nope.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk nou weer naar alleen deze reactie al. Serieus man.Kom eens met iets van jezelf ofzo, laat wat identiteit zien.
Eigenlijk is ook al alles van Davy bekend door toe doen van anderequote:
zal die stylo wel geweest zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is ook al alles van Davy bekend door toe doen van andereJa op politiek gebied niet, maar volgens mij geeft hij daar geen fuck om.
Bedankt. Doet me goed dit.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is ook al alles van Davy bekend door toe doen van andereJa op politiek gebied niet, maar volgens mij geeft hij daar geen fuck om.
Niet.quote:
Stylo bleek wel mijn FB te hebben, vieze stalker. Al was mijn sollicitatie als Imam aan zijn Moskee ook niet echt tactisch.quote:
ik ook niet heb geen facebookquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet.![]()
En hoezo kom je bij mij? Ik ben niet de facebook hunter hier.
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen. Ik vind 't oprecht jammer voor hem als persoon, kan me namelijk niet voorstellen dat 't leuk moet zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders ook, maar Stylo weigert het van ze aan te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat het een turk is
u madquote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen.
stylo are you watching?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders ook, maar Stylo weigert het van ze aan te nemen.
HE BROER! Paper is geaccepteerd manquote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen. Ik vind 't oprecht jammer voor hem als persoon, kan me namelijk niet voorstellen dat 't leuk moet zijn.
Ja, maar ik negeer het.quote:
AIGHTquote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HE BROER! Paper is geaccepteerd man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke opleiding ga je daarna doen danquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tentamentje afronden, scriptietje schrijven, diploma'tje ophalen, Minister worden.
Nee dit is echt de laatste. Ik ben content met 2 (3?) masters en 6 bachelors.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
welke opleiding ga je daarna doen dan
zijn er uberhaupt nog opleidingen over??
Babylon.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn boek vergelijkt 9-11 en daarmee de twintowers met de Joodse opvatting dat de Babylonische tempeltorrens godeloos waren en een kenmerk van menselijk overmoed in het jaar 3000 voor christus... ok dan.
En nee niemand geeft er wat om hier maar ik verveel mij.
Ik vind het anders kei leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen. Ik vind 't oprecht jammer voor hem als persoon, kan me namelijk niet voorstellen dat 't leuk moet zijn.
Jammer dat in zijn Wiki niet staat wie hem en zijn vriendjes verscheidene stompen gaf bovenop zijn smoel na die uitspraak. En nee, ik was het niet.quote:Als tiener in Nederland zocht hij aansluiting bij islamitische schoolgenoten. Zijn eerste reactie op de aanslagen op de Twin Towers in New York was blijdschap. "Ook ík heb gejuicht toen de vliegtuigen de Twin Towers invlogen op 11 september 2001. Amerika kreeg eindelijk een koekje van eigen deeg!"
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tentamentje afronden, scriptietje schrijven, diploma'tje ophalen, Minister worden.
Ben je zo dik geworden omdat je de hele dag Fokt! Of sport je ook nog ofzo?quote:
dikquote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden omdat je de hele dag Fokt! Of sport je ook nog ofzo?
Hell, ik weet niet eens of jij naar school gaat TBH
dan heb je niet goed opgelet manquote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden omdat je de hele dag Fokt! Of sport je ook nog ofzo?
Hell, ik weet niet eens of jij naar school gaat TBH
Ik moest wel gniffelen ja. Waar gaat je pepert over dan ouwe reus?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch nog een lach op je smoel getoverd of niet dan..
Moet je mijn papertje zien broer?
OOOOOOOOOOOOO.......................................................quote:
Ik vind de verhalen om Babylon bijna even leuk als die over Egypte. Zoveel dingen die daar zijn ontstaan die we nu nog steeds toepassen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja al draait het hier wel om de Ziggurats en daarmee de ruines buiten de huidige stad
Hoeft niet.quote:
Op zich wel leuk dat je nu van je af bijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Als iemand breder dan jou is waardoor hij jou zo weg beukt wil nog niet zeggen dat hij dik is
Als ik dik ben vraag ik mij af hoe dun jullie wel niet zijn.
Anyway, ik ga een filmpje pakken en pitten.
xxx hou van jullie wjnmk ntb
Mijn paper gaat over de toekomstpreventie van soortgelijke problematiek in een besluitvormingsproces gelijkwaardig aan die van <KNIP>.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest wel gniffelen ja. Waar gaat je pepert over dan ouwe reus?
Hmm ik vind het allemaal iets te breed, want hoewel er wel schriftelijke bronnen zijn teruggevonden is het toch veelal giswerk. Ik houd toch meer van geschiedenis wat iets concreter is.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen om Babylon bijna even leuk als die over Egypte. Zoveel dingen die daar zijn ontstaan die we nu nog steeds toepassen.
.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Als iemand breder dan jou is waardoor hij jou zo weg beukt wil nog niet zeggen dat hij dik is
BMI van 26.1 bitch, owh yeah. Bijna op niveauquote:Als ik dik ben vraag ik mij af hoe dun jullie wel niet zijn.
Eindelijk erachter hoe je dit sujet wegjaagtquote:Anyway, ik ga een filmpje pakken en pitten.
xxx hou van jullie wjnmk ntb
Maar ik vind het zo leuk, omdat mijn vader zoveel verhalen over weet. Natuurlijk niet alles is zeker, maar vindt het wel leuk om het aan te horen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik vind het allemaal iets te breed, want hoewel er wel schriftelijke bronnen zijn teruggevonden is het toch veelal giswerk. Ik houd toch meer van geschiedenis wat iets concreter is.
Ja ik ga idd weg door jouw postquote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk erachter hoe je dit sujet wegjaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook wel tot op een zekere hoogte, maar ik heb gewoon geen zin in mijn hertentamen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo leuk, omdat mijn vader zoveel verhalen over weet. Natuurlijk niet alles is zeker, maar vindt het wel leuk om het aan te horen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ga idd weg door jouw postWelke film ga je kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ga idd weg door jouw postEn praten over je plofkop was dus het zetje wat je nodig had_O_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd het gevoel dat jij een dikke josti bent met een bril met glazen van 10cm dikte op je harses. Maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En praten over je plofkop was dus het zetje wat je nodig had_O_
ben je al zeker van die stage ??quote:Op zondag 3 februari 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het ook wel tot op een zekere hoogte, maar ik heb gewoon geen zin in mijn hertentamen.
ik heb het gevoel dat jij een turk bent maar dat wist je alquote:Op zondag 3 februari 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij een dikke josti bent met een bril met glazen van 10cm dikte op je harses. Maar ik kan het ook mis hebben
Ik wist dat je dit ging postenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat jij een turk bent maar dat wist je al
Ik had van Davy het gevoel dat het een teringjosti van het ROC met een bolle kop zou zijn. What can I sayquote:Op zondag 3 februari 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij een dikke josti bent met een bril met glazen van 10cm dikte op je harses. Maar ik kan het ook mis hebben
Maar dat is meer een gevoel hoe je in het echt bent, op het internet ben je uiteraard:quote:Op zondag 3 februari 2013 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had van Davy het gevoel dat het een teringjosti van het ROC met een bolle kop zou zijn. What can I say.
Dat gevoel heb ik overigens ook bij jou.
Ikzelf? Nee, niet bepaald. Ik ben gewoon een held. Wel een bril overigens, daar zit je goed. Over 6 weken laseren, ben ik daar ook vanaf. Bril op de motor is zo verschrikkelijk onhandig, ding beslaat continue.
. 40.000km per jaar met een beslagen bril is ook niet alles.
Best subtiel die Amerikaanse vlag op een Belg om extra aan te geven dat iemand zich anders voordoet.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dat is meer een gevoel hoe je in het echt bent, op het internet ben je uiteraard:
[ afbeelding ]
Jij snapt emquote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best subtiel die Amerikaanse vlag op een Belg om extra aan te geven dat iemand zich anders voordoet.
Hoe ik in het echt ben? Goeduitziende boy die weinig doet aan zijn haar (loop toch altijd met een helm op mijn kop rond, gel heeft geen nut). Fucking grappig, iemand die meer lult dan de gemiddelde vrouw maar op een of andere manier toch fucking boeiend blijftquote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dat is meer een gevoel hoe je in het echt bent, op het internet ben je uiteraard:
[ afbeelding ]
krijgen we die thuis bios nog te zien eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe ik in het echt ben? Goeduitziende boy die weinig doet aan zijn haar (loop toch altijd met een helm op mijn kop rond, gel heeft geen nut). Fucking grappig, iemand die meer lult dan de gemiddelde vrouw maar op een of andere manier toch fucking boeiend blijft. Maak een hoop mee, meer dan 99,99999999% van de ruim 300.000 unieke gebruikers die Fok! schijnt te tellen.
Bijzonder intelligent.Knap. Vrolijk. Grappig. Heteroseksueel met een enorm lekker wijf. En sinds kort rijk. Erg rijk.
Dat is HMF in een notendop.
Ah, bedankt voor je bevestigingquote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe ik in het echt ben? Goeduitziende boy die weinig doet aan zijn haar (loop toch altijd met een helm op mijn kop rond, gel heeft geen nut). Fucking grappig, iemand die meer lult dan de gemiddelde vrouw maar op een of andere manier toch fucking boeiend blijft. Maak een hoop mee, meer dan 99,99999999% van de ruim 300.000 unieke gebruikers die Fok! schijnt te tellen.
Bijzonder intelligent.Knap. Vrolijk. Grappig. Heteroseksueel met een enorm lekker wijf. En sinds kort rijk. Erg rijk.
Zo terug. Even dit bericht op mijn Secondlove profiel plaatsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Maar succes met je hertentamen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het ook wel tot op een zekere hoogte, maar ik heb gewoon geen zin in mijn hertentamen.
Die is aardig rommelig als gevolg van de beamer wederom kapot is, waardoor de kamer min of meer als kantoor wordt ingezet de afgelopen tijdquote:Op zondag 3 februari 2013 01:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
krijgen we die thuis bios nog te zien eigenlijk
Trusten.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga slapen boelers. Korte nachtjes geweest afgelopen tijd. Lekker m'n oogjes toe nu.
Ach ik kan altijd nog voor een trein springen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Maar succes met je hertentamen.
Ook jij weltrusten.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga ook mijn nest in. Well feitelijk lig ik daar al, ik pleur alleen de laptop dicht.
Succes, en gefeliciteerd met je pas vergaarde fortuin.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga ook mijn nest in. Well feitelijk lig ik daar al, ik pleur alleen de laptop dicht.
Hopelijk kan hij zich nog enigszins manifesteren op links, daar waar Fischer toch nog zeer regelmatig rijp is voor een wissel in een wedstrijd.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
vandaag is een speciale dag
gaat de laatste basisplek van boerrigter worden, misschien volgende week ook nog maar daarna is het eindelijk over voor die meneer
Tegen VVV, Willem II en?, nee dat zit er dik in.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:58 schreef Doublepain het volgende:
Puntverlies Ajax, Twente en Feyenooit..
Lekker
Gewoon vertrouwen hebben, moet lukkenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen VVV, Willem II en?, nee dat zit er dik in.
Ik sta als een blok achter Willem IIquote:Op zondag 3 februari 2013 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon vertrouwen hebben, moet lukken
utrecht dat kan welquote:Op zondag 3 februari 2013 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij zich nog enigszins manifesteren op links, daar waar Fischer toch nog zeer regelmatig rijp is voor een wissel in een wedstrijd.
[..]
Tegen VVV, Willem II en?, nee dat zit er dik in.
Beetje jammer wel...quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had 'rawr' in je post al klaar staan zeker?
hier geen naakte foksters
Mijn toestemming heb je.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
betweters nog niet gezien
maar even kijken
Goeien garpquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Adames het volgende:
Maar of je daarom je fok ster laat zien?
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
die week daarvoor ook al hahaha
[ afbeelding ]
jij bent een beetje partijdig als gullitfanboyquote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo is een vervelend mannetje die mensen waarmee hij in gesprek is zelden respecteert en/of in zijn waarde laat. Hij moet lekker programma's over vader en zoons blijven maken en overspannen en al uit het voetbal blijven
hugo toen bij dwdd met die tom die alleen maar rauw eetquote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo is een vervelend mannetje die mensen waarmee hij in gesprek is zelden respecteert en/of in zijn waarde laat. Hij moet lekker programma's over vader en zoons blijven maken en overspannen en al uit het voetbal blijven
Sowieso, al ging het mij meer om zijn zure act bij Studio Voetbal en dan met name toen Van Basten er te gast was. Kritisch zijn is goed, maar het moet wel onderbouwd zijn en niet omdat een alternatieve mening hebben nou eenmaal je rol aan tafel is.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent een beetje partijdig als gullitfanboy
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nu om een pijpbeurt vragen of is dat nog te vroeg?
quote:
ik heb het gevraagd voor jequote:Op zondag 3 februari 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nu om een pijpbeurt vragen of is dat nog te vroeg?
Bedankt. Jij bent de beste Wingman die ik kan wensen.quote:
Wist ik echt niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nou net doen alsof je dat niet wist?
Nee man. Hij is nu al weer omlaag.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit nog een tijdje blijft hangen.
Ludo is ineens zwart en dat is wennen.quote:
Vind ik ook ja. Sowieso alle oud KLB mods die opeens weer zwart posten voelen raar. Heb daar vroeger echt teveel rondgehangenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ludo is ineens zwart en dat is wennen.
Wauw, door dit verzonnen verhaal vergeet op iedereen dat je graag door mannen wordt gepijptquote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Waarom krijg ik ineens DM's van GGMM dat hij samen met mij naar een darkroom wilt gaan?
Je geeft er wel een goede draai aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, door dit verzonnen verhaal vergeet op iedereen dat je graag door mannen wordt gepijpt
DM openbare, ban!quote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Waarom krijg ik ineens DM's van GGMM dat hij samen met mij naar een darkroom wilt gaan?
Laat hem met rust joh.quote:
Ruimte geven.. want de kast is klein.. i get it.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat hem met rust joh.Hij is een beetje verward door z'n eigen gevoelens, laten we hem de ruimte geven om zelf het een en ander te ontdekken.
Te klein voor GGMM en ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ruimte geven.. want de kast is klein.. i get it.
Bij DWDD was ook zoiets, zusje ging der zus opvangen.. gaat ze er achter staan, laat die zus zich voorover vallen ipv achter overquote:Op zondag 3 februari 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie laten mij hier gewoon vallen.
J0rdiii ging voor mij nog vragen ook. Een goede fokvriend zou dat niet doen en mij beschermen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
there is no overtreding
[ afbeelding ]
There is no afbeeldingquote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
there is no overtreding
[ afbeelding ]
Hebben ze dat aangekondigd?quote:Op zondag 3 februari 2013 03:19 schreef mrstylo het volgende:
Playstation 4 wordt over 17 dagen aangekondigd.
Nee maar de gerucht gaat.quote:
Hoe duur gaat die worden?quote:Op zondag 3 februari 2013 03:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)station-meeting-2013
Weet niet.quote:
Als je nu online wilt spelen met FIFA ofzo, dan moet je zo'n code invullen. Dus als je het verkocht, dan moest je zo'n online pass kopen om online te kunnen spelen. Verwacht nu niets anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
Koop toch geen PS4.. homo's slopen het hele 2e hands kopen van spellen.
quote:
Te goed..quote:Op zondag 3 februari 2013 03:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Juist mooi, dan ga ik nog even kijken.
PSV heeft het goed gedaan vandaag.
Dat had een hoop opgeleverd, het is een beetje raar met PSV dit jaar, of ze winnen met fantastische cijfers van kleine clubs, of ze maken er helemaal niks van.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te goed..ik had op 6-0 gewed godverdomme.
Odds van 34..quote:Op zondag 3 februari 2013 03:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had een hoop opgeleverd, het is een beetje raar met PSV dit jaar, of ze winnen met fantastische cijfers van kleine clubs, of ze maken er helemaal niks van.
Ja maar heb slaap.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Juist mooi, dan ga ik nog even kijken.
PSV heeft het goed gedaan vandaag.
Ik denk dat Vitesse het heel slecht gaat doen met al die vage problemen. PSV wint daar ook met ruime cijfers denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar heb slaap.
Maar was leuke 2e helft, maar ben bang voor Vitesse uit.
Feyenoord uitquote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse het heel slecht gaat doen met al die vage problemen. PSV wint daar ook met ruime cijfers denk ik.
Hoop het maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse het heel slecht gaat doen met al die vage problemen. PSV wint daar ook met ruime cijfers denk ik.
Ik denk dat het uiteindelijk tussen PSV en Ajax gaat dit jaar, Feyenoord vind ik de laatste tijd ook niet erg goed, veel spelers die niet in vorm zijn.quote:
Vind Ajax nog steeds topfavoriet eigenlijk. Ze spelen heel goed voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tussen PSV en Ajax gaat dit jaar, Feyenoord vind ik de laatste tijd ook niet erg goed, veel spelers die niet in vorm zijn.
AZ heeft ze 2 keer verslagen deze competitie, en die verloren weer van Groningen vandaag. Gelukkig werdquote:
Maar het blijft Feyenoord-uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tussen PSV en Ajax gaat dit jaar, Feyenoord vind ik de laatste tijd ook niet erg goed, veel spelers die niet in vorm zijn.
Of PSV, op het moment hebben ze ongeveer een even grote kans denk ik.quote:
Maar tegen PSV is het toch anders dan tegen een AZ. Ze hebben daar paar oud PSV'ers die zo nodig iets moeten bewijzen tegen ons.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ heeft ze 2 keer verslagen deze competitie, en die verloren weer van Groningen vandaag. Gelukkig werd![]()
![]()
Maaskant weggestuurd.
[ afbeelding ]
We zullen het zien, ik denk dat PSV dat vrij makkelijk gaat winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar tegen PSV is het toch anders dan tegen een AZ. Ze hebben daar paar oud PSV'ers die zo nodig iets moeten bewijzen tegen ons.
Ik hoop dat jij gelijk krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik denk dat PSV dat vrij makkelijk gaat winnen.
30-45 minuten.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:59 schreef AFCNiels het volgende:
Het duurt nog wel even voor Overeem komt zie ik
Het is toch al laat, ik probeer toch maar wakker te blijven.quote:
Main card is begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch al laat, ik probeer toch maar wakker te blijven.
Al het nieuws van Twente is erg onbetrouwbaar, met al dat vage gelek. Chris van Nijnatten heeft er gisteren ook nog een, zoals gebruikelijk zeer slechte, column over geschreven.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:07 schreef TwenteFC het volgende:
"Filip Djuricic naar Twente in de zomer"
Zaterdag 2-2-2013 - Epiwood
Volgens de Telegraaf zal de transfer van Filip Đuričić in de zomer alsnog plaatsvinden. De Servische international heeft een mondelinge afspraak gemaakt met FC Twente om deze zomer Heerenveen voor Enschede te verruilen. De afspraak werd duidelijk nadat Đuričić aan Ajax, dat ook nadrukkelijke belangstelling toonde, meldde dat hij geen interesse heeft in een komst naar Amsterdam. Hij heeft Ajax aangegeven, dat er een afspraak ligt met een "andere Nederlandse club". Deze club is FC Twente, zo heeft de afgelopen week uitgewezen. Vanwege het uitblijven van de transfer van Leroy Fer, moest de komst van Đuričić ook uitgesteld worden, maar duidelijk is dat Twente definitief zijn zinnen heeft gezet op de jonge Serviër.
Bij mij zijn ze net begonnen, ik heb een vrij goede stream, ik weet niet of hij veel achter loopt..quote:
1:33 hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze net begonnen, ik heb een vrij goede stream, ik weet niet of hij veel achter loopt..
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt een beetje op die vechtende dwergen die je op RTL7 had
Ja man.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt een beetje op die vechtende dwergen die je op RTL7 had
quote:
Eigen doelpunt van Ronaldo.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Real ook weer verloren heeft, die hebben ook een wisselvallig seizoen. Ik denk niet dat ze een prijs winnen.
Zou wel baas zijn als ze nog even de CL winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Real ook weer verloren heeft, die hebben ook een wisselvallig seizoen. Ik denk niet dat ze een prijs winnen.
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
Reken maar op een uur minimaal.. waarschijnlijk nog langer.. tegen half 6 pas.
Hoeveelste gevecht is hij dan?quote:
We zijn er bijna.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hierna komt hij.
http://www.ufc.com/event/UFC156#/fight
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:48 schreef Typisch het volgende:
zit jij nou ook al die gay aids te kijken stylo?
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:22 schreef mrstylo het volgende:
Heb echt slaap. Hoop dat Overeem hem ff snel afmaakt.
SPOILER: NIET KIJKEN HAPPEL. IS SPOILER VAN UFCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:45 schreef mrstylo het volgende:
SPOILER: NIET KIJKEN HAPPEL. IS SPOILER VAN UFCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Je eerst geopende topic (op dit account?) is wel voor te lachen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
Stylo vuile teringhomO ik wist tvwel dat je van lullen houdt
Die gast is zo verschrikkelijk dom.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:07 schreef Happel het volgende:
Deze neger buigt voor niemand.
[ afbeelding ]
Nog dommer dan Bonnie St. Clairequote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is zo verschrikkelijk dom.
zal 'm even erin gooien bij Spotifyquote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
Dario G - Sunchyme op de radio bij je ontbijtje. Niks mis mee.
Voor Stinho die 't nummer wrs niet kent.
"Wij zijn er kapot van. We kenden dit meisje al van onze tochten in de wijken. Onderdeel van ons werk in de wijken is dat elke voetballer een probleemgezin toegewezen krijgt. Dat uitgerekend ons werk in de wijken een van onze voetballers tot deze daden heeft aangezet, is verschrikkelijk."quote:
Ken die de PSV-supporters enquote:Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop kan zo de wijken in als vervanger van Pipo de Clown.
Strootman krijgt woensdag een gescheurde meniscus. Zaterdag verliezen ze met 3-0, rode kaart voor Van Bommel, Dickie naar de tribune gestuurd.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken die de PSV-supporters enMacca728
gelijk meenemen.
De_kromme gespot.twitter:Zico079 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:49:08Dat ado zeg, niet te geloven. Blijf maar lekker spelers verkopen jo driebergen krijg kanker man reageer retweet
Die zat in een film die ik gisteren keek, Dark Shadows. Baggerfilm, dat wel.quote:
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]Lijkt op dat kindsterretje van Kick-ass
Ah joh. Over 7 dagen al 16 en ze is rijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
quote:
Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt op dat kindsterretje van Kick-ass
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.
Voor HMF is alles legaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.
Ik ben sinds kort ook rijkquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Over 7 dagen al 16 en ze is rijk.
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV. Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen.quote:
Het probleem dat ik hier zie is dat mijn die hard Utrecht fan huisgenoot dan onuitstaanbaar wordtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV. Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen.
Groot voordeel is dat het kampioenschap tegen die tijd weer enkel tussen Feijenoord en Ajax loopt: Twente is tegen die tijd ook al op hun bek gegaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Het probleem dat ik hier zie is dat mijn die hard Utrecht fan huisgenoot dan onuitstaanbaar wordt
Hoiquote:
UFC helemaal afgekeken of ging je ook gelijk slapen?quote:
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UFC helemaal afgekeken of ging je ook gelijk slapen?
Dan heb ik geen spijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.
Vond je...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.
Wat vechten betreft wel.quote:
Hou en dan bij de feiten ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst wil je een man pijpen en nu zo'n TT![]()
Onzin, Stylo wilde enkel door een man gepijpt worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst wil je een man pijpen en nu zo'n TT![]()
Ohja, still gay though.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, Stylo wilde enkel door een man gepijpt worden.
Ja gelukkig wel. Bedankt voor je bezorgdheid. Doet me goed dit.quote:
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Ik zal j0rdiii vragen voor tips.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.
haha, snap je.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.
haha, snap je.
Wat is er leuk aan?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die HMF wel leuk vind
Nee hoor, Kapi ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
gebeurt dit:quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Pffffff ik ben net van de trap gevallen, kutpantoffels
Nu zit mijn scheenbeen onder de blauwe plekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ik vind hem wel leuk en grappigquote:
Ow ja dat wist ikquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef mrstylo het volgende:
Door dit:
[..]
gebeurt dit:
[..]Thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karma.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik ben net van de trap gevallen, kutpantoffels
Grappig is hij wel idd. Maar dan is hij meestal serieus.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem wel leuk en grappig
Ik denk dat Charmed 'grappig' en 'lachwekkend' door elkaar haalt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig is hij wel idd. Maar dan is hij meestal serieus.
Ik haal helemaal niks door elkaarquote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat Charmed 'grappig' en 'lachwekkend' door elkaar haalt.
Dan ben je gewoon niet wijs.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal helemaal niks door elkaar
Ik heb een redelijk doorsnee mening over HMF. Jouw mening wijkt af.quote:
Ik vind HMF ook prima hoor. Ik heb mij weer prima met hem vermaakt vandaag.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik ben net van de trap gevallen, kutpantoffels
Nu zit mijn scheenbeen onder de blauwe plekken
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind HMF ook prima hoor. Ik heb mij weer prima met hem vermaakt vandaag.
Zoveel leugens in een postquote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf is een baas!
Verder Toornsta is beter dan Strootman !.
Inderdaad. Toornstra mag de schoenen van Stroot nog niet eens aflikken.quote:
Shut de fuck op.quote:
Hij wil dat niet, aangezien hij iedere week een vers paar krijgt van zn grootste aanbidder messi.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Toornstra mag de schoenen van Stroot nog niet eens aflikken.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij beseft ook heus wel dat ik tot onze dubbeldate je naar de mond zal praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |