Ik heb een Seat hèquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee dat us goftedonr lekker objectief. Wat chen im jou nissan en?
vertaling:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Potverdorie. Goed dat je het zegt!quote:
Helemaal lijp.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo op. Jij oom weer eens kijken. Klaar ik gecharmeerd wat geërfd can it toko als je ee keer verdriet hebt jungle energiek. Jou hunne. Alle.zal i mekaar erotiek. Koletelijets.quote:
Was je maar gewoon in Amsterdam gaan studeren hè. Niks geen kinderachtig gedoe van alleen enkel streams aanbieden en cijfers ophangenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hee bruce zieke baas weet jij dat toevig van Europees?
Had ik ook niet over hoeven te stappen met de trein als ik naar huis wilde. Leuke feestjes, mooiere stad.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Was je maar gewoon in Amsterdam gaan studeren hè. Niks geen kinderachtig gedoe van alleen enkel streams aanbieden en cijfers ophangen
Ik heb toegang tot de stream, connecties weet je wel. Als je mij uitlegt hoe ik zo'n ding moet rippen dan kan ik dat wel even doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hee bruce zieke baas weet jij dat toevig van Europees?
Beter geef je me dan gewoon de linkquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot de stream, connecties weet je wel. Als je mij uitlegt hoe ik zo'n ding moet rippen dan kan ik dat wel even doen.
Kan dat wachtwoord niet ondermandateren/delegerenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Beter geef je me dan gewoon de link
Je bent teveel bezig geweest met bestuursrecht vriend.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Kan dat wachtwoord niet ondermandateren/delegeren
Mijn versie: 'Dus je drinkt 3,6 liter en dan nog horen dat er anderen beneden zijn'quote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je dolly 3.6 korte en dan nog horen dat de anderen beneden zijn
Slaat niet echt ergens op.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nogal, gewoon een volwassen man dit kan toch niet
Volgens mij is dat ook niet het punt waar de kritiek op isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook volwassen mannen worden kachel.
Trommel gewoon een deeltijdstudent op en gebruik die login. Dat deed ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ze al die colleges voor iedereen (studenten) beschikbaar stelden, maarja. Laat ik die discussie maar niet weeeer beginnen.
url van de stream opeen in VLC(netwerk stream openen)quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot de stream, connecties weet je wel. Als je mij uitlegt hoe ik zo'n ding moet rippen dan kan ik dat wel even doen.
Ken al die gasten niet johquote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Trommel gewoon een deeltijdstudent op en gebruik die login. Dat deed ik ook
inderdaad, alsof iedereen na het studeren ineens na 3 biertjes moeten stoppen en netjes om 22:00 in bed moeten liggen. Kan nu al niet wachten op komend weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook volwassen mannen worden kachel.
Vanavond alle 13 afleveringen van House of Cards kijken. Netflixquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
Ohey, vanavond Super BowlMijn American Footbalmomentje van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |