Het is geen zondagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog lekker met de hond gewandeld vandaag?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog lekker met de hond gewandeld vandaag?
Je had toch een hond?quote:
Ja sorry ik was een beetje paranoïde door Tchock. Ik denk wat moet jij nou weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had toch een hond?
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor
Alles is ook altijd mijn schuld hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja sorry ik was een beetje paranoïde door Tchock. Ik denk wat moet jij nou weer.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles is ook altijd mijn schuld hier
Na vanavond staat PEC boven Groningenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles is ook altijd mijn schuld hier
Er moet eerst gewonnen worden. NAC lijkt meer in vorm dan wij de laatste weken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na vanavond staat PEC boven Groningen
Klinkt als een lekkere dag/avondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens ben ik op de Veluwe. Groot feest voor de hond. En zo dadelijk ga ik heel burgerlijk gourmetten en heel veul bier drinken. Laat deze ouwe lul maar schuiven...met z'n bek over de keien
Hier ben ik zeker ook weer op een of andere manier verantwoordelijk voor?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens ben ik op de Veluwe. Groot feest voor de hond. En zo dadelijk ga ik heel burgerlijk gourmetten en heel veul bier drinken. Laat deze ouwe lul maar schuiven...met z'n bek over de keien
Prachtig gebied lijkt me datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind PEC anders best wel degelijk spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet eerst gewonnen worden. NAC lijkt meer in vorm dan wij de laatste weken.
Nee dit is een goed iets. Net een enorm trieste week achter de rug dus dat moet even afgereageerd worden met bier en relaxen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier ben ik zeker ook weer op een of andere manier verantwoordelijk voor?
Ah doe maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:50 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb nu nog wel een foto van m'n auto voor je Pax, mocht je nog willen.
Ja, het is ook niet slecht, maar NAC staat dit jaar op zes uit twee met 5 voor en 0 tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind PEC anders best wel degelijk spelen
Oh ja, ik snap het al. Als het slecht is schuiven we het op Tchock af en anders nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee dit is een goed iets. Net een enorm trieste week achter de rug dus dat moet even afgereageerd worden met bier en relaxen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah doe maarBen nu wel even weg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwwwww Tchockie. Ik zal zodadelijk mijn eerste biertje op jou drinken, OK ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap het al. Als het slecht is schuiven we het op Tchock af en anders niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |