Dude. Wat intens kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
Ik wil helemaal niet naar een kroeg en kutmuziek luisteren...
ik wil gewoon in een warm bed lepeltje lepeltje liggen
jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ga nou maar gewoon.
Dat kan ik tegenwoordig goed van me afzetten. Is ook beter, zeker bij de CL.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Pax' week kan niet meer stuk
als mijn cluppie verliest ben ik ook echt de hele week chagerijnig
Ja super ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Knap man !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja super dit![]()
![]()
Werd wel weer eens tijd na al die matige resultaten de laatste tijd
PEC gaat minder
Zwaar leven aan de RuG.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Aurelius. het volgende:
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso Thug Life aan de RuG. Maar ze kiezen er zelf voor.
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn deprimerende gezeik, ik ben weg.
Vrijdag nou eens meeten? of donderdag?
Ik ben op dit punt geen RuG'er. Thug Life past mij niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze Acta ? Waar is het wij-gevoel ?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee tuurlijk mag je down zijn, is niet zomaar wat.
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal vent je hebt mijn sympathie. Minstens 20 bier.
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen waarom woon ik nou in de enige wijk zonder tramhalte..
Kuteind naar de tram lopen manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal oprotten. Zuipen. Kssssss.
Stukje lopen/frisse lucht is best een goede manier om je hoofd even leeg te maken. En anders zorgt de bier er daarna wel voor.quote:
Dat je die nog niet hebt gezienquote:
Afgelopen week gezien, vond hem erg tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
Ik ga straks Django zien
Je zou Everything Must Go eens moeten kijken. Even negeren dat Will Ferrell de main role heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je die nog niet hebt gezienGeniale film!
Hier net The Perks of being a Wallflower gezien. Mooie film wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |