Ergens wil ik wallflower zien, maar ik heb geen zin om te kijken hoe emma met een ander aanpapt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Tower Heist
The Perks of being a Wallflower
The impossible
Suits seizoen 1 & 2
21
Allemaal aan het wachten tot ik klaar ben met studeren voor vandaag
Dan kan ik er wat aan doen ! Laat het grote probleem nou precies zijn dat ik een half jaar lang grotendeels in bed heb doorgebracht voor de tvquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft die ook alweer getipt stuk voor stuk?
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kansquote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
sinds groep 8 ben ik verlief op haar
Valt ze op dikke lelijkerds dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas heb je mijn looks niet, dus maak je geen kans
quote:
Ja, dat was wel even een hartbreker. Maar inmiddels heeft ze weer mooi haarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
Lelijk jaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Vroeger had ik best een goed woordje over Emma Watson willen doen, maar tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Zou ik bijna een foto van mijzelf posten.
Die meneer is niet hotquote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
Voor iedereen die aan emma komt
[ afbeelding ]
![]()
neuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wel voor dat maar niet voor dit??![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit topic heeft meer vrouwen nodig![]()
Waarom blijf je op hem reageren?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
Waarom moet alles dat bram van loon altijd een Rant zijn over rechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |