Groot voordeel is dat het kampioenschap tegen die tijd weer enkel tussen Feijenoord en Ajax loopt: Twente is tegen die tijd ook al op hun bek gegaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Het probleem dat ik hier zie is dat mijn die hard Utrecht fan huisgenoot dan onuitstaanbaar wordt
Hoiquote:
UFC helemaal afgekeken of ging je ook gelijk slapen?quote:
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UFC helemaal afgekeken of ging je ook gelijk slapen?
Dan heb ik geen spijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.
Vond je...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.
Wat vechten betreft wel.quote:
Hou en dan bij de feiten ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst wil je een man pijpen en nu zo'n TT![]()
Onzin, Stylo wilde enkel door een man gepijpt worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst wil je een man pijpen en nu zo'n TT![]()
Ohja, still gay though.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, Stylo wilde enkel door een man gepijpt worden.
Ja gelukkig wel. Bedankt voor je bezorgdheid. Doet me goed dit.quote:
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Ik zal j0rdiii vragen voor tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |