwoordig goed van me afzetten. Is ook beter, zeker bij de CL.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Pax' week kan niet meer stuk
als mijn cluppie verliest ben ik ook echt de hele week chagerijnig
Ja super ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Knap man !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja super dit![]()
![]()
Werd wel weer eens tijd na al die matige resultaten de laatste tijd
PEC gaat minder
Zwaar leven aan de RuG.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso Thug Life aan de RuG. Maar ze kiezen er zelf voor.
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ik ben op dit punt geen RuG'er. Thug Life past mij niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..
Kuteind naar de tram lopen manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.
Stukje lopen/frisse lucht is best een goede manier om je hoofd even leeg te maken. En anders zorgt de bier er daarna wel voor.quote:
Dat je die nog niet hebt gezienquote:
Afgelopen week gezien, vond hem erg tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
Ik ga straks Django zien
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je die nog niet hebt gezienGeniale film!
Hier net The Perks of being a Wallflower gezien. Mooie film wel
Genoteerd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.
Vakantie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga maandag echt weer wat doenTé lang niets aan het doen.
Niks doen mag soms ook wel even...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook. Ik heb mijn boek wel bij me op vakantie.
Ik heb het bij me hè. Dat hoeft verder niets te betekenen. Maar misschien ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Niks doen mag soms ook wel even...
Boeken meenemen op vakantie is wel heel fanatiek.
Haha, goed punt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb het bij me hè. Dat hoeft verder niets te betekenen. Maar misschien ook wel
das kutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is zon kut tent dat ik op fok wil posten dat het een kut tent is
Ook waar. Nou is het wel zo dat ik ook mijn waarde ontleen aan een zekere hoeveelheid studie. Anders voel ik me geen student.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Haha, goed punt.
Maar alleen al dat je bij het inpakken bedenkt dat je maar studieboeken mee moet nemen vind ik eigenlijk al fanatiek genoeg.
Mijn post-breathalyzer slaat uit Yreal. Ik schat je in op 6 à 7 bier. Je bent al licht recalcitrant.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is zon kut tent dat ik op fok wil posten dat het een kut tent is
Is het idee van vakantie niet juist dat je relaxt en dat je alle dingen die je normaal gesproken allemaal moet even niet hoeft?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook waar. Nou is het wel zo dat ik ook mijn waarde ontleen aan een zekere hoeveelheid studie. Anders voel ik me geen student.
Natuurlijk heb je gelijk. Het is alleen een knagend gevoel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is het idee van vakantie niet juist dat je relaxt en dat je alle dingen die je normaal gesproken allemaal moet even niet hoeft?
Ik ken het wel hoor, daar niet van. Mijn oplossing is gewoon om niet op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. Het is alleen een knagend gevoel.
Ik ga in september aan de RuG beginnen. Maar ik kwam hier langs om wat dingen te vragen en ben toen maar alvast blijven hangen.quote:
Hahahaha inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat gaat misschien een beetje ver
Gaat niet zo snel trouwens, ik ben alleen productief in het weekend als ik de hele dag niks heb gedaan, dus ik zit hier nu ook met m'n boeken. Maar dan zit ik alleen maar te FOK!ken en schiet het nog niet op.quote:
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat gaat misschien een beetje ver
Oh dus SOGgen kun je ook al !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel trouwens, ik ben alleen productief in het weekend als ik de hele dag niks heb gedaan, dus ik zit hier nu ook met m'n boeken. Maar dan zit ik alleen maar te FOK!ken en schiet het nog niet op.
[..]
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.
Pot en ketel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, jij neemt je boeken mee op vakantie.
Ja daar blijk ik sowieso erg goed in te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh dus SOGgen kun je ook al !
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
[..]
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.
Ik zal vast heel veel weer vergeten, maar ik maak nu gelijk goede samenvattingen van de stof, dus dat hoeft straks niet meer. Er blijft vast wel wat hangen...quote:
Ik zie wel hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Speedy_T het volgende:
En hoe ver denk je daar in te gaan dan? Het hele jaar]..of zelfs het tweede ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |