Danku vriendelijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Cooldown ben ik een keer geweest op een zaterdag met een matras en een slaapzak bij me. Duurde een half uur voor ik die shit in de garderobe had en toen wilden mensen weer weg.
Ja, publiek dat de Bubbels trekt is over het algemeen wel prima. Alleen je kan het treffenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tenten als de Bubbels, Cooldown etc. zitten op vrijdag vaak vol met studenten/advocaten. Gisteravond...was niet zo'n avond.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]Wow stoere auto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, publiek dat de Bubbels trekt is over het algemeen wel prima. Alleen je kan het treffenOp zaterdag komen er met name mensen uit de randgemeentes.
Ik had gisteren een diner en daarna eerst wat tenten op de wallen (zonder vrouwen, maar met toeristen) waar men ook toeristenprijzen rekende om vervolgens in de Pijp te eindigen. Bier bleef allemaal heel erg beperkt, maar toch pas om zeven uur gaan slapen. Waardoor ik vandaag echt helemaal niets heb kunnen doen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het ook een hele mooie wagen
quote:
Om eerlijk te zijn vind ik de Pijp ook niet altijd even denderend. Tijdens de zomer is het geweldig, maar anders is vrij duur en druk. Maar diep in de nacht is dat de enige plek waar er nog het een en ander te doen is. Prima voor de afsluiter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De pijp kom ik niet zo vaak. Ik vind het wel leuk, maar op sommige avonden (en op bepaalde tijdstippen) is het er propvol. Ik houd er niet van niet te kunnen draaien.
Ah, de Mazzeltof?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de Pijp ook niet altijd even denderend. Tijdens de zomer is het geweldig, maar anders is vrij duur en druk. Maar diep in de nacht is dat de enige plek waar er nog het een en ander te doen is. Prima voor de afsluiter.
Yes, en daarna even een te afterbieren in een studentikoze fuifkelder. De Pijp ligt voor de meeste mensen ook redelijk centraal dus je bent daarna ook weer snel thuis.quote:
Laatst geweest na het kerstdiner met werk. Het personeel werd een beetje gek toen we iets van 50 bier bestelden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes, en daarna even een te afterbieren in een studentikoze fuifkelder. De Pijp ligt voor de meeste mensen ook redelijk centraal dus je bent daarna ook weer snel thuis.
Ik ken maar weinig barmannen die zo geen zin hebben in het werk als die oude knakker die daar (volgens mij met zijn kinderen) achter de bar staat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Laatst geweest na het kerstdiner met werk. Het personeel werd een beetje gek toen we iets van 50 bier bestelden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig barmannen die zo geen zin hebben in het werk als die oude knakker die daar (volgens mij met zijn kinderen) achter de bar staat.
Oh, dat is op zich best leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg zojuist een boekje in mijn handen gedrukt met een beschrijving van IEDERE gevel aan de Singel en Heren-, Prinsen- en Keizersgracht. Riiiight.
Waarom?quote:
Nou ja, juist dat soort dingen vind ik best wel boeiend. Ik heb aardig wat liggen en gelezen over stedenbouwkunde en de gevels in Amsterdam (van de grachtenpanden) zijn ook behoorlijk bijzonder en een populaire toeristische attractie. De meeste Amsterdammers zijn echter niet gewend om omhoog te kijken en daar op te letten. Toeristen over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?Vind jij het interessant dat Keizersgracht 515 "herhaaldelijk verbouwd deze eeuw, waarbij het echte oude verdwenen is; huis ziet er ouder uit dan het in werkelijkheid is; dubbele stoep en in stijl aangebrachte deuromlijsting" is/heeft?
Oh heavy, helemaal uit het niets? Sterkte in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin heeft mij net, patsboem, verlaten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh heavy, helemaal uit het niets? Sterkte in ieder geval.
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was zequote:
Kut manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Nouja, een interessante gevel met een verhaal vind ik ook heel boeiend en ik vind de grachten prachtig. Maar hiervan heb ik echt zoiets wat moet ik hier meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, juist dat soort dingen vind ik best wel boeiend. Ik heb aardig wat liggen en gelezen over stedenbouwkunde en de gevels in Amsterdam (van de grachtenpanden) zijn ook behoorlijk bijzonder en een populaire toeristische attractie. De meeste Amsterdammers zijn echter niet gewend om omhoog te kijken en daar op te letten. Toeristen over het algemeen wel.
Wat is dat voor boekje? Ik ken mensen die dat super zouden vinden, best een aardig cadeautje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg zojuist een boekje in mijn handen gedrukt met een beschrijving van IEDERE gevel aan de Singel en Heren-, Prinsen- en Keizersgracht. Riiiight.
Ja, komende twee *weken worden echt zwaar kut. Het is pure ellende, maar het hoort erbij. Het enige wat je weet maar momenteel nog niet wil geloven is dat het daarna beter wordt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Yreal het volgende:
Wat een ervaring, dat gat waar je dan invalt...
Ik moet heel eerlijk bekenen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. 2de relatie, de vorig keer was ik blij dat ik van desbetreffende tiefustrut af wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, komende twee worden echt zwaar kut. Het is pure ellende, maar het hoort erbij. Het enige wat je weet maar momenteel nog niet wil geloven is dat het daarna beter wordt.
Een relatie die stuk loopt is altijd fucked up, maar maakt ook weer ruimte voor iets beters.
Amsterdamse Grachtengids, uitgeverij Spectrum, 1978. Is vast ook wel een recente versie vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is dat voor boekje? Ik ken mensen die dat super zouden vinden, best een aardig cadeautje.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Het enige wat ik eruit heb gekregen is een opstapeling van kleine dingen. en dan, hup, na 3 jaar, wegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]Nee.
Waarom?Sterkte, hoe cliché en onmogelijk het ook lijkt, het komt uiteindelijk echt wel goed en dat rotgevoel gaat echt weg.
Sterkte in ieder geval
Hmm lekker dan, zit een gesprek er helemaal niet meer in? Je hebt nu niet eens een idee van wat het nou precies was. Vrouwen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Ik kreeg er niet echt iets uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hmm lekker dan, zit een gesprek er helemaal niet meer in? Je hebt nu niet eens een idee van wat het nou precies was. Vrouwen.
Maar wat heb jij dan gezegd? Heb je op de 1 of andere manier laten merken dat je het niet onbelangrijk vond maar het simpelweg niet kon weten? Echt, wat een bullshit ik hoor dit soort onzin ook vaak van vriendinnen met hun domme hintjesgedrag, ben blij dat ik niet zo ben. Ik zou dr vandaag maar even met rust laten en misschien kan je morgen ofzo wel normaal met haar praten.quote:
Ik had je nog een linkje gestuurd van een relevante uitspraak over die verkeersovertreding, ik ben zelf heel blij dat ik die heb gevonden. Nu nog wat jurisprudentie over gewone parkeerboetes vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Yreal het volgende:
En dan al die mensen die je op alle kanalen stalken dat ze verkeersboetes hebben.Ik moet echt een website gaan maken.
Niet dat ik er niet blij mee ben...
Ik zeg probeer maar, maar ik denk niet dat je het gaat lukken. In die zaak had de man een voorwerp dat werkelijk anders was dan dat agenten verklaren in zijn hand. Maar ik vind het een mooie argumentatie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik had je nog een linkje gestuurd van een uitspraak, ik ben zelf heel blij dat ik die heb gevonden. Nu nog wat jurisprudentie over gewone parkeerboetes vinden.
Alles wat maar kon. Nooit gedacht dat zaken als pleebrillen zo'n probleem zouden worden. Ik ga haar ook gewoon terug krijgen. 3 jaar laat ik niet zonder slag of stoot vergaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan gezegd? Heb je op de 1 of andere manier laten merken dat je het niet onbelangrijk vond maar het simpelweg niet kon weten? Echt, wat een bullshit ik hoor dit soort onzin ook vaak van vriendinnen met hun domme hintjesgedrag, ben blij dat ik niet zo ben. Ik zou dr vandaag maar even met rust laten en misschien kan je morgen ofzo wel normaal met haar praten.
Het gaat erom dat het hof heeft geoordeeld dat een voorwerp anders dan een telefoon, nooit gekwalificeerd mag worden als een telefoon. Een tablet/fototoestel/mp3speler/banaan/dus ook niet, al helemaal als je er niet eens mee kan bellen. Het voorwerp uit de jurisprudentie kon notabene de telefoon bedienen. Ik denk dat ik het wel win.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zeg probeer maar, maar ik denk niet dat je het gaat lukken. In die zaak had de man een voorwerp dat werkelijk anders was dan dat agenten verklaren in zijn hand. Maar ik vind het een mooie argumentatie.
Go get 'em tiger.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het hof heeft geoordeeld dat een voorwerp anders dan een telefoon, nooit gekwalificeerd mag worden als een telefoon. Een tablet/fototoestel/mp3speler/banaan/dus ook niet, al helemaal als je er niet eens mee kan bellen. Het voorwerp uit de jurisprudentie kon notabene de telefoon bedienen. Ik denk dat ik het wel win.
Klopt, dat ga je inderdaad winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het hof heeft geoordeeld dat een voorwerp anders dan een telefoon, nooit gekwalificeerd mag worden als een telefoon. Een tablet/fototoestel/mp3speler/banaan/dus ook niet, al helemaal als je er niet eens mee kan bellen. Het voorwerp uit de jurisprudentie kon notabene de telefoon bedienen. Ik denk dat ik het wel win.
Dus? Als je het zo stelt, had die man uit de jurisprudentie ook nooit kunnen winnen, agent beweerde daar ook dat het om een telefoon ging. Glas is half vol, niet half leeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt, dat ga je inderdaad winnen.
Je moet alleen wel de rechter overtuigen dat de verklaring van de agent niet klopt.
Wel goed om je gedachten te verzetten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
En nu verplicht mijn maat mij ook nog te komen bieren op zijn werk, bij een ironmaiden coverbandje. MAar ik houd niet van iron maiden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Speedy_T het volgende:
Zo lang niet gehoord dit nummer. Altijd goed voor de sfeer
Dat is een goeie maat, luister naar je maat. Is goed voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
En nu verplicht mijn maat mij ook nog te komen bieren op zijn werk, bij een ironmaiden coverbandje. MAar ik houd niet van iron maiden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Speedy_T het volgende:
Zo lang niet gehoord dit nummer. Altijd goed voor de sfeer
There's a monkey in the junglequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Get the coool, get the cool shoe-shiiiiine
Ja, het is echt een held. Ga het ook wel doen, maar iron maiden. Blehquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is een goeie maat, luister naar je maat. Is goed voor je
Het zal nooit alleen maar om zulke kleine zaken gaan, ik zou het er denk ik ook niet zomaar bij laten. Als je er voor vecht en het lukt niet, dan moet je er vrede mee hebben maar om zulke onbenullige zaken zou ik ook niet de handdoek in de ring gooien en er gewoon voor vechtenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles wat maar kon. Nooit gedacht dat zaken als pleebrillen zo'n probleem zouden worden. Ik ga haar ook gewoon terug krijgen. 3 jaar laat ik niet zonder slag of stoot vergaan
Na een paar liter bier hoor je het vast niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, het is echt een held. Ga het ook wel doen, maar iron maiden. Bleh
Daar ben ik wel echt boos over. 3 jaar, en dan nog niet eens een gesprek in de trend van "het werkt niet /gaat niet goed"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het zal nooit alleen maar om zulke kleine zaken gaan, ik zou het er denk ik ook niet zomaar bij laten. Als je er voor vecht en het lukt niet, dan moet je er vrede mee hebben maar om zulke onbenullige zaken zou ik ook niet de handdoek in de ring gooien en er gewoon voor vechten.
Sucks dude! Sterkte er mee!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Ik vermoed dan ook dat er meer aan de hand is. Dat is iets wat je op een andere dag dan vandaag, bij haar zou kunnen navragen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar ben ik wel echt boos over. 3 jaar, en dan nog niet eens een gesprek in de trend van "het werkt niet /gaat niet goed"
Hij kwam daarstraks plots voorbij op m'n iphone. Liep bijna te huppelen over straatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Get the coool, get the cool shoe-shiiiiine
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Ben jij een manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manierBalen Yreal, niks aan te doen. Je loopt vanzelf wel weer wat leuks tegen het lijf
Trouwens: heeft iemand enig idee wat de wachtlijst voor de Librije is?Ik heb zo het idee dat als ik op mijn verjaardag daar zou willen dineren, dat ik er pas over vier verjaardagen naar toe kan! Scheelt weer, kan ik mooi al die tijd sparen voor een prijzig verjaardagsmaaltje. Elk nadeel hep z'n voordeel no
Snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ben jij een manWaarom heb je zo een gek icoontje?
Hangt er vanaf op welke dag je jarig bent. Zaterdagen hebben een wachtlijst van meer dan een jaar. Maar doordeweeks zal er sneller wat vrij zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manierBalen Yreal, niks aan te doen. Je loopt vanzelf wel weer wat leuks tegen het lijf
Trouwens: heeft iemand enig idee wat de wachtlijst voor de Librije is?Ik heb zo het idee dat als ik op mijn verjaardag daar zou willen dineren, dat ik er pas over vier verjaardagen naar toe kan! Scheelt weer, kan ik mooi al die tijd sparen voor een prijzig verjaardagsmaaltje. Elk nadeel hep z'n voordeel no
Dammquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Snap er ook niks vanHeb dat toch echt wel ingevuld. Kennelijk niet opgeslagen ofzo. Achja.. tijd voor een nieuwe TBBT aflevering!
Ik dus ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw was
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw was
Justemquote:
Ik dacht nog van he gezellig nog een vrouw in het topicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
JustemNou, nee, dacht het niet
Dit topic weerspiegelt dan ook absoluut niet de doorsnee demografie op menig rechtenfaculteit bij hoorcolleges en werkgroepenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik dacht nog van he gezellig nog een vrouw in het topicmaar het is gewoon nog steeds een hengstenbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |