Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso Thug Life aan de RuG. Maar ze kiezen er zelf voor.
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ik ben op dit punt geen RuG'er. Thug Life past mij niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..
Kuteind naar de tram lopen manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.
Stukje lopen/frisse lucht is best een goede manier om je hoofd even leeg te maken. En anders zorgt de bier er daarna wel voor.quote:
Dat je die nog niet hebt gezienquote:
Afgelopen week gezien, vond hem erg tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
Ik ga straks Django zien
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je die nog niet hebt gezienGeniale film!
Hier net The Perks of being a Wallflower gezien. Mooie film wel
Genoteerd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.
Vakantie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga maandag echt weer wat doenTé lang niets aan het doen.
Niks doen mag soms ook wel even...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook. Ik heb mijn boek wel bij me op vakantie.
Ik heb het bij me hè. Dat hoeft verder niets te betekenen. Maar misschien ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Niks doen mag soms ook wel even...
Boeken meenemen op vakantie is wel heel fanatiek.
Haha, goed punt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb het bij me hè. Dat hoeft verder niets te betekenen. Maar misschien ook wel
das kutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is zon kut tent dat ik op fok wil posten dat het een kut tent is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |