Ook waar. Nou is het wel zo dat ik ook mijn waarde ontleen aan een zekere hoeveelheid studie. Anders voel ik me geen student.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Haha, goed punt.
Maar alleen al dat je bij het inpakken bedenkt dat je maar studieboeken mee moet nemen vind ik eigenlijk al fanatiek genoeg.
Mijn post-breathalyzer slaat uit Yreal. Ik schat je in op 6 à 7 bier. Je bent al licht recalcitrant.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is zon kut tent dat ik op fok wil posten dat het een kut tent is
Is het idee van vakantie niet juist dat je relaxt en dat je alle dingen die je normaal gesproken allemaal moet even niet hoeft?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook waar. Nou is het wel zo dat ik ook mijn waarde ontleen aan een zekere hoeveelheid studie. Anders voel ik me geen student.
Natuurlijk heb je gelijk. Het is alleen een knagend gevoel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is het idee van vakantie niet juist dat je relaxt en dat je alle dingen die je normaal gesproken allemaal moet even niet hoeft?
Ik ken het wel hoor, daar niet van. Mijn oplossing is gewoon om niet op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. Het is alleen een knagend gevoel.
Ik ga in september aan de RuG beginnen. Maar ik kwam hier langs om wat dingen te vragen en ben toen maar alvast blijven hangen.quote:
Hahahaha inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat gaat misschien een beetje ver
Gaat niet zo snel trouwens, ik ben alleen productief in het weekend als ik de hele dag niks heb gedaan, dus ik zit hier nu ook met m'n boeken. Maar dan zit ik alleen maar te FOK!ken en schiet het nog niet op.quote:
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat gaat misschien een beetje ver
Oh dus SOGgen kun je ook al !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel trouwens, ik ben alleen productief in het weekend als ik de hele dag niks heb gedaan, dus ik zit hier nu ook met m'n boeken. Maar dan zit ik alleen maar te FOK!ken en schiet het nog niet op.
[..]
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.
Pot en ketel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, jij neemt je boeken mee op vakantie.
Ja daar blijk ik sowieso erg goed in te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh dus SOGgen kun je ook al !
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
[..]
Alles wat ik nu doe hoef ik straks niet meer te doen.
Ik zal vast heel veel weer vergeten, maar ik maak nu gelijk goede samenvattingen van de stof, dus dat hoeft straks niet meer. Er blijft vast wel wat hangen...quote:
Ik zie wel hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Speedy_T het volgende:
En hoe ver denk je daar in te gaan dan? Het hele jaar]..of zelfs het tweede ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |