Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dus jr dolly 3.6 korte en dan nogbjoreb dat ede andere beneden zijn
Get your shit together manquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vent is dit nou een grap?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wow... Jij bent echt heel ver heen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ha ja bedankt zeker wel voor de overzichtelijkheid was het rete handig!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gek genoeg wen je er aan
@Ties: goed bezig met belasting! Zeg, had je nog wat aan mijn schema bij de her?
Heb al zwart suede en bruin, dus ach. Weet nog niet welke kleur broek ik erbij aantrek.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gek genoeg wen je er aan
@Ties: goed bezig met belasting! Zeg, had je nog wat aan mijn schema bij de her?
@Erik: nette schoenen, maar die kleur zou ik nooit gekozen hebben
En oh.. op naar de keuken: tied voor pannenkoeken!Met Studio Sport op de achtergrond
Ik wil wel eens zien hoeveel NAC de scheids op de hand had in de samenvatting
Haha moeder grapjesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.
Ach so, ja, dan begrijp ik het al wat meer. Al zou ik dan voor blauw suede opteren. Maarja, wie ben ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb al zwart suede en bruin, dus ach. Weet nog niet welke kleur broek ik erbij aantrek.
Wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wij zijn er voor je jongen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Yreal het volgende:
Ik heb zo'n dikke kater dat ik niet eens meer op mijn stoel kan zitten
Ze bedoel ik het nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij zijn er voor je jongen.
Iedereen even dronken worden nu.
Heb ik ook geprobeerd maar echt niets van te begrijpen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef Aurelius. het volgende:
Ik probeer nog steeds te ontcijferen wat Spotless nou bedoelde
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Tchock het volgende:
Ik snap wel waarom mensen op zondag naar de kerk gaan. Verder is er echt geen reet te doen.
beetje laks met leercream smerenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Aurelius. het volgende:
Zo die stoel heeft z'n beste tijd ook wel gehad
Dus je dolly 3.6 korte en dan nog horen dat de anderen beneden zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dolly = dolby. Hij heeft harde muziek op enquote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je dolly 3.6 korte en dan nog horen dat de anderen beneden zijn
Slaat niet echt ergens op.
Als hij zo dronken is als dat hij doet dat hij is komt er van 2 niet heel veel denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dolly = dolby. Hij heeft harde muziek op en
1: hoort de mensen beneden nog
2: De mensen beneden horen hem zijn vrouw ervan langs geven
Ik kan dan echt uren doorgaanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij zo dronken is als dat hij doet dat hij is komt er van 2 niet heel veel denk ik.
Eh, Erik had weer eens mijn UI 100 maal gepost en Spotless is kachel, dus dequote:
Volgens mij hallucineer je. Ik zie geen 100 keer jouw UI.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eh, Erik had weer eens mijn UI 100 maal gepost en Spotless is kachel, dus delijkt me daar wel terecht
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hallucineer je. Ik zie geen 100 keer jouw UI.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt soms zo'n mazzel dat jij de mod bent en wij niet
quote:
Dat was er welquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hallucineer je. Ik zie geen 100 keer jouw UI.
Tchockquote:
Bram van loonquote:Ik spel zeer bewust afkortingen die eigennamen zijn met hoofdletters, ook al schrijft het Groene Boekje het andes voor. Dit is een spellingsregel waarmee ik geen genoegen neem. Er zijn nog een paar andere forumleden die er net zo over denken.
Ik schrijf zeer bewust muchos vier Spaanse español esta buena woorden in elke zin ook al is het dan niet meer leesbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |