Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dus jr dolly 3.6 korte en dan nogbjoreb dat ede andere beneden zijn
Get your shit together manquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vent is dit nou een grap?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wow... Jij bent echt heel ver heen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ha ja bedankt zeker wel voor de overzichtelijkheid was het rete handig!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gek genoeg wen je er aan
@Ties: goed bezig met belasting! Zeg, had je nog wat aan mijn schema bij de her?
Heb al zwart suede en bruin, dus ach. Weet nog niet welke kleur broek ik erbij aantrek.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gek genoeg wen je er aan
@Ties: goed bezig met belasting! Zeg, had je nog wat aan mijn schema bij de her?
@Erik: nette schoenen, maar die kleur zou ik nooit gekozen hebben
En oh.. op naar de keuken: tied voor pannenkoeken!Met Studio Sport op de achtergrond
Ik wil wel eens zien hoeveel NAC de scheids op de hand had in de samenvatting
Haha moeder grapjesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma is al heet genoeg voor mij. En tamelijk krokant, gezien haar leeftijd.
Ach so, ja, dan begrijp ik het al wat meer. Al zou ik dan voor blauw suede opteren. Maarja, wie ben ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb al zwart suede en bruin, dus ach. Weet nog niet welke kleur broek ik erbij aantrek.
Wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |