quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah doe maarBen nu wel even weg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwwwww Tchockie. Ik zal zodadelijk mijn eerste biertje op jou drinken, OK ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap het al. Als het slecht is schuiven we het op Tchock af en anders niet
Ah, dat wordt smullenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Tchock het volgende:
Ik ga zometeen wat drinken met mijn beste vriend en zijn ex die hij nauwelijks heeft gezien sinds het uit is. Potentieel awkward
Wees jezelf. Komt alles goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Tchock het volgende:
Ik ga zometeen wat drinken met mijn beste vriend en zijn ex die hij nauwelijks heeft gezien sinds het uit is. Potentieel awkward
Precies. Hoe kom je aan dat kind? Oh, is van de marktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerste dat ik voor me zag: twee boeren die handjeklap doen. 'VERKEUCHT'
Klinkt als een hoge dosis MDMA, inclusief kwijl.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef Tchock het volgende:
Maar ze bedoelt natuurlijk te zeggen dat ze een Meneer Onschuldig aan de haak heeft geslagen en helemaal wegdroomt in een zee van rozenblaadjes en chocolade en maneschijn en kwijl en wat niet meer.
Hopen voor Meneer Onschuldig dat ze haar kaken een beetje in bedwang kan houdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Klinkt als een hoge dosis MDMA, inclusief kwijl.
Dat spul droogt ook uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen voor Meneer Onschuldig dat ze haar kaken een beetje in bedwang kan houden
Klinkt als een mooie avondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schuurpapier dus. En dan die tanden er bij
IK HOU VAN JOU. IK VIND JE ZO LIEF. AHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat zij zich toch wel vermaakt.
JE HAAR VOELT ALS GEEL OF ROZE OF AARDBEIquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
IK HOU VAN JOU. IK VIND JE ZO LIEF. AHHHHHHHHH
O, IK HEB ZIN IN AARDBEIENIJSJESquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
JE HAAR VOELT ALS GEEL OF ROZE OF AARDB
Die tent heb ik gister gelukkig weten te vermijden. Maar helaas waren de prijzen in de kroeg waar ik zat van hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben gisteren overigens in de Bubbels beland op het Leidse.
Ik voelde me net Spotless.
Het thema van gisteravond stappen was 'foute' avond. Nou, ik heb het geweten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die tent heb ik gister gelukkig weten te vermijden. Maar helaas waren de prijzen in de kroeg waar ik zat van hetzelfde niveau.
Tenten als de Bubbels, Cooldown etc. zitten op vrijdag vaak vol met studenten/advocaten. Gisteravond...was niet zo'n avond.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef Ryon het volgende:
Ach, Grand café de Bubbels is op vrijdag nog wel prima te doen. Donderdag iets leuker, maar zaterdag moet je er gewoon niet zijn.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]Mooien wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |