Er staat ergens wel zo'n schema op nestor/stip met alle vakken en of ze online worden aangeboden, ik zal even zoekenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Giku het volgende:
[..]
url van de stream opeen in VLC(netwerk stream openen)
Voordat je opent dat kleine pijltje naast oke drukken en op opslaan als klikken, fatsoenlijk formaat kiezen en GOOOOOOO! Ik ben niet op n pc dus zie termen niet, maar heel simpel!
Die dingen zijn voor Europees dus niet online ? Pas 2 week voor tentamen zekers?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef eriksd het volgende:
Lekker boeiend of je dronken achter je pc zit.
Geen alberto stegeman kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had zowel dit topic als het RTL4 Obese topic open en wou daar posten maar deed het hier...
Vermoedde al zoiets inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Studentenrechtbank, moet 5 pagina's zijn.
Woensdagmiddag ingeleverd zijn en ik moet nog beginnen, al heb ik een proefschrift uit leiden van vorig jaar gevonden dus ik weet hoe ik het wil doen en hoef bijna alleen nog maar te tikken.
[..]
Eigenlijk behandel ik voornamelijk het schriftelijkheidsvereiste en waarom dat er is, waarom mondelinge overeenkomsten voor het tekenen wel/niet geldig zijn etc. Wel interessant onderwerp op zich, maar heb gewoon nog niet echt zin om te schrijven
Klopt, heb ook mensen met minder makkelijke onderwerpen gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vermoedde al zoiets inderdaadop zich is er veel over geschreven/ te doen (geweest) dus aan info geen gebrek denk ik
Wel leuk ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Klopt, heb ook mensen met minder makkelijke onderwerpen gezien
Zo weerverder met de wegsmeltfilm op Net5![]()
![]()
Gun het wat tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
"ex" net een uur aan de telefoon gehad. Die zit heel erg in dubio. Ze is blij dat ze de stap heeft genomen maar kan aan de andere kant ook niet stoppen met huilen zegt ze en mist ze me en vind ze me geweldig... Ik snap het ook niet meer
Zeker, maar ze loopt ook al over dat ze al in het rouwproces zit... dat moet ik natuurlijk niet hebben als ik haar terug ga winnenquote:
Wtf?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
schrijf je 1 voor een 2de bachelor als deeltijder, enroll in je eigen vakken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |