Oh ja wel, maar die zijn gewoon niet aanwezig op Fokquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Ryon het volgende:
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
Auch. Laat ik maar eens gaan studeren, goed planquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Ryon het volgende:
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
Te veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar die zijn gewoon niet aanwezig op FokOf houden van lurken
Want hoeveel lurkers hadden we voor deze reeks?
Dude. Wat intens kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
Ik wil helemaal niet naar een kroeg en kutmuziek luisteren...
ik wil gewoon in een warm bed lepeltje lepeltje liggen
jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.
Dat kan ik tegenwoordig goed van me afzetten. Is ook beter, zeker bij de CL.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Pax' week kan niet meer stuk
als mijn cluppie verliest ben ik ook echt de hele week chagerijnig
Ja super ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Knap man !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja super dit![]()
![]()
Werd wel weer eens tijd na al die matige resultaten de laatste tijd
PEC gaat minder
Zwaar leven aan de RuG.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |