Ik moet ook weer eens gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 15:54 schreef Speedy_T het volgende:
Zo dan weet ik ook weer hoe die sportschool er van binnen uitziet.. Dat wordt weer een halve week spierpijn
Studentenrechtbank, moet 5 pagina's zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Aurelius. het volgende:
Zo nieuwe rooster even in elkaar geflanst
Elke donderdag vrij tot week 14
[..]
Essay waarvoor?![]()
Eigenlijk behandel ik voornamelijk het schriftelijkheidsvereiste en waarom dat er is, waarom mondelinge overeenkomsten voor het tekenen wel/niet geldig zijn etc. Wel interessant onderwerp op zich, maar heb gewoon nog niet echt zin om te schrijvenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat zou een leuk onderwerp kunnen zijn. Mag ik vragen welk aspect/invalshoek je behandelt?
Staat daar nou precies hetzelfde in als in die Kluwer/Vermande bundels?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
https://www.waarligtjouwtax.nl/wettenbundel/
De gratis fiscale bundel van kpmg is er weer
Ja, alleen voor loonheffing miste hij een paar stukjes, maar die stonde ook niet in de kluwer.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Staat daar nou precies hetzelfde in als in die Kluwer/Vermande bundels?
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Staat daar nou precies hetzelfde in als in die Kluwer/Vermande bundels?
Haha ik ben na 1 minuut gestopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
Vul even de nationale studentenenquête in, they said. Duurt maar heel even they said.
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef Tchock het volgende:
Wat een kutweekend wat voetbal betreftEn nu is Feyenoord ook nog aan het falen tegen Willem II
De een z'n dood..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er wel mooi centen mee verdiend op Unibet
Straks moet je je eigen boetes nog aanvechtenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef Yreal het volgende:
Van baldadig motorrijden komt zo ook niks terecht
Ach, een 4 cilinder rijdt ook voor geen meter als je niet het gas erop gooitquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks moet je je eigen boetes nog aanvechten
Ik ook van jou hoor spotjequote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit aan mijn 4.5e liter. Ik hou van Yreal.
Meestal wel, maar er zijn ook wel gevallen dat het mondeling kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Gaat dat aanvechten eigenlijk allemaal schriftelijk?
nee met de postduifquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Gaat dat aanvechten eigenlijk allemaal schriftelijk?
Ja, leuk. Allemaal even lachen want het begint een beetje zielig te worden.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meestal wel, maar er zijn ook wel gevallen dat het mondeling kan.
Want, je hebt er eentje?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen want het begint een beetje zielig te worden.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |