Dat restaurant wordt echt de hemel in geprezen overal waar ik er over lees. Ze hebben twee sterren nu toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Ryon het volgende:
Johannes van Dam heeft &Samhoud places een tien gegeven. Dan heb je echt te maken met de absolute culinaire top.
Menu is wel 160 - 330 euro p.p exclusief drank. Dat is een flinke besteding.
Ja, die waren al bijelkaar gekookt in een ander restaurant. De recensie van Johannes in het Parool van vandaag is echt lyrisch. De gerechten blijken nog beter te zijn dan dat in drie sterren restaurants gecreëerd wordt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat restaurant wordt echt de hemel in geprezen overal waar ik er over lees. Ze hebben twee sterren nu toch?
Haha, ken het probleem. Ik kom ongeveer iedere week van mijn leven vlakbij een driesterrenrestaurant, toen ik nog op de middelbare school zat dagelijksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die waren al bijelkaar gekookt in een ander restaurant. De recensie van Johannes in het Parool van vandaag is echt lyrisch. De gerechten blijken nog beter te zijn dan dat in drie sterren restaurants gecreëerd wordt.
Amsterdam heeft in tien jaar tijd opeens talloze top restaurants erbij gekregen. Wel heel bijzonder. Jammer dat ze zo dichtbij zijn, en qua prijs toch weer zo ver weg
Wel ontzettend leuk om een keer te doen. Je wordt echt heel erg verwend.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
Als ik overigens mijn vriendin mee zou nemen hoef ik haar niet eens meer ter huwelijk te vragen denk ik![]()
Maar ja, beetje menu zit je boven de 150, reken daar een goede honderd aan drank bij p.p.
Ik ga het ook zeker nog wel een keer doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wel ontzettend leuk om een keer te doen. Je wordt echt heel erg verwend.
De Librije lijkt me geweldig inderdaad !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker nog wel een keer doenLijkt me echt een ervaring. Als ik dan aan de goede restaurants begin doe ik wel eerst een paar iets mindere hoor, maar de Librije en Oud Sluis kom ik nog wel ooit
Ja en nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
Raad je mij nou aan een verkrachtingsscène te kijken omdat 'ie zo realistisch is?
Ik had het gezien inderdaad. Binnenkort ooit maar eens uberhaupt een bezoekje wagen, maar dan moet het wel een verdomd goede gelegenheid zijn. Nu nog 1 bedenkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Ryon het volgende:
Johannes van Dam heeft &Samhoud places een tien gegeven. Dan heb je echt te maken met de absolute culinaire top.
Menu is wel 160 - 330 euro p.p exclusief drank. Dat is een flinke besteding.
DSB was (is) geen systeembank.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, ik had een vraag. SNS Reaal is nu dus genationaliseerd. Daarbij zijn alle aandelen geconfisqueerd door de Overheid op basis van de Interventiewet 2012. Hoe ging dat bij de vorige crises dan? In 2008 zijn toch ook meerdere banken genationaliseerd?
edit: En in aansluiting daarop, waarom wordt SNS Reaal wel gered en de DSB Beheer niet?
https://soundcloud.com/p-e-a-c-e/follow-baby-1quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja en nee.
Wat was dat ene nummer/album trouwens?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:31 schreef Maharbal het volgende:
Over de Librije: ik had het toentertijd net iets te vroeg uitgemaakt met m'n ex. Haar vader was bevriend met de kok van de Librije, en die zou thuis persoonlijk even komen koken
Fixed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben gisteren overigens in de Bubbels beland op het Leidse.
Ik voelde me net Spotless in dit topic.
Het is geen zondagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog lekker met de hond gewandeld vandaag?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog lekker met de hond gewandeld vandaag?
Je had toch een hond?quote:
Ja sorry ik was een beetje paranoïde door Tchock. Ik denk wat moet jij nou weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had toch een hond?
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor
Alles is ook altijd mijn schuld hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja sorry ik was een beetje paranoïde door Tchock. Ik denk wat moet jij nou weer.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles is ook altijd mijn schuld hier
Na vanavond staat PEC boven Groningenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles is ook altijd mijn schuld hier
Er moet eerst gewonnen worden. NAC lijkt meer in vorm dan wij de laatste weken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na vanavond staat PEC boven Groningen
Klinkt als een lekkere dag/avondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens ben ik op de Veluwe. Groot feest voor de hond. En zo dadelijk ga ik heel burgerlijk gourmetten en heel veul bier drinken. Laat deze ouwe lul maar schuiven...met z'n bek over de keien
Hier ben ik zeker ook weer op een of andere manier verantwoordelijk voor?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens ben ik op de Veluwe. Groot feest voor de hond. En zo dadelijk ga ik heel burgerlijk gourmetten en heel veul bier drinken. Laat deze ouwe lul maar schuiven...met z'n bek over de keien
Prachtig gebied lijkt me datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind PEC anders best wel degelijk spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet eerst gewonnen worden. NAC lijkt meer in vorm dan wij de laatste weken.
Nee dit is een goed iets. Net een enorm trieste week achter de rug dus dat moet even afgereageerd worden met bier en relaxen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier ben ik zeker ook weer op een of andere manier verantwoordelijk voor?
Ah doe maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:50 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb nu nog wel een foto van m'n auto voor je Pax, mocht je nog willen.
Ja, het is ook niet slecht, maar NAC staat dit jaar op zes uit twee met 5 voor en 0 tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind PEC anders best wel degelijk spelen
Oh ja, ik snap het al. Als het slecht is schuiven we het op Tchock af en anders nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee dit is een goed iets. Net een enorm trieste week achter de rug dus dat moet even afgereageerd worden met bier en relaxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |